Hartstikke mooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Door jou weet ik het antwoord nu toch al. Typisch dat een vrouw zich hondelul noemt en die grapjes dan hihaho.
Oh, daar is de vrouw met de domme grapjes, lacheeeequote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef hondelul het volgende:
Wat zo'n linkje al niet los maakt he. Ongelooflijk.
Alleen van WimLex z'n hoed he.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef Maron het volgende:
[..]
SuprrrTuxx weet van de hoed en de rand..')
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.quote:
Nou ze knuffelt blijkbaar ook met BN'ers.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.
Ali B?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ze knuffelt blijkbaar ook met BN'ers.
Okay..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen van WimLex z'n hoed he.
Ja die. Oh van het drama ook, nou da's mooi toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ali B?
En met slachtoffers en nabestaanden van het koninginnedag drama
bea is da bomb jwt
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef hondelul het volgende:
wie heeft gezegd dat ik een vrouw ben? Maar back on topic: dat hele gemuts rond Friso is natuurlijk één opgeklopt mediaspektakel. Dat liveblog van GS gistereochtend over het ontbijt van Bea gaf dat geniaal weer.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.
Toen na Apeldoorn, toen Bea haar speech op tv gaf, zag je ook dat ze oprecht heel aangedaan was. Ik denk dat ze van binnen en voor haar naasten een heel warme vrouw is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het mooi om te horen dat ze die zoon van de dame in haar armen heeft genomen en getroost. Juist omdat 'wij' Beatrix meestal te zien krijgen als een vrij stoïcijns type.
Jij bent hier de vrouw met kort pittig kapsel, lekker gek doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef hondelul het volgende:
Het zit diep he, supertruxxx? Waar maak je je druk om mens. Ga koken.
De link was ergens tussen het gekissebis hierboven ook al gepostquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef jpjedi het volgende:
AMSTERDAM - De neurochirurg Kees Tulleken is door de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) opgeroepen om op gesprek te komen.
Hij en zijn vrouw, NRC-journaliste Jannetje Koelewijn, hebben informatie over de toestand van prins Friso naar buiten gebracht. Volgens RTLNieuws is deze informatie op een aantal cruciale punten niet waar.
De journaliste schreef zondag dat er op een MRI-scan die 24 uur na het ongeluk van prins Friso's hersenen is gemaakt geen bijzonderheden zijn gezien.
Dat zou de kans op volledig herstel groter maken. Eerder schreef zij ook al dat er op een ct-scan die zes uur na het ongeluk was gemaakt geen bijzonderheden waren te zien.
Gesprek
Jannetje schreef haar berichten op basis van een gesprek waar zij bij was tussen haar man en behandelend arts van het ziekenhuis Claudius Thomé. Hij zou haar verteld hebben dat de patiënt geen schedelbasisfractuur heeft.
Dat er geen verwondingen aan de rest van zijn lichaam zijn. Dat het enige serieuze probleem de ademnood is waarin de patiënt verkeerd heeft gedurende 20 minuten. Dat de reanimatie vrij lang geduurd heeft en dat zijn temperatuur 32 graden was toen hij onder de sneeuw vandaan gehaald was.
Later bleek onder meer dat deze Thomé niet de arts is van Friso. Ook het ziekenhuis in Innsbruck stelde dat het bericht voor het grootste deel niet klopt. Wat er dan precies niet klopt, was echter niet duidelijk. Jannetje en haar man hebben deze informatie naar buiten gebracht omdat zij vonden dat er een te negatief beeld werd geschetst.
Nu.nl
Zo liefquote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien, waarin ze zulke lovende woorden over Beatrix spreekt en vertelt over het skiën van Florian en Friso:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
Ik vroeg me dat net af...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
En hier moet Beatrix vrijwel zeker toestemming voor gegeven hebben, deze mevrouw zet geen tientallen jaren goede band op het spel om even (in NL) in beeld te zijn.
Nee inderdaad. En het ziet er hartstikke voorbereid uit, zoals mevr. Moosbrugger daar in haar keurige Oostenrijkse jasje achter het bureau zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
En hier moet Beatrix vrijwel zeker toestemming voor gegeven hebben, deze mevrouw zet geen tientallen jaren goede band op het spel om even (in NL) in beeld te zijn.
Dat weet ik ook eigenlijk wel zekerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo lief
Hier ook volgens mij. Je mag althans de Koning(in) niet direct quoten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat net af...Want in België is het namelijk verboden om, als je een gesprek hebt met de koning, de inhoud daarvan bekend te maken.
Rare regel wel hé... maar draagt bij aan het mysterie... Wel tof dat er een overeenkomst is.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hier ook volgens mij. Je mag althans de Koning(in) niet direct quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |