zolang je dezelfde lineup regelt...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Daar kan ik misschien wel voor zorgen! Maar toch, zo'n mesthoop is minder sfeervol dan een strand
Gewoon komen dan!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal leuk en aardig dat on the Beach, maar ik wil ook eens een Hard Classics meemaken
Gewoon wat harder rijden dan!quote:
Tsjah, je moet er iets voor over hebben hequote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doelde meer op 's nachts dan nog ruim 2 uur terug moeten rijden
hey, net stond er een andere tekstquote:
Ik verplicht je om te komen Remcoquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
hey, net stond er een andere tekst
maar goed, zie dat het van 13.00 tot 00.00 is, dacht pas vanaf 22.00 ofzo
quote:
Dankjewel Timquote:
Blijft mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dankjewel Tim![]()
Verjaardagsliedje opzetten doet:
Damn nice Tom! Gave foto's ook, like a prof! Haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
Strangerz in Eindhoven op 6 aprilMoet jij dan ook draaien M.I.?
En vanaf 7 maart draai ik wekelijks een setje op Fear.FM
quote:
Ook vanuit een grijsachtig Amersfoort... Gefeliciteerd Nielsje!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ook vanuit het (op dit moment) regenachtige Sydney!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vanuit mijn luie stoel, gefeliciteerd.
Uhu das ook een bazen plaatquote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
we zeggen altijd dat Like Thiz zo heerlijk is vanwege de 'drive', maar deze plaat kan er ook wat van![]()
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Damn nice Tom! Gave foto's ook, like a prof! Haha.![]()
Die fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308
Deze?
quote:
x2!quote:
als het dezelfde treklijst wordt ga ik wel even luisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308
Deze?
Leuke outfit om iedere keer mee op te tredenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef T-Force het volgende:
Stelletje flippo's bij Fear.FM kiezen ook echt DIE fotohahahaha, nouja boeien
Waar Zatox zijn petje heeft, heeft Tom zijn tirol outfit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke outfit om iedere keer mee op te treden
x2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke outfit om iedere keer mee op te treden
Doggystylequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
lekkere track
En daar sta je dan met je bellenblaas lekker de boel nat te maken
Dit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Eerstvolgende feestje bij Krullie zal ik zo gaan draaienWaarschijnlijk afterparty van Decibel dus! Hopen op dit jaar meer volk en zeker meer FOK!ers. Als het goed weer is, gaan we het proberen voor mekaar te krijgen om het buiten te doen met veuuuuul partytenten enzo
![]()
![]()
![]()
Decibel de boer'nschuur-outdoor editie-after
Brain Ovulation - Kicks & Bassquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef Monopoly het volgende:
Leuke vraag voor jullie:
Was zaterdagnacht op een klein feestje. Veel early hardstyle tot beukende hardcore.
Hoorde tussendoor een nummer waar het geluid van Q-dance vandaan komt.
Weet iemand hoe dat nummer heet ?
Dat geluidje dus, komt van een nummer af, maar weet niet hoe die heet
quote:
Klinkt vet. Ik ben dabei.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Eerstvolgende feestje bij Krullie zal ik zo gaan draaienWaarschijnlijk afterparty van Decibel dus! Hopen op dit jaar meer volk en zeker meer FOK!ers. Als het goed weer is, gaan we het proberen voor mekaar te krijgen om het buiten te doen met veuuuuul partytenten enzo
![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit!
En mensen dat is dan dus 18 augustus 2012! Hou deze dag (en de dag erna) VRIJ!![]()
x2quote:
Haha, nice!quote:
Klinkt zeker vet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens mij werd Eternalize ingezetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
Verdomme ben ik nou de enige die echt graag wilt weten hoe dat laatste nummer van a2 all stars klinkt, dat vanwege technische problemen niet afgespeeld werd op Hardbass?
Volgens mij is het echt een episch nummer
Nee titel van het nummer is al wel bekend!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij werd Eternalize ingezet
godverdomme, ook dit jaar is Decibel weer tegelijk met de zomerfeesten in Buursequote:Op
dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit!
En mensen dat is dan dus 18 augustus 2012! Hou deze dag (en de dag erna) VRIJ!![]()
Had ik het verkeerd in m'n geheugen zitten, kon me al zo weinig herinneren van hun nieuwe plaatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Nee titel van het nummer is al wel bekend!
Hier een rip van de liveset:
Frequencerz zijn laatste tijd echt goed bezig trouwens! Met attention, revolution en Bitch hebben ze echt 3 pareltjes gemaakt.
Ach, dat ene jaartje iets anders doen kan toch wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ga ze niet allemaal af hoor, maar bijvoorbeeld Rietmolen en Buurse zijn elk jaar standaard
wellichtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ach, dat ene jaartje iets anders doen kan toch wel?
Maar dat is meerdaags, Remco.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ga ze niet allemaal af hoor, maar bijvoorbeeld Rietmolen en Buurse zijn elk jaar standaard
het mag dan wel meerdaags zijn, betekent niet dat elke dag leuk isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Maar dat is meerdaags, Remco.
Dus je kan best een dagje skippen!
kerel stukje spelen; he, cool ha? it's Zombie Nation... really?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |