Daar zat ik ook al over na te denkenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
kan, maar hoe ga je de hoeken doen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuw topic maak ik volgende vakantie wel
Manager uit bed gehaald?quote:
Dat is ook mooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil em an sich ook wel voor je airbrushen hoor, maar verwacht niet dat ik een dame in bikini kan doen o.i.d.
ik wil al een tijdje iets tofs proberen met een honingraat structuur
[ afbeelding ]
Ja hoor, even er in komen en dan kan dat wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is ook mooi.
Wil je dat doen dan?
Tofquote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor, even er in komen en dan kan dat wel.
whehehe, grondlaag doe ik dan zelf wel, dan weet ik zeker dat de verf en grondlaag bij elkaar horen, anders laat straks ineens je verf los, en dat zou zonde zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 17:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ga hem eerst maar eens bouwen dan en dan klop ik later wel bij je aan![]()
Moet er eerst nog een grondlaag oid over de triplex voordat je hem kan airbrushen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, grondlaag doe ik dan zelf wel, dan weet ik zeker dat de verf en grondlaag bij elkaar horen, anders laat straks ineens je verf los, en dat zou zonde zijn
Dan ga ik deze uitprinten en een stencil van maken, en wat experimentjes mee doen, kijken of ik er wat leuks mee kan. Resultaten post ik dan wel, kan je kijken of je het wat vind.
[ afbeelding ]
Heel andere dingenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef Miniem het volgende:
Pas maar op, ze wil je vast voor hele andere dingen in de slaapkamer.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
en ook maar eens flink oefenen op een kraai voor oh-oh, want dat is nog best lastig
Ik heb lang naar jouw UI zitten staren en pas na een seconde of 15 drong het tot me door dat het neerdwarrelende blaadjes zijn en geen chocolate chip cookiesquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb lang naar jouw UI zitten staren en pas na een seconde of 15 drong het tot me door dat het neerdwarrelende blaadjes zijn en geen chocolate chip cookies
Het is altijd weer even wennen he, die nieuwe medicijnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb lang naar jouw UI zitten staren en pas na een seconde of 15 drong het tot me door dat het neerdwarrelende blaadjes zijn en geen chocolate chip cookies
Zeg dat *twitch* wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is altijd weer even wennen he, die nieuwe medicijnen.
Topquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Pagan het volgende:
De gemeente belde gisteren, ze wilden een update over Strega ivm. die parkeerkaart. Aan het einde van het gesprek gaf ze aan dat ze met een collega ging overleggen of het nog wel nodig was een keuringsarts in te schakelen of dat het zo ook wel kon.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Pagan het volgende:
De gemeente belde gisteren, ze wilden een update over Strega ivm. die parkeerkaart. Aan het einde van het gesprek gaf ze aan dat ze met een collega ging overleggen of het nog wel nodig was een keuringsarts in te schakelen of dat het zo ook wel kon.
Dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Pagan het volgende:
Carnaval doen ze hier, op Kloosterburen na, niet aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee wat een gehannes met boodschappen doen zeg.
Hoe doet jouw rikketik het eigenlijk nu?
Hier is het mwah weer, maar wel droog.
Niet zo een mooie carnavalsdag als gisteren ieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
+1quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ah mooi, dat is ook wel heel fijn dat dat eindelijk de goede kant op gaat zeg
Bron.quote:Mingelen klaar voor drie weken obligate journalistiek
Aanwezigheid ‘de nestor’ ondersteept belang tussenformatie
Vanaf drie maart zal Ferry Mingelen drie weken lang voor de gesloten poorten van het Catshuis staan om verslag te doen van ontwikkelingen bij de tussenformatie waarvan hij niet op de hoogte is. De parlementair journalist laat met zijn aanwezigheid zien dat de afspraken die de coalitiepartners daar over bezuinigingen maken belangrijk zijn.
“Om het belang van het evenement te onderstrepen doe ik elke avond langer verslag dan strikt noodzakelijk,” zegt de nestor van de parlementaire journalistiek. “Dat betekent: op commando historische vergelijkingen maken, associatief speculeren over wat mogelijk is, het duiden van van handgebaren achter een raam in de verte en het geven van achtergrondinformatie bij de tweets van RTL-collega Frits Wester.”
Mingelen zegt in geval van nood altijd te kunnen schakelen naar de oppositie. “We hebben al interviews gehouden met de oppositieleiders. Hun reacties liggen klaar. We kunnen ze op elk gewenst moment uitzenden. Het zijn de bekende geluiden: ‘Het parlement wordt buitenspel gezet’, ‘Ik wacht nog altijd op reikende hand van Rutte’, ‘Je moet de economie niet kapot bezuinigen’ en natuurlijk ‘De PVV heeft de coalitiepartners duidelijk in gijzeling.’”
Collega parlementair journalisten vinden de keus van de NOS logisch. “Mingelen is een routinier die er altijd staat als de politici in hun auto langsrijden”, zegt NOS-collega Dominique van der Heyde. “Ik denk dat het aan hem wel is besteed om avonden lang met zijn leuke ironisch opmerkingen helemaal niets te zeggen.” Frits Wester reageert op Twitter: “Laat dit maar aan Mingelen over, dat kan hij. De nieuwtjes breng ik wel.”
Ferry Mingelen: “Wat ik ga doen heeft alle elementen van een Griekse tragedie: eenheid van tijd, plaats en handeling. Ik moet een narratief smeden van de spaarzame signalen die uit het Catshuis naar buiten komen. Daar wordt de koers van de toekomst bepaald. De kijkers van het Nieuwsuur moeten aan het einde van drie weken het idee hebben dat Medea ieder moment haar kinderen kan slachten.”
“Op dat moment is er nieuws en zit mijn taak erop,” zegt Mingelen.
Dat zou fijn zijn, als het 'zo' al kan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Pagan het volgende:
quote:
Da's balen? Strega vraagt of je ook een theremin kunt laserprinteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds half negen, proberen om de 3d printer aan de praat te krijgen, eerst wist niemand het wachtwoord meer van de bijbehorende laptop, toen dat uiteindelijk opgelost was detecteerde de laptop de printer niet meer, en m'n usb stick ook niet
Nieuwe laptop gehaald bij de receptie, want je mag als leerling blijkbaar laptops lenen. Nnu doet de software het weer niet, want er ontbreekt een dll bestand
En nu een uur niets kunnen doen want de werkplaats is dicht vanwege lunchpauze
Ik had al bijna klaar kunnen zijn
Whehehe, komt van zn relaxte genietavondje van gisterenquote:
Ik hoop het zoooooooquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jadie gaat nog wel even mee als je het zo ziet. Gelukkig maar
ja hij lag zo liefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe, komt van zn relaxte genietavondje van gisteren![]()
Oh wat lag die lekker te knorren van genot he, bij je
Heeft de keizerin nou ook een pakje aanquote:
Thereminquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's balen? Strega vraagt of je ook een theremin kunt laserprinteren.
Een tuigjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft de keizerin nou ook een pakje aan?
Ooooh...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een tuigje![]()
Daar kan de Sjon haar fijn aan rondslingeren
Zo, dat gaat wel een stuk beter als een paar weken geleden zeg.quote:
We zijn groot fan van Coil, die op hun beurt weer graag een theremin gebruiken. Marc Almond ook trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
ThereminZijn niet veel mensen die ik daarover hoor
Maar sneeuwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja sinds de sneeuw weg is knapt ie echt zienderogen op. Zie je hoe leuk ie baast over Sjon en Bil?
En mogen Chico en ik dan mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar sneeuwspul is nergens goed voor. Okee het ziet mooi uit.
Ik kan voor het eerst sinds weken weer fatsoenlijk naar buiten
Later als ik rijk ben ga ik overwinteren in Sevilla.
Ja hoor. Met 8 slaapkamers en 9 badkamers houd je toch altijd ruimte over.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En mogen Chico en ik dan mee?
MM, heerlijk he
Ik snap hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou MIJ persoonlijk maakt het geen ene reet uit hoor, maar ik vind het wel fijn als Chico het nog een seizoenetje of wat overleeft
Oh crappy zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Hee oh-oh, gisteren om 6 uur zapte ik hoopvol naar SBS6, is 'Maar ik woon het mooist' niet meer op.
Hadden ze eindelijk es een amusant programma op die campingzender..
WAT EEN HOERIGE PRUL!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, d behuizing van eenn theremin zou kunnen, maar de metalen onderdelen en de schakeling niet
Deze printer print alleen plastic helaas
Wat een pauperprintert.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, d behuizing van eenn theremin zou kunnen, maar de metalen onderdelen en de schakeling niet
Deze printer print alleen plastic helaas
quote:
DAT ZEG IK JAquote:
en het komt goed hoor mevrouw maar niemand die me kan vertellen hoequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En mogen Chico en ik dan mee?
MM, heerlijk he
Bohquote:
BLUFquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nog wel een envelop en poedersuiker
nou ik heb net nog eens gemaild en ik ga morgen Joey verrot schelden de leugenaarquote:
Still on a rollquote:
Wat heeft het zoontje van Senesta er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik heb net nog eens gemaild en ik ga morgen Joey verrot schelden de leugenaaren als t dan nog niet geregeld is, ben ik er denk ik echt toe in staat
je kan altijd nog -n hele erge hoofdpijn en willen slapen- faken als je netjes thuis gebracht bentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh MM die dude die me gisteren zat te smssen, ik geloof dat ik er nu vanavond aan vast zit, en morgen
![]()
Maaaaaaaar hij komt me halen met de oto en dan hoeft Chico niet tussen den dronkenlappen in den bus vandaag, ik moet dr maar ff wat voor over hebben
Of gewoon zeggen "Ik heb je keihard gebruikt zodat ik met de auto naar huis kan. Doei"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan altijd nog -n hele erge hoofdpijn en willen slapen- faken als je netjes thuis gebracht bent
neeee want dat moet morgen ook nog, toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen "Ik heb je keihard gebruikt zodat ik met de auto naar huis kan. Doei"
En dan de deur dicht doen
Ohh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeee want dat moet morgen ook nog, toch?
Gelukkig ben ik echt gruwelijk ongesteldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan altijd nog -n hele erge hoofdpijn en willen slapen- faken als je netjes thuis gebracht bent
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik echt gruwelijk ongesteld
quote:
Psiesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:
das dan wel weer handigzowel het ongesteld zijn als de films
Ik heb net sinds vorige week ineens weer vertrouwen in Vodafone, ik heb een abonnement, maar ook een prepaid kaartje en ineens was ik 2 keer ploep 10 euro kwijt op m'n beltegoed. En vermoedelijk is mijn telefoon gewoon gaan internetten, maar zij hebben het geld teruggestort, terwijl het volgens mij gewoon m'n eigen probleem was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik had al geen vertrouwen in Vodafone maar ze zijn wel heel erg in mijn achting gedaald na die "Hoi Schaap" reclame. Dat was niet eens grappig en ze hebben wel een heel lage dunk van de gemiddelde Vodafone-gebruiker als ze verwachten dat jonge mensen niet zelf weten dat je autocorrect uit kan zetten.
Oh, soms valt het dus toch wel meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net sinds vorige week ineens weer vertrouwen in Vodafone, ik heb een abonnement, maar ook een prepaid kaartje en ineens was ik 2 keer ploep 10 euro kwijt op m'n beltegoed. En vermoedelijk is mijn telefoon gewoon gaan internetten, maar zij hebben het geld teruggestort, terwijl het volgens mij gewoon m'n eigen probleem was.
Ja, en ook in een dag al antwoord via de mail en op ál mijn vragen antwoorden, en ook een half uur na reageren weer het geld bijgeschreven. Echt een wonderquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Dan zeg je nu: "ik doe nu de deur dicht want ik moet m'n moeder nog uit bad halen"
ik heb 10 medewerkers gesproken, en ik denk: druk op knopje beëindig abonnement in je systeem en opgelost! is toegezegd en alles maar nee ik zit nu door leugens aan 2 abonnementen vast, maaaaaar het komt WEL goed, alleen weet niemand hoequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Al vind ik het nergens beter trouwens, T-mobile was vroeger heel oke, maar sinds een jaar of 3 is dat gewoon prut. Vodafone idem dito. KPN neuzelt ook. Het is maar net wie je treft als medewerker maar het blijft gedoe.
Dat soort gezeik heb je helaas overal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb 10 medewerkers gesproken, en ik denk: druk op knopje beëindig abonnement in je systeem en opgelost! is toegezegd en alles maar nee ik zit nu door leugens aan 2 abonnementen vast, maaaaaar het komt WEL goed, alleen weet niemand hoe
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waarom had je dan geen zin vanavond oh-oh, had je al leukere plannen?
Maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Pagan het volgende:
Gewoon zeggen dat je zin hebt in Ballbusting.![]()
[ afbeelding ]
Is dit de ene dude of is er een nieuwe dude?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh omdat ik denk dat ie echt smoorverliefd op me is...
nouja wat ik het ergste vind, de medewerker in de winkel zou een case aanmaken om mijn oorspronkelijke abonnement stop te zetten (had een nieuwe gekregen inc nieuw nummer wegens nummerportering gekloot) die medewerker heeft dus nooit iets gedaan om dat abonnement te annuleren, de case is pas begonnen nadat ik op facebook zat te zeuren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort gezeik heb je helaas overal.![]()
Mijn ex krijgt van 8 jaar geleden nog steeds nota's van mij (van KPN), want ze kúnnen bij KPN gewoon niet mijn adres aanpassen, ondanks dat alle abo's op mijn naam staan en meeverhuisd zijn. Jaren geleden al
"Nee het systeem kan dat gewoon nog niet"![]()
Hoe veroorzaak je nog meer scheidingsrituelen
Whehehehehehehe goeie!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Wat ister met de Griek gebeurd?
Niks, of is de relatie failliet?
Oeh I wish.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zeg je dat je je Virgin lover van vroegah tegen bent gekomen
En jij kan er zeker ook voor betalen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja wat ik het ergste vind, de medewerker in de winkel zou een case aanmaken om mijn oorspronkelijke abonnement stop te zetten (had een nieuwe gekregen inc nieuw nummer wegens nummerportering gekloot) die medewerker heeft dus nooit iets gedaan om dat abonnement te annuleren, de case is pas begonnen nadat ik op facebook zat te zeuren.
Vrijdag in de winkel weer een medewerker in mn gezicht: dat abonnement is geannuleerd en vandaag is dat abonnement toch in gegaan. Dan staan ze toch gewoon keihard te liegenzeg dan dat je het niet weet
Ohhhhhhhhhh ik dacht dat het daarover ging.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehehe goeie!
Nja, daar zit geen vaart in geloof ik.
God neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh ik dacht dat het daarover ging.
Heb je een Carnahelscharrel?
ja dat dus ik kan er voor dokkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En jij kan er zeker ook voor betalen?
En je andere abo, is dat elders of ook bij Vodafone?
Wat een geprutsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik word er zo chagrijnig van. Ja annuleren kan alleen via de winkel waar je t hebt gekocht, ja kut dat snap ik als je de hele mikmak terug wil inc toestel enzo, jullie moeten gewoon dat ene abonnement, ongebruikt uit jullie systeem flikkeren, verder niks
*zen*
en dat is dan nog t laatste deel he, alles is mis gegaan, nu wordt hopelijk t abo stop gezet maar wel pas na de eerste incasso dus mag ik dat gaan terug vorderen, ben er voorlopig nog niet klaar meerquote:
Wat een gekut kan dat toch zijn. Daarom wil ik ook niet dat alles bij 1 aanbieder zit, als wanneer het dan de soep in loopt ben je gelijk met TV,internet, vaste lijn en mobiel de klos als ze kwaad willen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik word er zo chagrijnig van. Ja annuleren kan alleen via de winkel waar je t hebt gekocht, ja kut dat snap ik als je de hele mikmak terug wil inc toestel enzo, jullie moeten gewoon dat ene abonnement, ongebruikt uit jullie systeem flikkeren, verder niks
*zen*
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Het goede nieuws is dat ie me op Thais gaat trakteren![]()
Mwehehe. Wat krijg je als toetje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Het goede nieuws is dat ie me op Thais gaat trakteren![]()
Het is wel heel fijn als alles bij elkaar zit en het gaat goed, maar ja dat is ook een utopiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een gekut kan dat toch zijn. Daarom wil ik ook niet dat alles bij 1 aanbieder zit, als wanneer het dan de soep in loopt ben je gelijk met TV,internet, vaste lijn en mobiel de klos als ze kwaad willen.
Succes en sterkte er mee.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:00 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/posttype/froot/image/katten-als-lettertype/
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
En ik zeg ook nog zo leuk Ja niet bij zo een goedkope kutthai he, wel goed eten, anders hoef ik het niet. Ja tuurlijk schat!
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat iklasagne
eet, anders was ik heul jaloers geworden.
Nu maar een beetje.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
de pilaf is idd heeeeeel lekkeren ik kan t weten
Vroeger heette zoiets lactacyd ofzo, nu is het hip ende happening, chilly gelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
echt he die chilly gel reclame, serieus, wie verzint dat???
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat iklasagne
eet, anders was ik heul jaloers geworden.
Dat 'mijn intimiteit' wekt wel jeuk op, je zou bijna gel kopen om het te chillenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
"mijn intimiteit, mijn chilly gel"
echt serieus WTF
Gooi er je supper in danquote:
Ik ga zo bezig met risotto a la Phenoquote:
Amai, u gaat zo bezig, dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo bezig met risotto a la Pheno
Dat hoop ik elke keer weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai, u gaat zo bezig, dat klinkt wel goed
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo bezig met risotto a la Pheno
De man van een Fokker hier speelt het ook en bouwt ze volgens mij ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
We zijn groot fan van Coil, die op hun beurt weer graag een theremin gebruiken. Marc Almond ook trouwens.
zijzelf speelt m ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:42 schreef Troel het volgende:
[..]
De man van een Fokker hier speelt het ook en bouwt ze volgens mij ook
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Allerlei mini-meets waar we niks van af weten
Dat is mooi..quote:
vanaf je dertigste krijg je daar standaard een oproep voor elke 5 jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi..
Maar heb je dan ooit een ernstige aandoening aan je baarmoeder/eierstokken gehad of...?![]()
nice, die van mij komt alweer dichterbijquote:
Altijd fijnquote:
Okee nu snap ik het. Ze heeft net een uitstrijkje laten maken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanaf je dertigste krijg je daar standaard een oproep voor elke 5 jaar
Hey jij bent ook uit '80, dan heb je toch nog even?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
nice, die van mij komt alweer dichterbij
maar geen 5 jaar meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey jij bent ook uit '80, dan heb je toch nog even?
Hartfilmpje is ook maar 50 seconden en dan gepiept!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal denk ik een dezer dagen een oproep krijgen voor mijn jaarlijks onderzoek (wordt mijn tweede keer dus weet nog niet precies hoe die verleninging gaat, alleen dat ik automatisch een brief krijg).
Maar dat zal lang niet zo vervelend zijn dan zo'n uitstrijkje. Gewoon een hartfilmpje en bloedprikken en bloedtest. Maar die laatste twee, daar ben ik ervaringdeskundige in vanwege mijn bloeddonorschap..
Ik zie wel meer tegen de MRI en oogarts later dit jaar op. EEn aantal keer kreeg ik oogdruppels en op de een of andere manier zag ik zo slecht bij buitenkomst dat me in het verkeer begeven zelfmoord zou zijn.....
MRI is ook geen probleem, muziekje mee, en dat luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal denk ik een dezer dagen een oproep krijgen voor mijn jaarlijks onderzoek (wordt mijn tweede keer dus weet nog niet precies hoe die verleninging gaat, alleen dat ik automatisch een brief krijg).
Maar dat zal lang niet zo vervelend zijn dan zo'n uitstrijkje. Gewoon een hartfilmpje en bloedprikken en bloedtest. Maar die laatste twee, daar ben ik ervaringdeskundige in vanwege mijn bloeddonorschap..
Ik zie wel meer tegen de MRI en oogarts later dit jaar op. EEn aantal keer kreeg ik oogdruppels en op de een of andere manier zag ik zo slecht bij buitenkomst dat me in het verkeer begeven zelfmoord zou zijn.....
KUT Hoe diep moet ik gaan?????quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
En je hebt tegenwoordig ook soa-thuistesten, dat mogen ze met uitstrijkjes ook wel doen vind ik, ideaal lijkt me
Niks, alleen de randjes even vegen (quote:
Mag bij mijn ziekenhuis volgens mij niet. Ik krijg wel muziek op mijn oren. MIsschien mag het wel bij een knie-MRI, maar ik krijg een hersenscan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
MRI is ook geen probleem, muziekje mee, en dat luisteren
Naar de MRI zelf ga ik alleen. Maar bij de uitslag gaat mijn vader wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hartfilmpje is ook maar 50 seconden en dan gepiept!![]()
MRI kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet. Gaat er iemand met je mee dan Bos?
zou t toch even navragen, vaak mag t wel nl ook bij hersenscans, aldan niet via koptelefoon of luidspreker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag bij mijn ziekenhuis volgens mij niet. Ik krijg wel muziek op mijn oren. MIsschien mag het wel bij een knie-MRI, maar ik krijg een hersenscan..
geloof me er zijn genoeg dozen die dat wel gaan doen dan hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks, alleen de randjes even vegen ()
Oh bedoel je het zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me er zijn genoeg dozen die dat wel gaan doen dan hoor
Zou je het niet fijn vinden als er iemand mee gaat naar de MRI of ga je liever alleen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar de MRI zelf ga ik alleen. Maar bij de uitslag gaat mijn vader wel mee.
Okee ik zal kijken of ik het na kan vragen of kan vinden op de site van het ziekenhuis. De keren ervoor kreeg ik een koptelefoon op mijn oren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou t toch even navragen, vaak mag t wel nl ook bij hersenscans, aldan niet via koptelefoon of luidspreker.
k heb stage gelopen in het AZM op klinische neurofysologie, altijd leuk om testpersoon te zijn en weer nieuwe foto's van je inhoud te krijgen nadat er ivm veel hoofdpijn scans gemaakt zijn
Ik ben al 5 jaar alleen geweest en zo'n scan duurt een half uur tot een uur. Ik praat wel na na thuiskomst..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je het niet fijn vinden als er iemand mee gaat naar de MRI of ga je liever alleen?
Ah oke! Doe je goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar alleen geweest en zo'n scan duurt een half uur tot een uur. Ik praat wel na na thuiskomst..
Whehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik dan wat Opeth meenemen en vragen of hun ook mee willen luisteren![]()
![]()
Lolbroek, nu moet ik meteen weer denken aan dat idee van dat bord in de tuin van het bruidspaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
O ja zal ik een keer een Ja invullen bij de vraag of ik mogelijk zwanger ben
Al zullen er vast wel mannen voor mij dit gedaan hebben...
Welk idee?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lolbroek, nu moet ik meteen weer denken aan dat idee van dat bord in de tuin van het bruidspaar
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk idee?
Toen mijn pa op vakantie was bedoel je?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Misschien dit jaar toch doen en dan
Just Married Erik en Toon![]()
kijk! dat is fijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Ynske Ik mag eigen CD's meenemen![]()
![]()
damn ik wist dat ik nog meer aan t vergeten wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Troel het volgende:
Yns
*durft bijna niet te vragen*
heb je nog naar die foto's kunnen kijken
Dan heeft ie het echt niet meer vrees ik.quote:
Ik vond het uitstrijkje helemaal niet vervelend ofzo hoor. Heb het een keer eerder gehad toen gekeken moest worden of mijn vliezen gebroken waren en toen kreeg ik er een terwijl ik weeen had. Geloof me, het was niets dit keerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen Bos, slaap wel voor straksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heeft ie het echt niet meer vrees ik.
Maar goed ik ga afsluiten ik blijf een labiel wrak, hoewel ik nu redelijk vrolijk ben. Nog even een Ginger Latte zetten, in een nieuw boek beginnen en dan slapen
Tot morgen
hormonenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn ik wist dat ik nog meer aan t vergeten was
op de een of andere manier ben ik nu een nog grotere chaoot dan ik normaal kan zijn
hoe kan dat nu toch
Ik denk dat het net als toucheren is, het hangt erg af wie het doet of dat je een onhandige gyn of assistente hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het uitstrijkje helemaal niet vervelend ofzo hoor. Heb het een keer eerder gehad toen gekeken moest worden of mijn vliezen gebroken waren en toen kreeg ik er een terwijl ik weeen had. Geloof me, het was niets dit keer
Misschien was dat wel omdat het bij mij ook eigenlijk niet gingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Ynske het volgende:
bij de weg, wat is t moeilijk om te tonen dat t echt even niet gaat, als er iemand echt aandacht aan je besteed
wat dat betreft ging dat bij jou toch altijd veel makkelijker Troel
die van Ruben heb ik sowieso nogquote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Heeft Bos NF (te laat om het hem zelf te vragen)
05-06-2010quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van Ruben heb ik sowieso nog
die van Jochem, was dat in 2010?
Oh ik hoef niets te weten, zit nu bijna 13 jaar in de medische mallemolenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Als je meer wilt weten Muis DM-PM me of vraag het de volgende keer als je me hier aantreft. Nu gaat de laptop echt uit..
die van Jochem heb ik alleen nog op de gecrashte hd die hier ligt ben ik bangquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
05-06-2010
Of je moet een mooiere hebben (maar ik ben bang dat dat ongeveer de enige is, op die heel jonge na, maar die leeftijd hebben we van Ruben niet echt geloof ik?)
Lastig om het in 2 zinnen uit te leggen, maar via http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurofibromatose kan je over I lezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Troel het volgende:
NF?
(sorry)
Is dat dat je zeg maar overal in je huid pijn hebt als je dingen aanraakt of kleren aanhebt omdat de zenuwen zoveel meer oppikken ofzo? (Kennis van mij heeft last van zoiets)
Okee, II is veel erger (en zeldzamer) toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Type II hier.
Jij bent de eerste die ik ontmoet met NF (buiten het lotgenotenforum dan)
09-08-2009 volgens de foto zelf (hmm, dan moet je gewoon snel langskomen om een nieuwe foto te nemen, want formaat zal wel niet groot genoeg zijn voor 30 bij 30 canvas)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van Jochem heb ik alleen nog op de gecrashte hd die hier ligt ben ik bang
en van ruben ben ik even aan t zoeken, wanneer dat was
k heb m gevonden, die van ruben danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
09-08-2009 volgens de foto zelf (hmm, dan moet je gewoon snel langskomen om een nieuwe foto te nemen, want formaat zal wel niet groot genoeg zijn voor 30 bij 30 canvas)
1 op de 60:000. I is op de 4000 ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, II is veel erger (en zeldzamer) toch?
Ik ben wel lid van de nationale vereniging, maar op het forum kom ik vooralsnog niet.
Ik heb het vooral op mijn huid, Neurofibromen dan, maar gelukkig nog niet op erg vervelende plaatsen...
Nu echt echt weg
Nu echt tot morgen
Lijkt niet op dat wat die kennis vertelde. Klinkt best eng, met name door de allerhande andere zaken die erbij komen kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lastig om het in 2 zinnen uit te leggen, maar via http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurofibromatose kan je over I lezen.
waar had je die bon van? k zou eens bellen hoe groot hij moet zijn, vaak kunnen ze dat wel aangeven, ik krijg iig geen melding dat hij te klein zou zijn, die van Jochemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
09-08-2009 volgens de foto zelf (hmm, dan moet je gewoon snel langskomen om een nieuwe foto te nemen, want formaat zal wel niet groot genoeg zijn voor 30 bij 30 canvas)
Nee ik ook niet, hij is 1200 bij 1200. Maar in een oud mailtje kwam ik een linkje tegen met een zipje eens kijken wat daar inzitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar had je die bon van? k zou eens bellen hoe groot hij moet zijn, vaak kunnen ze dat wel aangeven, ik krijg iig geen melding dat hij te klein zou zijn, die van Jochem
geef dan even aan dat de dpi 240 is, kijk van dichbbij is een canvas nooit scherp zegmaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, hij is 1200 bij 1200. Maar in een oud mailtje kwam ik een linkje tegen met een zipje eens kijken wat daar inzitAh, dat is het zipje wat ik al had
Helaas.
Maar zal morgen eens bellen dan, CanvasCompany trouwens
Ik kon het bestand mailen met de vraag of het goed was, heb het dus maar meteen gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dan even aan dat de dpi 240 is, kijk van dichbbij is een canvas nooit scherp zegmaar
Er zijn hier alleen kindermiddagen. Dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
net de muppets film gezien, zoveel cameo's
Mja, ik regel wel een keer de dvd versie. Beetje jammer zo. En dan vinden ze het gek dat er veel mensen niet meer naar de bioscoop gaan. Muppets is nostalgie, niet alleen voor kinderenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
het was ook niet makkelijk om de originele versie te kijken, hij draait bijna overal in het nederlands geloof ik
Ik moet ook die druppels 1 x per jaar, maar moet dan ook iemand meenemen en mag niet deelnemen aan verkeer. (Maar mag/kan ik per auto nu ook niet hoor) Ik zie dan nog wel een paar uur wazigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Hele goede muziekkeus Bos!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Ynske Ik mag eigen CD's meenemen![]()
![]()
Ja klopt. Paar weken terug die twee Muppetfilms op Comedy Central. Ik denk juist dat het volwassenen meer trekt dan de jeugd van tegenwoordig en dat ze hun liefde voor de Muppets overdragen aan hun kroostquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik regel wel een keer de dvd versie. Beetje jammer zo. En dan vinden ze het gek dat er veel mensen niet meer naar de bioscoop gaan. Muppets is nostalgie, niet alleen voor kinderen
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoedquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:16 schreef Ynske het volgende:
om 5 uur opstaan, een stuk gaan rennen, lekker douchen en dan om 6.50 voor een gesloten deur staan is best triest geloof ik
máár voel me goehoed nu
Tja, hier in de buurt is er dus geen normale avondvoorstelling. Gemiste kans voorde bioscoop dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Paar weken terug die twee Muppetfilms op Comedy Central. Ik denk juist dat het volwassenen meer trekt dan de jeugd van tegenwoordig en dat ze hun liefde voor de Muppets overdragen aan hun kroost
mooiquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:21 schreef Troel het volgende:
Canvas komt in orde, ze zijn besteldDie van Ruben was ook groot genoeg
Moeten we enkel nog een goede stift regelen
Je, kostte me 3,90, maar dan zitten er straks ook ophanghaakjes aanquote:
Dat is inderdaad erg dom en getuigd niet echt van goed management.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, hier in de buurt is er dus geen normale avondvoorstelling. Gemiste kans voorde bioscoop dus.
Het is inderdaad wel lekker rustig, hopelijk hebben de leveranciers massaal carnaval gevierd en gaan niet bellen over openstaande facturen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh heerlijk rustig Bos, geniet er maar gewoon van
idd gewoon van genieten. heb ik maandag ook gedaan, en o man wat mis ik die rust nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit vandaag alleen op de kamer, wel even wennen. Ik zou wel eventueel op een andere kamer bij anderen kunnen gaan zitten, maar dan moeten we de telefoon weer doorschakelen blablabla en hier liggen alle dingen die ik nodig heb en vanmiddag zit hier toch weer iemand van het crediteuren team.
Dus wel een beetje spannend/eng. Maar daar groei ik denk ik alleen maar van..
21.00 uur premiere in Amsterdam is voor mij gewoon niet haalbaar om terug te gaan naar huis en de volgende dag weer te werken..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef Ynske het volgende:
en zijn er mensen hier die kaartjes gaan bestellen voor de exclusieve voorpremičre?
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremičre in IMAX 3D
Ik zou niet weten wat het is en waarom ik het zou willenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef Ynske het volgende:
en zijn er mensen hier die kaartjes gaan bestellen voor de exclusieve voorpremičre?
Als ik dichterbij had gezeten misschien, wel een erg leuke actie van Fokquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef Ynske het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:59 schreef Troll het volgende:
Whehehe, mijn eigen mening schijnt een troll te zijn
Vriendin geeft vreemdgaan niet toe
Ik krijg bijna medelijdenquote:Dear,Good buyer
really sorry for the great inconvenience. Just now I called the shipping comany and was told that item has arrived your country. can you wait another 6 or 7 days? if you donot get it on 28 FEB .I will give you full refund. Is that ok? please do not worry i 100% will not let you suffer any loss.
To be honest, I really feel sorry to all my customers who cannot get the items within their expected time. Really sorry. Can you give me a little more time?
Weather is cold. please take care.
May God bless you and your family
Het is ook een Ebay chinees dit keerquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Die ebaychinezen doen ook zo.
Please please I beg for forgiveness, etc etc
Wat bedoeld ze met weather is cold?quote:
Pak je goed in dear customer want het is koud buiten!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat bedoeld ze met weather is cold?![]()
Andere chinezen waar ik bestel via chinese webshops doen het ook zo, maar zo extreem heb ik het nog niet gezien
Wanna buy my fliend?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pak je goed in dear customer want het is koud buiten!
Zodat je haar/hem aardig gaat vinden en minder snel voor het Ebay-tribunaal sleept omdat je je pakketje nog niet hebt.
Dat is niet diegene die hem opgesloten hield neem ik aan , maar diegene die hem daar weggehaald heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo leuk, ik ben via FB af aan het spreken met degene bij wie Chico voor mij even gewoond heeft. Dankzij haar heb ik hem nu, en zij wil hem heel graag nog eens zien
Ja, daar was ie voor ie bij mij was maar daar wilde hij niet eten en die hadden ook geen andere honden, die hebben hem na een paar weken huilend terug gebracht,en via haar kwam in hem op het spoor toen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is niet diegene die hem opgesloten hield neem ik aan , maar diegene die hem daar weggehaald heeft
Alles om een negatieve review op Ebay te voorkomenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pak je goed in dear customer want het is koud buiten!
Zodat je haar/hem aardig gaat vinden en minder snel voor het Ebay-tribunaal sleept omdat je je pakketje nog niet hebt.
But now your getting comfortablequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef Muis006 het volgende:
At first we started out real cool
Taking me places I ain't never been
quote:
Ain't doing those things that you did no more you're slowly making me pay for things your money should be handlingquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
But now your getting comfortable
Ik weet nog dat ik die clip toen voorbij zag komen, damn dat is láng geledenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het het tofst als ze zo "And then you use my CEEEeeellphooone" zingen.
Stiekem ben ik gewoon een fierce black woman inside.
Alleen door de blankigheid komt het er niet uit.
Haha jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik die clip toen voorbij zag komen, damn dat is láng geleden
Oh joyquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het nieuwe KPN pakket is binnen, ik hoop dat het overstappen op een nieuw internet abo vloeiend gaat. Mocht ik ineens een paar dagen weg zijn dan weten jullie wat er loos isWant normaal klok ik elke dag braaf in.
Hij wordt pas over een paar dagen omgezet, maar ja je weet hoe dat gaat, dan ben je ineens te vroeg internetlösequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |