Een nummer dat in je hoofd blijft zitten is altijd goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Het is een nummer dat meteen blijft hangen, dus ik denk dat je het daarom meteen leuk vind of niet
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag! Je klinkt heel sympathiek en gezellig, en leuk dat het nu op een rustigere en fijnere manier gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind Bizar altijd het beste woord om dit gevoel te omschrijven haha.
Na mijn eerste auditie werd ik eigenlijk nauwelijks herkend, maar na de battles kon ik waar ik ook liep wel op de foto met mensen enz. Ik vond het eigenlijk heel erg leuk, maar op een gegeven moment liet ik soms dingen om even rust te hebben. Denk aan boodschappen doen ofzo
Nu wordt ik nog steeds herkend maar op een wat rustigere manier en dat vind ik wel fijner!
Maar ik ben een kletskous dus ik vind het leuk als mensen naar me toe komen om te kletsen
Mijn manager Holger Schwedt heeft mijn nummer ingezonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe reageerde je toen John de Mol je vroeg om mee te doen aan het NSF?
Donderdag heb ik een doorpas met kledingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Hoe ziet je repetitieschema voor a.s. zondag eruit? Vanaf wanneer gaan jullie in de studio oefenen?
Dank je! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Mijn manager Holger Schwedt heeft mijn nummer ingezonden.
Ik ben bezig met mijn album en toen ik het nummer You And Me had geschreven kreeg ik een mail van Holger of hij hem in mocht zenden voor het SF
Het is dus eigenlijk een nummer die towvallig bij het SF is beland
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Donderdag heb ik een doorpas met kledingwaar ik heel erg blij mee ben.
En zaterdag en zondag zijn de repetities!
Zin in))
Hihihi, jij wil ook van het tipje weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Mag je al een tipje van de sluier oplichten over de kleding die je gaat dragen?
En fijn dat je er zelf blij mee bent in elk geval, je ging met de stylisten shoppen zag ik op je facebook van de week, dus je bent geslaagd
Of op het verkeerde been zetten...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Of...misschien is het beter niets te zeggen over je outfit, ivm, de concurrentie, Raffaela met name ??
Haha nee dat ga ik niet doen, ik ben er net aan gewend om in de camera te kijken. Haha bij tvoh deed ik dat nooit!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Als Carlo Boszhard jou gaat vragen om bij het ESF (mocht je gekozen worden) om in de camera een vette knipoog te tonen, zou je dat dan gaan doen? (die ouderwetse tip geeft hij ELK jaar aan de kandidaat die gekozen wordt) (en het heeft NOOIT gewerkt, pff)
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef ato het volgende:
Heb je zelf een favoriet onder je collega's? Wat is je kracht aanstaande zondag wat ons gaat overtuigen? En succes as zondag!
Ik ben ook heel benieuwd wat je gaat dragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Donderdag heb ik een doorpas met kledingwaar ik heel erg blij mee ben.
En zaterdag en zondag zijn de repetities!
Zin in))
Oeh!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.
Ik denk dat mijn kracht in het liedje zit, en het herkenbare verhaal in het nummer. Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.
Ik denk dat mijn kracht in het liedje zit, en het herkenbare verhaal in het nummer. Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Dat soort cameratrucjes zijn bij sommige artiesten echt overbodig, ook bij jou. Ik vond dat je er fantastisch uitzag bij Foolish Games en Walking in Memphis en What is God was one of us, etc. Gewoon Goed. Tis belangrijk jezelf te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Haha nee dat ga ik niet doen, ik ben er net aan gewend om in de camera te kijken. Haha bij tvoh deed ik dat nooit!
Celine Dion is te gek! Maar met wie ik in het algemeen een duet mee wil is Neil Diamond.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Peter het volgende:
Met welke Eurovisie-legende zou je een duet mee willen opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |