bommetjes?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De piste zou niet geprepareerd zijn, maar die bommetjes vallen daar toch ook onder?
Als hij heel slecht wakker wordt, dan vraag ik me dat afquote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zouden ze het 'ons' trouwens meteen vertellen als ie wakker word?
Lijkt me niet.. denk dat de familie dat eerst op zich laat inwerken.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ongeacht toestand vraag ik het me af hoor... ik hoop stiekem dat ie al wakker isquote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als hij heel slecht wakker wordt, dan vraag ik me dat af
Ja maar ja daar zit wel verschil in natuurlijk. Als hij relatief helder bij zou komen, dan denk ik dat dat snel naar buiten wordt gebrachtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ongeacht toestand vraag ik het me af hoor... ik hoop stiekem dat ie al wakker is
Zat ik mijzelf ook af te vragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Linkje?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
Wat een keurige dame, die dame van dat pension (en dus de moeder van eh... Florian?).
Bea die hem getroost had. En dat ze heel zeker van hun zaak waren toen ze daar gingen skiën omdat ze de krater van de ontploffing hadden gezien en er geen lawine daarmee was opgewekt.
Verder liepen er vele sporen van eerdere skiërs door de sneeuw waar zij gingen skiën, dus ze wisten eigenlijk zeker dat het kon.
Of ben ik spuit 114 en staat dit hier al tig keer?Deze keer 1 keer niet teruggelezen, dus dat zal dan wel
![]()
Er is die ochtend met de standaard lawine opwekkende explosieven op die plek gegooid en dit leidde niet tot een lawine. Men doet dit aangezien er honderden op een dag dat stuk skienquote:
Dat was net op het NOS journaal dat nu nog bezig is, maar dat item is al afgelopen.quote:
Mooi!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net op het NOS journaal dat nu nog bezig is, maar dat item is al afgelopen.
Ze hadden een interview met de moeder van Florian(Niet effe snel op straat maar gewoon netjes ergens aan een tafel).
Er was dus idd met springstof al gewerkt op die 'piste', om eventuele lawines op te wekken. De krater daarvan hebben zowel Friso als Florian gezien, zegt zij. En er waren dus diverse andere ski-sporen, dus ze waren 'toch echt vrij zeker van hun zaak dat ze daar konden gaan skiën, omdat de ontploffing ook geen lawine had opgewekt'.
Verder zei ze dat Beatrix ontzettend lief voor haar zoon was geweest, alsof het haar eigen zoon was zei ze letter. Ze omhelsde hem en zei dat hem geen enkele blaam treft.
En haar hoofdredacteur Peter Vandermeersch. Die is wel diep gezonken vind ik... ben van hem beter gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Mercer het volgende:
Nu op 3 DWDD: dat mens Koelewijn(of wat haar naam is)
Mooi!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net op het NOS journaal dat nu nog bezig is, maar dat item is al afgelopen.
Ze hadden een interview met de moeder van Florian(Niet effe snel op straat maar gewoon netjes ergens aan een tafel).
Er was dus idd met springstof al gewerkt op die 'piste', om eventuele lawines op te wekken. De krater daarvan hebben zowel Friso als Florian gezien, zegt zij. En er waren dus diverse andere ski-sporen, dus ze waren 'toch echt vrij zeker van hun zaak dat ze daar konden gaan skiën, omdat de ontploffing ook geen lawine had opgewekt'.
Verder zei ze dat Beatrix ontzettend lief voor haar zoon was geweest, alsof het haar eigen zoon was zei ze letterlijk. Ze omhelsde hem en zei dat hem geen enkele blaam treft.
Nou er zit wel wat in, er is een verschil tussen journalistiek en medische zwijgrecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En haar hoofdredacteur Peter Vandermeersch. Die is wel diep gezonken vind ik... ben van hem beter gewoon.
"Het is het probleem van mijn man nu, niet ons probleem." Wat een trut
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou er zit wel wat in, er is een verschil tussen journalistiek en medische zwijgrecht.
En ze zei, haar man zou het tegen elke journalist hebben gezegd, niet alleen tegen haar omdat zij zijn vrouw is
Wat een gaar wijf zeg....echt schan-dalig!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Koelewijn... de RVD had volgens haar maar elk uur een bulletin moeten uitgeven
Juist, die neemt geen blad voor zijn mond. En terecht!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Zo.... Jan Mulder is lekker duidelijk: "Jezelf aanbieden bij het ziekenhuis om te helpen, 'ik ken de familie', het is toch om je dood te generen"
Ze maakt het alleen maar nóg ergerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een gaar wijf zeg....echt schan-dalig!
Ja maar denkt ze daar nu aan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens meer verbazen als Beatrix zijn ridderorde zou intrekken.
Nou, zij en haar vent lijken meer te vinden dat de RVD moet oprotten en dat omdat het de koninkijke familie betreft er geen privacy mag zijn. Verschrikkelijke luiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Koelewijn... de RVD had volgens haar maar elk uur een bulletin moeten uitgeven
Wauw!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Verder zei ze dat Beatrix ontzettend lief voor haar zoon was geweest, alsof het haar eigen zoon was zei ze letterlijk. Ze omhelsde hem en zei dat hem geen enkele blaam treft.
Dat zegt toch al genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
De reacties op de Telegraaf waren juist heel positief, aldus mevrouw.
Ahwwquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... maar er valt toch ook wel iets te zeggen over de ethiek van een vrouw van een arts. En het ging er mij meer om dat ze haar man eigenlijk ook bloot zette door te zeggen: "het is zijn probleem, niet het onze..." Kan me niet voorstellen dat ik dat over mijn partner zou zeggen. Samen uit, samen thuis... toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou er zit wel wat in, er is een verschil tussen journalistiek en medische zwijgrecht.
En dat geloof ik niet... Indien toch waar, dan is hij al helemaal een slechte arts en pleit dat eerder tegen hem dan voor hem.quote:En ze zei, haar man zou het tegen elke journalist hebben gezegd, niet alleen tegen haar omdat zij zijn vrouw is
har har ... harquote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef hondelul het volgende:
LOL! De dader van de aanslag op Friso is gevonden! http://bit.ly/zik8n2
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zei toch al dat het een vreselijk mens is, maar nee iedereen zij dat dit bij journalistiek hoort.
Nou...lache hoor..Hondelul..!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef hondelul het volgende:
LOL! De dader van de aanslag op Friso is gevonden! http://bit.ly/zik8n2
Ja, daar moet je als NRC-journaliste trots op zijn, dat de reacties op de Telegraafsite positief waren....quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
De reacties op de Telegraaf waren juist heel positief, aldus mevrouw.
Zinnen vormen onder GTST kijken is niet echt goed nee.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
GTST kijken is niet echt goed nee.
Nou, grappig hoor..net zoals bij de volgende post krijg ik (bijna) ademnooT doordat ik me tijdens het lachen verslik in die overjarige DaSilva-Pinda..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef hondelul het volgende:
Nou Maron, jij hebt ook het historisch besef van een pinda
Ik weet nog dat Peter vertelde dat ze echt helemaal in een deuk hebben gelegen om hem.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef Mercer het volgende:
Ja doe dan maar meteen die hele aflevering, dan hebben we dat ook weer gehad.
Wie om wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Peter vertelde dat ze echt helemaal in een deuk hebben gelegen om hem.
Huh? Nou is die Thomë ineens niet zijn arts.quote:
tegen de tijd dat ze er wel aan denkt is ze allang weer 'de koningin'quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar dit verhaal krijgt nog een langdurige staart
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou, grappig hoor..net zoals bij de volgende post krijg ik (bijna) ademnooT doordat ik me tijdens het lachen verslik in die overjarige DaSilva-Pinda..
(heb je trouwens nóg zo'n leuke..? je mag me hierna wegdragen..)
Peter en z'n mensen om die Charlie da Silva natuurlijk.quote:
het was gewoon niet grappigquote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.
Maron hoeft natuurlijk ook niet helemaal dubbel te liggen, maar het is een ander uiterste om er dan meteen een groot drama van te maken.quote:
Alleen al die laatste zin...quote:
Omdat Zij Vonden Dat... De arrogantie.quote:Jannetje en haar man hebben deze informatie naar buiten gebracht omdat zij vonden dat er een te negatief beeld werd geschetst.
Thnx!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
hondelul is een vrouw die domme grapjes maakt?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dankjewel Greys.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien, waarin ze zulke lovende woorden over Beatrix spreekt en vertelt over het skiën van Florian en Friso:
Anders ga je er nog even op in zeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
hondelul is een vrouw die domme grapjes maakt?
Ja dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Anders ga je er nog even op in zeg.
Ja walgelijk, ik word echt niet goed van zulke mensen!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alleen al die laatste zin...
[..]
Omdat Zij Vonden Dat... De arrogantie.
Beatrix is echt zo'n omaatjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien, waarin ze zulke lovende woorden over Beatrix spreekt en vertelt over het skiën van Florian en Friso:
Door jou weet ik het antwoord nu toch al. Typisch dat een vrouw zich hondelul noemt en die grapjes dan hihaho.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nooit vragen stellen rondom wel of geen humor.
Hartstikke mooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Door jou weet ik het antwoord nu toch al. Typisch dat een vrouw zich hondelul noemt en die grapjes dan hihaho.
Oh, daar is de vrouw met de domme grapjes, lacheeeequote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef hondelul het volgende:
Wat zo'n linkje al niet los maakt he. Ongelooflijk.
Alleen van WimLex z'n hoed he.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef Maron het volgende:
[..]
SuprrrTuxx weet van de hoed en de rand..')
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.quote:
Nou ze knuffelt blijkbaar ook met BN'ers.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.
Ali B?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ze knuffelt blijkbaar ook met BN'ers.
Okay..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen van WimLex z'n hoed he.
Ja die. Oh van het drama ook, nou da's mooi toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ali B?
En met slachtoffers en nabestaanden van het koninginnedag drama
bea is da bomb jwt
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef hondelul het volgende:
wie heeft gezegd dat ik een vrouw ben? Maar back on topic: dat hele gemuts rond Friso is natuurlijk één opgeklopt mediaspektakel. Dat liveblog van GS gistereochtend over het ontbijt van Bea gaf dat geniaal weer.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Toen na Apeldoorn, toen Bea haar speech op tv gaf, zag je ook dat ze oprecht heel aangedaan was. Ik denk dat ze van binnen en voor haar naasten een heel warme vrouw is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.
Jij bent hier de vrouw met kort pittig kapsel, lekker gek doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef hondelul het volgende:
Het zit diep he, supertruxxx? Waar maak je je druk om mens. Ga koken.
De link was ergens tussen het gekissebis hierboven ook al gepostquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef jpjedi het volgende:
AMSTERDAM - De neurochirurg Kees Tulleken is door de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) opgeroepen om op gesprek te komen.
Hij en zijn vrouw, NRC-journaliste Jannetje Koelewijn, hebben informatie over de toestand van prins Friso naar buiten gebracht. Volgens RTLNieuws is deze informatie op een aantal cruciale punten niet waar.
De journaliste schreef zondag dat er op een MRI-scan die 24 uur na het ongeluk van prins Friso's hersenen is gemaakt geen bijzonderheden zijn gezien.
Dat zou de kans op volledig herstel groter maken. Eerder schreef zij ook al dat er op een ct-scan die zes uur na het ongeluk was gemaakt geen bijzonderheden waren te zien.
Gesprek
Jannetje schreef haar berichten op basis van een gesprek waar zij bij was tussen haar man en behandelend arts van het ziekenhuis Claudius Thomé. Hij zou haar verteld hebben dat de patiënt geen schedelbasisfractuur heeft.
Dat er geen verwondingen aan de rest van zijn lichaam zijn. Dat het enige serieuze probleem de ademnood is waarin de patiënt verkeerd heeft gedurende 20 minuten. Dat de reanimatie vrij lang geduurd heeft en dat zijn temperatuur 32 graden was toen hij onder de sneeuw vandaan gehaald was.
Later bleek onder meer dat deze Thomé niet de arts is van Friso. Ook het ziekenhuis in Innsbruck stelde dat het bericht voor het grootste deel niet klopt. Wat er dan precies niet klopt, was echter niet duidelijk. Jannetje en haar man hebben deze informatie naar buiten gebracht omdat zij vonden dat er een te negatief beeld werd geschetst.
Nu.nl
Zo liefquote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me dat net af...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
En hier moet Beatrix vrijwel zeker toestemming voor gegeven hebben, deze mevrouw zet geen tientallen jaren goede band op het spel om even (in NL) in beeld te zijn.
Nee inderdaad. En het ziet er hartstikke voorbereid uit, zoals mevr. Moosbrugger daar in haar keurige Oostenrijkse jasje achter het bureau zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
En hier moet Beatrix vrijwel zeker toestemming voor gegeven hebben, deze mevrouw zet geen tientallen jaren goede band op het spel om even (in NL) in beeld te zijn.
Dat weet ik ook eigenlijk wel zekerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
Hier ook volgens mij. Je mag althans de Koning(in) niet direct quoten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat net af...Want in België is het namelijk verboden om, als je een gesprek hebt met de koning, de inhoud daarvan bekend te maken.
Rare regel wel hé... maar draagt bij aan het mysterie... Wel tof dat er een overeenkomst is.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hier ook volgens mij. Je mag althans de Koning(in) niet direct quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |