Even hierop inhaken, volgens mij zijn de meeste mensen in dit topic wel vrij open minded, dus zou niet heel veel boeieng :pquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zal ik hem straks pm'en of zit er te weinig rawstyle in?
Gewoon komen joh!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef StM het volgende:
Dat gedoe met CO2 is zowat een reden om zaterdag naar Harddefinition te gaan. Ze hebben een aantal geniale tracks gemaakt maar ik heb ze nog nooit live gezien...
Eens over nadenken
bedankt, niet echt hélemaal mijn stijltje maar wel mooi dat ie ook zo'n dingen maaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef haakon het volgende:
Sander, wel leuke mix! Alleen vind ik het house-achtige snel vervelen, misschien moet je die wat sneller inmixen? En butterfly VIP komt het vette stukje niet in voor
Verder moet je hier even Nr. 4 van luisteren:
http://meta4recordings.bandcamp.com/album/secret-places
Belletjes
Het houseachtige? bedoel je de technoplaten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef haakon het volgende:
Sander, wel leuke mix! Alleen vind ik het house-achtige snel vervelen
Ook goed. Het 'wat meer rustigere' vind ik nogal snel vervelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het houseachtige? bedoel je de technoplaten?
En wat moeten wij doen voor deze kaarten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als er nog iemand toevallig 3 maart naar Penoze willen. Geef 2 VIP tickets weg... zie https://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Uuhmm... wat dacht je van het bericht ff lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
En wat moeten wij doen voor deze kaarten?
Sommige Raw Hardstylequote:
2 Siodez - Nomanslandquote:
er gaat niks boven het origineelquote:
zo hé, Jones leeft dus nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef StM het volgende:
Mja, les zoveel hoe verneuk ik een klassieker?
Ik misschien!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Wat een saai anthem, vond ik deze beter, overigens zeer ondergewaardeerd:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Levitas het volgende:
HardKoncept anthem by Thoneshifterz. Nog nooit van dat feest gehoord
Meer vocals/verhaal dan muziek;
Qlimax vocal;
dat Hard.....Koncept lijkt teveel op Hard....Bass;
Melodie komt me heel bekend voor.
Tot zover mijn gezeik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
FUCK YEEEAAAHHHH!!!!
Heb m eindelijk gedeeltelijk gevonden. Die Drowning Pool remix. Zonde van de brakke kwaliteit, maar deze knapte m toch bij Loudness afgelopen december.
Is voor mij echt te ver weg zonder autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.quote:
Stand-Downs zijn ook veel leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.
Wij hadden hier met carnaval trouwens een nieuwe trend: sit down's. Net zoals op HS feesten weigerde ik om mee te doen.
Off een Stand-Offquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stand-Downs zijn ook veel leuker
dubstep geluiden in de introquote:
Feestje dat weinig indruk maakt .....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef T_Killer het volgende:
Isaac zit voortaan bij Dirty Workz. Een DJ die geen indruk (meer) maakt naar een label wat weinig indruk maakt.![]()
Nog Fokkers die morgen hierheen gaan?
https://partyflock.nl/party/211865:Dreamcatchers.html
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef T_Killer het volgende:
![]()
Mja...thuiswedstrijdje voor mij dus vandaar dat ik t vroeg.
1 kan ook hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:24 schreef haakon het volgende:
Bert!
Ik hoef eigenlijk maar 1 kaart..
Of moet je ze per se beide kwijt?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Geef eens een pitch waarom wij moeten komen!
Ik twijfel nog of het me voor de 4e keer in 5 weken tijd 80+ euro waard is
Ik heb nog 1 kaartje over voor maar ¤10quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Ik nietquote:
Omdat ik er niet bij kan zijn!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Aparte redenatiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij kan zijn!
Rotjongquote:
Heuj! Early Hardstyle & Italiaanse knallers van 2005-2008 gegarandeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Jeu vervoer geregeld, ben er ook bij vanavond
T-force, jij moest openen toch?
Vanaf waar?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:39 schreef StM het volgende:
OV is trouwens helemaal geen optie, OV9292 wil niet eens een route berekenen
[..]
Aparte redenatie
Bij welk label zat Isaac eerst eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef T_Killer het volgende:
Isaac zit voortaan bij Dirty Workz. Een DJ die geen indruk (meer) maakt naar een label wat weinig indruk maakt.![]()
Nog Fokkers die morgen hierheen gaan?
https://partyflock.nl/party/211865:Dreamcatchers.html
Boerengat tegen Brabant links onder Utrechtquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:17 schreef StM het volgende:
Boerengat tegen Brabant links onder UtrechtProbleem is de snelwegbus rijd niet in het weekend en de boemel (Arriva *kuch*) ook maar beperkt. Normaal pak ik altijd de auto maar omdat het niet helemaal naast de deur is, overwoog ik opzich wel het OV. Maar dan zou ik eerst naar Utrecht moeten met de auto en dan verder met de trein. Dan rij ik wel gewoon, ALS ik ga
And whoever controls Zanza.. Will control.. YOUR MIND.quote:
Ik heb (toevallig) Dikke Bleek op staan atm, wat is je punt?quote:
Jou overhalen, gekkiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:22 schreef StM het volgende:
Ik heb (toevallig) Dikke Bleek op staan atm, wat is je punt?
Tot vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:46 schreef StM het volgende:
Goed ik ga er vandoor en wie weet tot soon. De meesten gingen ook naar Rebirth hé?
Ik weet nooit zo goed wanneer jij sarcastisch bent?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Tot vanavond
Hey mister Oerlemans, make my body mooohoove
Edit:
Weet je waarom ik dat liedje zo vet vind? Dat zou ik jullie eens even uitleggen:
Door dit filmpje, wat tevens een geweldig leuk feest was!
Veel plezier vnaaf Tomquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jou overhalen, gekkie
Oohja, Dikke Bleek![]()
zorg dat ze je set opnemen aub! in 320'!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Rotjong
[..]
Heuj! Early Hardstyle & Italiaanse knallers van 2005-2008 gegarandeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |