En met wie liever niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Peter het volgende:
Met welke Eurovisie-legende zou je een duet mee willen opnemen?
Je lijkt op Melanie van vroegerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Dat zijn een van mijn favoriete bands ooit. Maar waar ik het meeste naar luister is Neil Diamond Melanie Safka en John Lennon
Het lukt! Ik hoop dat het niet te langzaam gaat haha ik zit nl op een galaxy tabquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
Joan, lukt het zo? Of wil je dat ik de vragen even voor je op een rijtje zet?
Gaat prima joh!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Het lukt! Ik hoop dat het niet te langzaam gaat haha ik zit nl op een galaxy tab
Je typt met een handicap! (touchscreen toch?) Gewaagdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Het lukt! Ik hoop dat het niet te langzaam gaat haha ik zit nl op een galaxy tab
Faaaal ik weet er niets vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Die heb je gekregen tijdens je The Voice-avontuur?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Al krijs je zondag Shalalie, ik vind je nu al de leukstequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Dat zijn een van mijn favoriete bands ooit. Maar waar ik het meeste naar luister is Neil Diamond Melanie Safka en John Lennon
Ja toen ik klein was vooral eigenlijk. Ik heb er leuke herinneringen aan en het favoriete nummer van voor mijn tijd is d ij ng a dong en die ik live op tv heb gezien is Diva van Dana internationalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
Joan, keek je zelf ook wel eens naar het Eurovisie?
Heb je er iets mee en wat was je favoriete winnende nummer?
Scherpquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je gekregen tijdens je The Voice-avontuur?
Ik vind het helemaal goed gaan, lekker zo bijlezen wat je schrijftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Haha dat was wel leuk geweest!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Zie je Roel (van Velzen) nog wel eens? Bv in Holger's studio?
Ik had gehoopt dat er na The Voice een soort groepje "Team vanVelzen" (samen met Roel) zou ontstaan waarbij jullie covers (en nieuwe nummers) enzo gingen doen en daarmee door het land trekken
Jammer dat hij geen deel uitmaakt van de jury danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Haha dat was wel leuk geweest!
Ik zie Roel af en toe bij optredens of we smsen af en toeHij vind het ook erg leuk dat ik mee doe aan het SF
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet de gewoonte om te stemmen, maar ik maak een uitzondering voor Joan, supertof dat je hier wilde zijn
Ik vind Bizar altijd het beste woord om dit gevoel te omschrijven haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Joan, hoe was het om (tijdens en) na The Voice ineens bekend te zijn en op straat herkend te worden?
Het is een nummer dat meteen blijft hangen, dus ik denk dat je het daarom meteen leuk vind of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het volgens jou een nummer dat in 1 keer mensen raakt, of moet het na een aantal keer luisteren 'bezinken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |