Ze gaat vreemd en ze liegt. Je relatie is dus niet uitstekend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:46 schreef Fexx het volgende:
Mijn vriendin is voor stage 6 maanden in Zuid-Amerika geweest. Veel contact gehad toen ze weg was en onze relatie was erg goed. Ze vertelde toen alleen wel eens over een jongen daar die haar wel zag zitten, maar ze zei dat er niets zou gebeuren.
Nou is ze al enkele weken terug en we hebben het er over gehad en ze heeft volgehouden dat er niks gebeurd is. Onze relatie is uitstekend. Echter nou zat ik voor de grap eens in haar reisboekje te bladeren en daar stonden wel een paar dingen in dat ze dingen met die jongen had gedaan die ze niet had moeten doen en dat ze het voor altijd geheim zou moeten houden.
Moet ik haar er mee confronteren of het laten zitten?
Misschien doelt ze op die paar kilo wit die zij in haar koffer heeft mee terug genomen naar Nederland?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Fexx het volgende:
Het staat niet expliciet omschreven maar wel dus dat ze dingen gedaan heeft die ze niet had moeten doen.
Hij was inderdaad fout bezig, maar ik kan me voorstellen dat-ie het uit nieuwsgierigheid leest. Alleen als hij niet naar het boekje heeft lopen zoeken en als het lag op een open plek zoals zijn bureau of iets dergelijks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Troel het volgende:
Je bent zelf net zo goed fout door in een boekje te lezen waarvan je niet weet of je het mag lezen. Dus naast dat jij haar niet denkt te kunnen vertrouwen (want je weet nog steeds niet wat het precies geweest is), is het zeker dat zij jou niet kan vertrouwen, aangezien je in haar persoonlijke dingen snuffelt.
Waarom is het een probleem dat deze jongen een boekje van zn vriendin heeft gelezen? Nu weet ik niets van hun relatie af (net een relatie of al 5 jaar, samenwonend ja/nee, 14 jaar oud of 25 jaar oud), maar als ik een boekje zou lezen van mn vriendin komt er echt geen oorlog.. We hebben niets te verbergen voor elkaar.. Misschien heeft zij wel twintig keer in zn laptop gekeken om te zien wat voor een contacten en filmpjes hij had.. Hij zat ermee, zij ontkent het, hij krijgt vermoedens en leest het boekje.. No big deal!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Troel het volgende:
Je bent zelf net zo goed fout door in een boekje te lezen waarvan je niet weet of je het mag lezen. Dus naast dat jij haar niet denkt te kunnen vertrouwen (want je weet nog steeds niet wat het precies geweest is), is het zeker dat zij jou niet kan vertrouwen, aangezien je in haar persoonlijke dingen snuffelt.
Vind ik ook iets te kort door de bocht. Je voelt toch aan of iemand de waarheid spreekt of niet, in dit geval niet want waarom moet het anders voor altijd geheim blijven? En vanuit dat gevoel ga je op onderzoek uit, ik zou het ook doen en met mij een hoop andere mensen. Als ie het niet gedaan had, had ie het niet eens geweten en had ze hem lekker voor de gek kunnen houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef _joepie_ het volgende:
Kijk, als je je vriendin al niet vertrouwd, dan is er al iets mis in de relatie.
= zij zegt er is niets aan de hand -- > is je relatie goed dan geloof je haar op haar woord, einde discussie.
= je gelooft het antwoord niet -- > dan ga je ervan uit dat ze liegt en kun je beter stoppen, dit zal altijd blijven knagen in je relatie.
= je bent stiekem in haar reisboekje/dagboekje gaan lezen, zonder toestemming -- > je vertrouwde haar al niet, want je had al gepraat over de reis en ging dus verder graven in het boekje -- > einde relatie.
Dit dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:05 schreef Gamesua het volgende:
In before alle mensen die TS gaan zittn vertellen dat hij fout zit. Echt
TS in jouw geval heb je alle recht om dat ding te lezen en er boos om te worden. Confronteer haar en laat haar het gesprek niet omdraaien want het slaat nergens op zoiets simpels even zwaar laten wegen als vreemdgaan
Mocht dat inderdaad zijn reden zijn om het boek te lezen ('bewijs' zoeken omdat hij haar niet vertrouwt op haar woord), dan is de relatie zeer zeker niet uitstekend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef _joepie_ het volgende:
= je bent stiekem in haar reisboekje/dagboekje gaan lezen, zonder toestemming -- > je vertrouwde haar al niet, want je had al gepraat over de reis en ging dus verder graven in het boekje -- > einde relatie.
Nee, er zijn een aantal zaken daar blijf je vanaf uit respect voor de ander,quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:05 schreef Gamesua het volgende:
In before alle mensen die TS gaan zittn vertellen dat hij fout zit. Echt
Niet om TS zijn gedrag goed te praten, ik vind dat het snuffelen in persoonlijke dingen totaal niet opweegt tegen vreemdgaan, to be honest. Maar inderdaad, een reis dagboek is wat anders dan een 'echt' dagboek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Troel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |