abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:02 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_108262371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:46 schreef Fexx het volgende:
Mijn vriendin is voor stage 6 maanden in Zuid-Amerika geweest. Veel contact gehad toen ze weg was en onze relatie was erg goed. Ze vertelde toen alleen wel eens over een jongen daar die haar wel zag zitten, maar ze zei dat er niets zou gebeuren.
Nou is ze al enkele weken terug en we hebben het er over gehad en ze heeft volgehouden dat er niks gebeurd is. Onze relatie is uitstekend. Echter nou zat ik voor de grap eens in haar reisboekje te bladeren en daar stonden wel een paar dingen in dat ze dingen met die jongen had gedaan die ze niet had moeten doen en dat ze het voor altijd geheim zou moeten houden.
Moet ik haar er mee confronteren of het laten zitten?
-----------------------------------------------------------------------------------------

Vorige topic vol, hier verder. Zal TT vandaag nog zijn update geven?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  PR/Manusje van alles woensdag 22 februari 2012 @ 14:18:39 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_108262446
is ze leuk genoeg?

if so: niet confronteren.
maakt het je niet uit: vraag het!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:21:52 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_108262537
Ik wacht op de uitslag van de confrontatie, dit zou vanmiddag gebeuren volgens ts. Ik zet in dat ze gevoosd heeft maar dit gaat bagatelliseren en ts ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten omdat ie in haar reisboekje neusde.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_108262539
Haar nog 1 keer goed volblaffen en dan uitmaken :7

edit: Uit de TT is niet echt duidelijk dat dit een deel 2 betreft.
pi_108262576
Niet hand vol maar land vol bitches, dus gewoon doen.

Pain is temporally, Pride is forever
De enige echte.
pi_108262584
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zet in dat ze gevoosd heeft maar dit gaat bagatelliseren en ts ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten omdat ie in haar reisboekje neusde.
Of zelfs ontkennen.

Verder eensch.
pi_108262598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wacht op de uitslag van de confrontatie, dit zou vanmiddag gebeuren volgens ts. Ik zet in dat ze gevoosd heeft maar dit gaat bagatelliseren en ts ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten omdat ie in haar reisboekje neusde.
Ja ze heeft geneukt met iemand anders en TS gaat niet begrijpen dat vrouwen dat soort lustgevoelens ook wel eens hebben en maakt het uit waardoor er weer een gekrenkt vrouwmens bijkomt in Nederland.
pi_108262628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:23 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ja ze heeft geneukt met iemand anders en TS gaat niet begrijpen dat vrouwen dat soort lustgevoelens ook wel eens hebben en maakt het uit waardoor er weer een gekrenkt vrouwmens bijkomt in Nederland.
Ja, wat is die jongen ook een klootzak.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:25:16 #9
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_108262638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is ze leuk genoeg?

if so: niet confronteren.
maakt het je niet uit: vraag het!
Dus als iemand 'leuk genoeg' is moet je eigenlijk gewoon d'r bitch zijn?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:25:28 #10
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108262648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef Crutch het volgende:
Nee, de oorspronkelijke TS mag zelf een nieuwe openen.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')