Congrats! Hoe kom je aan die Fear.fm spot dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
Strangerz in Eindhoven op 6 aprilMoet jij dan ook draaien M.I.?
En vanaf 7 maart draai ik wekelijks een setje op Fear.FM
heeft hij daar ooit gestaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
ik kende tom al toen hij nog in achterafzaaltjes in brabantse boerengehuchten draaide
precies, gas met die bassquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Voornamelijk voor dance muziek in alle soorten en maten, ben wel een basshead, dus niet te zuinig met het laag.
Nice! Schranz Anders is trouwens ook dik leip zo te zien. Welk feestje wordt dat dan? Die frenchcoreparty?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef haakon het volgende:
Noouuuuu dat is tegelijk met Schranz Anders en ik werd net gevraagd of ik op een frenchcoreparty wil draaien!
Beats by dre zyn egt vet goeden koptelefoons, kheb ze zelf ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Wie weet een goede headphone voor onder de 100 euro?
Voornamelijk voor dance muziek in alle soorten en maten, ben wel een basshead, dus niet te zuinig met het laag.
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' stationquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef ElDani het volgende:
Congrats! Hoe kom je aan die Fear.fm spot dan?
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horenquote:
dat was het echte begin van je carrière?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horen
Wss ben je opgevallen door je set zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' station
[..]
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horen
hoogtepunt jongequote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was het echte begin van je carrière?
het begin was gelijk het hoogtepunt? had je daarna dan niet moeten stoppen?quote:
Leuk voor je man!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' station
[..]
Word georganiseerd door een jongen uit Eindhoven die ik ken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nice! Schranz Anders is trouwens ook dik leip zo te zien. Welk feestje wordt dat dan? Die frenchcoreparty?
Ik ben bang dat het hier ongeveer wel strand, wantja. Ik produceer niet. Ik zou echt willen dat er een scheiding was (net zoals vroeger) tussen de DJ's en producers. Ik ben gewoon meer een DJ. Zet mij maar op het podium neer en ik zorg wel dat de mensen bewegen. Produceren is me nog niet echt geweldig gelukt, maar dat komt mede doordat ik het geduld niet heb om die programma's te leren!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef ElDani het volgende:
Leuk voor je man!
Erg beniewd wat er voor de rest nog gaat komen dan!
ow jah, domme vraag van mequote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Beats by dre zyn egt vet goeden koptelefoons, kheb ze zelf ook!![]()
![]()
Sennheiser HD 205quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
ow jah, domme vraag van me![]()
btr dan beats kan niet
wil je per se een koptelefoon? ik ben al lange tijd heel blij met mijn cx-500 oordopjesquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Wie weet een goede headphone voor onder de 100 euro?
bij mij is het juist andersom, geen zin om een uur achter een tafel te staanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier ongeveer wel strand, wantja. Ik produceer niet. Ik zou echt willen dat er een scheiding was (net zoals vroeger) tussen de DJ's en producers. Ik ben gewoon meer een DJ. Zet mij maar op het podium neer en ik zorg wel dat de mensen bewegen. Produceren is me nog niet echt geweldig gelukt, maar dat komt mede doordat ik het geduld niet heb om die programma's te leren!
samen een projectje beginnen wellicht?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1bij mij is het juist andersom, geen zin om een uur achter een tafel te staan
Soort van Michel Pollen // The Pitcher!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
samen een projectje beginnen wellicht?![]()
jij produceert, Tom is meneer de DJ
Komt omdat ik die plaats heb ingepikt door Tom een gig kado te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nopes... Toevallig net mailtje gehad dat ze voor de aankomende 3 edities in ieder geval geen plek voor me hadden
Anders zou het niet 'on the beach zijn'quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkeme, waarom is Hard Classics on the Beach zo ver weg?!
Goeie zaakwaarneemsterquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Komt omdat ik die plaats heb ingepikt door Tom een gig kado te doen
HardClassics Op't Platt'nland?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Anders zou het niet 'on the beach zijn'
Daar kan ik misschien wel voor zorgen! Maar toch, zo'n mesthoop is minder sfeervol dan een strandquote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
HardClassics Op't Platt'nland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |