Ja maar denkt ze daar nu aan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens meer verbazen als Beatrix zijn ridderorde zou intrekken.
Nou, zij en haar vent lijken meer te vinden dat de RVD moet oprotten en dat omdat het de koninkijke familie betreft er geen privacy mag zijn. Verschrikkelijke luiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Koelewijn... de RVD had volgens haar maar elk uur een bulletin moeten uitgeven
Wauw!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net op het NOS journaal dat nu nog bezig is, maar dat item is al afgelopen.
Ze hadden een interview met de moeder van Florian(Niet effe snel op straat maar gewoon netjes ergens aan een tafel).
Er was dus idd met springstof al gewerkt op die 'piste', om eventuele lawines op te wekken. De krater daarvan hebben zowel Friso als Florian gezien, zegt zij. En er waren dus diverse andere ski-sporen, dus ze waren 'toch echt vrij zeker van hun zaak dat ze daar konden gaan skiën, omdat de ontploffing ook geen lawine had opgewekt'.
Verder zei ze dat Beatrix ontzettend lief voor haar zoon was geweest, alsof het haar eigen zoon was zei ze letterlijk. Ze omhelsde hem en zei dat hem geen enkele blaam treft.
Dat zegt toch al genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
De reacties op de Telegraaf waren juist heel positief, aldus mevrouw.
Ahwwquote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net op het NOS journaal dat nu nog bezig is, maar dat item is al afgelopen.
Ze hadden een interview met de moeder van Florian(Niet effe snel op straat maar gewoon netjes ergens aan een tafel).
Er was dus idd met springstof al gewerkt op die 'piste', om eventuele lawines op te wekken. De krater daarvan hebben zowel Friso als Florian gezien, zegt zij. En er waren dus diverse andere ski-sporen, dus ze waren 'toch echt vrij zeker van hun zaak dat ze daar konden gaan skiën, omdat de ontploffing ook geen lawine had opgewekt'.
Verder zei ze dat Beatrix ontzettend lief voor haar zoon was geweest, alsof het haar eigen zoon was zei ze letterlijk. Ze omhelsde hem en zei dat hem geen enkele blaam treft.
Dat zeg ik niet... maar er valt toch ook wel iets te zeggen over de ethiek van een vrouw van een arts. En het ging er mij meer om dat ze haar man eigenlijk ook bloot zette door te zeggen: "het is zijn probleem, niet het onze..." Kan me niet voorstellen dat ik dat over mijn partner zou zeggen. Samen uit, samen thuis... toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou er zit wel wat in, er is een verschil tussen journalistiek en medische zwijgrecht.
En dat geloof ik niet... Indien toch waar, dan is hij al helemaal een slechte arts en pleit dat eerder tegen hem dan voor hem.quote:En ze zei, haar man zou het tegen elke journalist hebben gezegd, niet alleen tegen haar omdat zij zijn vrouw is
har har ... harquote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef hondelul het volgende:
LOL! De dader van de aanslag op Friso is gevonden! http://bit.ly/zik8n2
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zei toch al dat het een vreselijk mens is, maar nee iedereen zij dat dit bij journalistiek hoort.
Nou...lache hoor..Hondelul..!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef hondelul het volgende:
LOL! De dader van de aanslag op Friso is gevonden! http://bit.ly/zik8n2
Ja, daar moet je als NRC-journaliste trots op zijn, dat de reacties op de Telegraafsite positief waren....quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
De reacties op de Telegraaf waren juist heel positief, aldus mevrouw.
Zinnen vormen onder GTST kijken is niet echt goed nee.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
GTST kijken is niet echt goed nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |