Nou, grappig hoor..net zoals bij de volgende post krijg ik (bijna) ademnooT doordat ik me tijdens het lachen verslik in die overjarige DaSilva-Pinda..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef hondelul het volgende:
Nou Maron, jij hebt ook het historisch besef van een pinda
Ik weet nog dat Peter vertelde dat ze echt helemaal in een deuk hebben gelegen om hem.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef Mercer het volgende:
Ja doe dan maar meteen die hele aflevering, dan hebben we dat ook weer gehad.
Wie om wie?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Peter vertelde dat ze echt helemaal in een deuk hebben gelegen om hem.
Huh? Nou is die Thomë ineens niet zijn arts.quote:
tegen de tijd dat ze er wel aan denkt is ze allang weer 'de koningin'quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar dit verhaal krijgt nog een langdurige staart
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou, grappig hoor..net zoals bij de volgende post krijg ik (bijna) ademnooT doordat ik me tijdens het lachen verslik in die overjarige DaSilva-Pinda..
(heb je trouwens nóg zo'n leuke..? je mag me hierna wegdragen..)
Peter en z'n mensen om die Charlie da Silva natuurlijk.quote:
het was gewoon niet grappigquote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.
Maron hoeft natuurlijk ook niet helemaal dubbel te liggen, maar het is een ander uiterste om er dan meteen een groot drama van te maken.quote:
Alleen al die laatste zin...quote:
Omdat Zij Vonden Dat... De arrogantie.quote:Jannetje en haar man hebben deze informatie naar buiten gebracht omdat zij vonden dat er een te negatief beeld werd geschetst.
Thnx!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
hondelul is een vrouw die domme grapjes maakt?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Vrouwen en humor, het blijft moeilijk.
Dankjewel Greys.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien, waarin ze zulke lovende woorden over Beatrix spreekt en vertelt over het skiën van Florian en Friso:
Anders ga je er nog even op in zeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
hondelul is een vrouw die domme grapjes maakt?
Ja dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Anders ga je er nog even op in zeg.
Ja walgelijk, ik word echt niet goed van zulke mensen!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alleen al die laatste zin...
[..]
Omdat Zij Vonden Dat... De arrogantie.
Beatrix is echt zo'n omaatjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die dat interviewtje met de moeder van Florian willen zien, waarin ze zulke lovende woorden over Beatrix spreekt en vertelt over het skiën van Florian en Friso:
Door jou weet ik het antwoord nu toch al. Typisch dat een vrouw zich hondelul noemt en die grapjes dan hihaho.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nooit vragen stellen rondom wel of geen humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |