Ik misschien!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Wat een saai anthem, vond ik deze beter, overigens zeer ondergewaardeerd:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Levitas het volgende:
HardKoncept anthem by Thoneshifterz. Nog nooit van dat feest gehoord
Meer vocals/verhaal dan muziek;
Qlimax vocal;
dat Hard.....Koncept lijkt teveel op Hard....Bass;
Melodie komt me heel bekend voor.
Tot zover mijn gezeik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
FUCK YEEEAAAHHHH!!!!
Heb m eindelijk gedeeltelijk gevonden. Die Drowning Pool remix. Zonde van de brakke kwaliteit, maar deze knapte m toch bij Loudness afgelopen december.
Is voor mij echt te ver weg zonder autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.quote:
Stand-Downs zijn ook veel leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.
Wij hadden hier met carnaval trouwens een nieuwe trend: sit down's. Net zoals op HS feesten weigerde ik om mee te doen.
Off een Stand-Offquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stand-Downs zijn ook veel leuker
dubstep geluiden in de introquote:
Feestje dat weinig indruk maakt .....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef T_Killer het volgende:
Isaac zit voortaan bij Dirty Workz. Een DJ die geen indruk (meer) maakt naar een label wat weinig indruk maakt.![]()
Nog Fokkers die morgen hierheen gaan?
https://partyflock.nl/party/211865:Dreamcatchers.html
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef T_Killer het volgende:
![]()
Mja...thuiswedstrijdje voor mij dus vandaar dat ik t vroeg.
1 kan ook hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:24 schreef haakon het volgende:
Bert!
Ik hoef eigenlijk maar 1 kaart..
Of moet je ze per se beide kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |