abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108252805
Mijn vriendin is voor stage 6 maanden in Zuid-Amerika geweest. Veel contact gehad toen ze weg was en onze relatie was erg goed. Ze vertelde toen alleen wel eens over een jongen daar die haar wel zag zitten, maar ze zei dat er niets zou gebeuren.
Nou is ze al enkele weken terug en we hebben het er over gehad en ze heeft volgehouden dat er niks gebeurd is. Onze relatie is uitstekend. Echter nou zat ik voor de grap eens in haar reisboekje te bladeren en daar stonden wel een paar dingen in dat ze dingen met die jongen had gedaan die ze niet had moeten doen en dat ze het voor altijd geheim zou moeten houden.
Moet ik haar er mee confronteren of het laten zitten?
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:51:21 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_108252932
Jullie zijn blijkbaar beiden niet te vertrouwen.
Neem tenminste aan dat je in dat boekje keek zonder haar weten?
pi_108252947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:46 schreef Fexx het volgende:
Mijn vriendin is voor stage 6 maanden in Zuid-Amerika geweest. Veel contact gehad toen ze weg was en onze relatie was erg goed. Ze vertelde toen alleen wel eens over een jongen daar die haar wel zag zitten, maar ze zei dat er niets zou gebeuren.
Nou is ze al enkele weken terug en we hebben het er over gehad en ze heeft volgehouden dat er niks gebeurd is. Onze relatie is uitstekend. Echter nou zat ik voor de grap eens in haar reisboekje te bladeren en daar stonden wel een paar dingen in dat ze dingen met die jongen had gedaan die ze niet had moeten doen en dat ze het voor altijd geheim zou moeten houden.
Moet ik haar er mee confronteren of het laten zitten?
Ze gaat vreemd en ze liegt. Je relatie is dus niet uitstekend.

Kan en wil jij met deze wetenschap nou echt nog lang en gelukkig met haar verder leven? :')
pi_108252950
Hmm als het reisboekje open en bloot te lezen is geweest ja confronteren.

Als het iets prive is geweest is het denk ik einde relatie.

Soms als je echt van iemand houd is het maar beter om je mond te houden.
Tenzij je er echt niet mee kan leven (wat ik me voor kan stellen) dan tja zeg ervan wat je moet. :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:52:44 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_108252978
Om welke dingen gaat het weet je dat? Als het gaat om een pijpbeurt of handwerk dan zou ik haar ermee om de oren slaan als het om knuffelen gaat of een kusje dan zou ik me niet zo druk maken en het laten gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_108252994
Wat staat er zoal in dan?
pi_108253035
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:53 schreef zarGon het volgende:
Wat staat er zoal in dan?
Dit

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_108253054
Het staat niet expliciet omschreven maar wel dus dat ze dingen gedaan heeft die ze niet had moeten doen. Daarom is het ook lastig omdat ik dus niet weet wat er gebeurd is.
En ik weet niet of ik het boekje mocht lezen, maakt het nog lastiger...
pi_108253071
Wat zijn dingen die ze niet had moeten doen? Als het alleen knuffelen is zou ik me niet te druk maken, maar als het meer is dan zou ik haar lozen..

Heeft hij dan iets in haar album geschreven of heeft ze dat zelf gedaan? Je kan haar er gewoon mee confronteren hoor.. Ze zal zo schrikken dat ze niet eens aan jouw nieuwsgierigheid denkt.. Mocht ze erna vragen zeg je gewoon dat je hebt gekeken, zodat jouw vermoedens bevestigd werden!
Nil Satis Nisi Optimum
pi_108253077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef Fexx het volgende:
Het staat niet expliciet omschreven maar wel dus dat ze dingen gedaan heeft die ze niet had moeten doen.
Misschien doelt ze op die paar kilo wit die zij in haar koffer heeft mee terug genomen naar Nederland?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:57:59 #11
189978 controlaltdelete
pi_108253127
Tja, je zal het je toch blijven afvragen dus het blijft knagen dan zou ik het gewoon vragen. En ja, als een vrouw zoiets al schrijft dan is er vast meer gebeurd naar mijn mening zeker als het voor altijd geheim moet blijven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:58:01 #12
343340 Zonnnestraaaltje
Verblindt als je te lang kijkt
pi_108253130
Inderdaad niet netjes dat je dat boekje leest, maar zij is degene die hier fout bezig is. En je hoeft echt niet te zeggen dat je relatie uitstekend is, want het lijkt me dat dat absoluut niet zo is nu. Confronteren en uitleggen waarom je het boekje gelezen hebt.
pi_108253164
Oh.

Ik zou niet kunnen doen alsof ik het niet heb gelezen. Gaat gewoon niet. Elke keer dat je haar ziet zal je eraan denken.

Ik zou haar confronteren. Maar gezien ze na terugkomst vol heeft gehouden dat er niets is gebeurd, ben ik bang dat ze het afzwakt of dat ze zich er wel uit lult.

Ik hoop voor je dat ze eerlijk zal zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 10:00:43 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:59:49 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_108253169
Je bent zelf net zo goed fout door in een boekje te lezen waarvan je niet weet of je het mag lezen. Dus naast dat jij haar niet denkt te kunnen vertrouwen (want je weet nog steeds niet wat het precies geweest is), is het zeker dat zij jou niet kan vertrouwen, aangezien je in haar persoonlijke dingen snuffelt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:03:36 #15
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_108253268
Kijk, als je je vriendin al niet vertrouwd, dan is er al iets mis in de relatie.

= zij zegt er is niets aan de hand -- > is je relatie goed dan geloof je haar op haar woord, einde discussie.

= je gelooft het antwoord niet -- > dan ga je ervan uit dat ze liegt en kun je beter stoppen, dit zal altijd blijven knagen in je relatie.

= je bent stiekem in haar reisboekje/dagboekje gaan lezen, zonder toestemming -- > je vertrouwde haar al niet, want je had al gepraat over de reis en ging dus verder graven in het boekje -- > einde relatie.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_108253296
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Troel het volgende:
Je bent zelf net zo goed fout door in een boekje te lezen waarvan je niet weet of je het mag lezen. Dus naast dat jij haar niet denkt te kunnen vertrouwen (want je weet nog steeds niet wat het precies geweest is), is het zeker dat zij jou niet kan vertrouwen, aangezien je in haar persoonlijke dingen snuffelt.
Hij was inderdaad fout bezig, maar ik kan me voorstellen dat-ie het uit nieuwsgierigheid leest. Alleen als hij niet naar het boekje heeft lopen zoeken en als het lag op een open plek zoals zijn bureau of iets dergelijks.
pi_108253300
In before alle mensen die TS gaan zittn vertellen dat hij fout zit. Echt :')

TS in jouw geval heb je alle recht om dat ding te lezen en er boos om te worden. Confronteer haar en laat haar het gesprek niet omdraaien want het slaat nergens op zoiets simpels even zwaar laten wegen als vreemdgaan
pi_108253341
quote:
Waarom is het een probleem dat deze jongen een boekje van zn vriendin heeft gelezen? Nu weet ik niets van hun relatie af (net een relatie of al 5 jaar, samenwonend ja/nee, 14 jaar oud of 25 jaar oud), maar als ik een boekje zou lezen van mn vriendin komt er echt geen oorlog.. We hebben niets te verbergen voor elkaar.. Misschien heeft zij wel twintig keer in zn laptop gekeken om te zien wat voor een contacten en filmpjes hij had.. Hij zat ermee, zij ontkent het, hij krijgt vermoedens en leest het boekje.. No big deal!
Nil Satis Nisi Optimum
pi_108253347
Ik vind in een boekje lezen wel veel minder erg dan wat zij heeft gedaan: iets wat voor altijd geheim moet blijven én ook nog dik zitten liegen tegenover iemand waar je een relatie mee hebt.

Gewoon confronteren, het zal heus geen knuffel zijn geweest want dat hoef je toch niet voor altijd geheim te houden?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:07:28 #20
189978 controlaltdelete
pi_108253366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef _joepie_ het volgende:
Kijk, als je je vriendin al niet vertrouwd, dan is er al iets mis in de relatie.

= zij zegt er is niets aan de hand -- > is je relatie goed dan geloof je haar op haar woord, einde discussie.

= je gelooft het antwoord niet -- > dan ga je ervan uit dat ze liegt en kun je beter stoppen, dit zal altijd blijven knagen in je relatie.

= je bent stiekem in haar reisboekje/dagboekje gaan lezen, zonder toestemming -- > je vertrouwde haar al niet, want je had al gepraat over de reis en ging dus verder graven in het boekje -- > einde relatie.
Vind ik ook iets te kort door de bocht. Je voelt toch aan of iemand de waarheid spreekt of niet, in dit geval niet want waarom moet het anders voor altijd geheim blijven? En vanuit dat gevoel ga je op onderzoek uit, ik zou het ook doen en met mij een hoop andere mensen. Als ie het niet gedaan had, had ie het niet eens geweten en had ze hem lekker voor de gek kunnen houden.
pi_108253372
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:05 schreef Gamesua het volgende:

TS in jouw geval heb je alle recht om dat ding te lezen en er boos om te worden. Confronteer haar en laat haar het gesprek niet omdraaien want het slaat nergens op zoiets simpels even zwaar laten wegen als vreemdgaan
Dit dus ^O^
Nil Satis Nisi Optimum
pi_108253383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef _joepie_ het volgende:
Mocht dat inderdaad zijn reden zijn om het boek te lezen ('bewijs' zoeken omdat hij haar niet vertrouwt op haar woord), dan is de relatie zeer zeker niet uitstekend.

TS, waarom heb je haar boek doorgelezen?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:08:24 #23
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_108253387
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:05 schreef Gamesua het volgende:
Nee, er zijn een aantal zaken daar blijf je vanaf uit respect voor de ander,

= brieven
= email
= mobiel
= sms
= dagboeken..

zijn persoonlijke dingen, als iemand je er iets van wil laten zien dan merk je dat vanzelf, anders afblijven
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:08:30 #24
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108253390
Gewoon confronteren met het reisboekje, dat is tenslotte je bewijs.

In de OP staat tenslotte, "dingen met een jongen gedaan die niet bekend mogen worden". Ze zal er niet meer onderuit kunnen komen.

Wat houd je tenslotte tegen om tegen haar te zeggen dat je in haar boekje hebt gekeken? Ohjee wat erg.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108253395
quote:
Niet om TS zijn gedrag goed te praten, ik vind dat het snuffelen in persoonlijke dingen totaal niet opweegt tegen vreemdgaan, to be honest. Maar inderdaad, een reis dagboek is wat anders dan een 'echt' dagboek.

Maar goed, TS moet zijn vriendin ermee confronteren. Is hij daarmee ook gelijk eerlijk over dat hij zelf de fout in is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')