Ik weet nog iets beters, fluiten als Raffa zingtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Peter het volgende:
Denk je dat e af te leiden bent met wapperende vlaggetjes of zullen we dat maar niet proberen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Pas je op voor Greys en haar bilspleetfotofetish?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Oh ja, ik zou een jurkje aan doen Joan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Oh??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Dank je Joan, ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal mysterieus vind overkomen dat jij zelf het totaal lied niet hebt gehoord van de anderen. Maar succes. De amper 15 seconden die ik gehoord heb van jouw lied, lijkt mij interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.
Ik denk dat mijn kracht in het liedje zit, en het herkenbare verhaal in het nummer. Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Gaan we ook zeker doen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie kunnen de boel natuurlijk wel een beetje manipuleren. ELke keer als Joans naam wordt genoemd heel hard joelen of zo
Of dat we met Joan een soort van geheime handdruk afspreken of zo. Maar dan van haar naar ons op het podium!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie kunnen de boel natuurlijk wel een beetje manipuleren. ELke keer als Joans naam wordt genoemd heel hard joelen of zo
Ik ga een beetje offtopic nu, maar ik las vandaag een interview van haar in de viva. Heeft m'n beeld er niet beter op gemaakt zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we ook zeker doen!Heel hard juichen en klappen voor haar.
En heel zachtjes doen bij Raffaela
Van Raffaela?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga een beetje offtopic nu, maar ik las vandaag een interview van haar in de viva. Heeft m'n beeld er niet beter op gemaakt zeg maar![]()
Mijn album is erg persoonljjk, ik vind het sowieso echt de ultieme droom dat ik het zelf mag schrijven!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Wat voor nummers kunnen we op je album verwachten? En wanneer zal het album ongeveer uitkomen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, Gb heel braaf in kleine lettertjes en dan knalt Greys er nog net niet in CAPS over heen![]()
klopt! Er zit een enorme scheur in, maar hij doet hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je gekregen tijdens je The Voice-avontuur?
Heeft Winston er iets te lomp mee getwitterd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
klopt! Er zit een enorme scheur in, maar hij doet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |