Take the blue pill, take the red pill!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef ElDani het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)2358D97&feature=plcp
Het is wat.. minder melodisch denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht!Wel heel anders dan die van nu inderdaad, minder autotune geluidjes ofzo. Geen idee hoe ik het moet noemen
quote:
Staat inderdaad genoeg gaaf materiaal op!quote:
The First Cutquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is wat.. minder melodisch denk ik.
Vanaf hier staat alles vanaf 2008 bij Scantraxx. (label van oa die twee die je al kende)
Zo. Nu kun je weer een paar dagen voor uit haha.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij de playlist mee zou nemen van Scantraxx. Alle tracks vanaf The First Cut staan erop, best een end luisteren dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
The First Cut!
Bitch is live aardig gek.
Ik zal je de Fok Hardstyle #250 mix even sturen, alleen maar dingen uit 2004-2008quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik had het over 'oudere' hardstyle. Welke DJ's en/of nummers.. Gewoon om op youtube te luisteren nu.
Kon er zo gauw even geen playlist van vinden. Anders stonden ze er zeker tussenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef mstx het volgende:
Italiaanse hardstyle wordt op deze pagina een beetje ondervertegenwoordigd.![]()
Heuj!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef DjThera het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!!! Afgelopen dagen gigantisch druk bezig in de studio geweest, zo ben ik voor Therabyte bezig met nieuwe collab tracks met Mark EG ennnnn hebben Rik en ik zojuist zo ongeveer onze nieuwe Thera vs Geck-o track afgerond met de diepzinnige poetische titel "Troll Face"
Zin in zaterdag Hard Definition![]()
Nope dat was een andere boef, ik was in zwart/witquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef haakon het volgende:
@ Megapost van Bert:
Star Creatorz - Killzone (hunter remix)
[..]
Heuj!
Tim gespot voor de dansende banaan! Toch?
Wie was die fruitige verkleder dan?
yesssquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef StM het volgende:
Activator zn set is vrijgegeven!
linkje ooooh
bazennummer, 1 van m'n favoriete oldiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |