-----------------------------------------------------------------------------------------quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:46 schreef Fexx het volgende:
Mijn vriendin is voor stage 6 maanden in Zuid-Amerika geweest. Veel contact gehad toen ze weg was en onze relatie was erg goed. Ze vertelde toen alleen wel eens over een jongen daar die haar wel zag zitten, maar ze zei dat er niets zou gebeuren.
Nou is ze al enkele weken terug en we hebben het er over gehad en ze heeft volgehouden dat er niks gebeurd is. Onze relatie is uitstekend. Echter nou zat ik voor de grap eens in haar reisboekje te bladeren en daar stonden wel een paar dingen in dat ze dingen met die jongen had gedaan die ze niet had moeten doen en dat ze het voor altijd geheim zou moeten houden.
Moet ik haar er mee confronteren of het laten zitten?
Of zelfs ontkennen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zet in dat ze gevoosd heeft maar dit gaat bagatelliseren en ts ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten omdat ie in haar reisboekje neusde.
Ja ze heeft geneukt met iemand anders en TS gaat niet begrijpen dat vrouwen dat soort lustgevoelens ook wel eens hebben en maakt het uit waardoor er weer een gekrenkt vrouwmens bijkomt in Nederland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wacht op de uitslag van de confrontatie, dit zou vanmiddag gebeuren volgens ts. Ik zet in dat ze gevoosd heeft maar dit gaat bagatelliseren en ts ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten omdat ie in haar reisboekje neusde.
Ja, wat is die jongen ook een klootzak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja ze heeft geneukt met iemand anders en TS gaat niet begrijpen dat vrouwen dat soort lustgevoelens ook wel eens hebben en maakt het uit waardoor er weer een gekrenkt vrouwmens bijkomt in Nederland.
Dus als iemand 'leuk genoeg' is moet je eigenlijk gewoon d'r bitch zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is ze leuk genoeg?
if so: niet confronteren.
maakt het je niet uit: vraag het!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef Crutch het volgende:
Nee, de oorspronkelijke TS mag zelf een nieuwe openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |