Ah jammer! Maar als je vragen hebt mag je ze hier vast neerzetten, dan zorgen wij dat ze die vraag morgenavond ook zietquote:
Ja morgenavond is ze hier zelf, met eigen account, in dit topic om hier gewoon lekker mee te kletsen met ons allemaalquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer een muts zijn er ergens overheen lezen, maar HOE gaat ze de vragen live beantwoorden? In een topic, als een soort SC?
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon in dit topic met een eigen accountje. Dus je stelt een vraag en zij geeft antwoord.
OK had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja morgenavond is ze hier zelf, met eigen account, in dit topic om hier gewoon lekker mee te kletsen met ons allemaal
Dat komt wel goed hoor! Ze zou blijven tot de vragen op zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb al een vraag verzonnen, maar die ga ik morgen stellen, als ik er doorheen kom
Mag ik ook nog iets vragen over The Voice of moet het echt persoonlijk/NSF gerelateerd zijn?quote:Dus bedenk vast wat jij haar wilt vragen over haar deelname aan het Nationaal Songfestival en over haar zelf en stel je vragen hier morgenavond!
Nee hoor, over The Voice mag ook best!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik ook nog iets vragen over The Voice of moet het echt persoonlijk/NSF gerelateerd zijn?
Oke, leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, over The Voice mag ook best!
quote:
Zullen we haar wat notes gevenquote:
Een muzikaal nootje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zullen we haar wat notes geven
Sorry Joan, alleen positieve dan natuurlijk![]()
quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ik heb me net speciaal ingeschreven alleen hiervoor!!
Tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ik ben er!quote:
Ik denk dat Joan Raffaela helemaal kapot zal makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:47 schreef Supermen12 het volgende:
+ Hoe schat jij je kansen in tegenover Raffaela?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Joan Raffaela helemaal kapot zal maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef Cat22 het volgende:
*poetst het topic nog snel even op voordat Joan komt*
Yup, that's me!quote:
w /quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is ook alweer de code van de wappersmilie?
w / (zonder spatie, je had hem verkeerd om.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
w /quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Vast wel hoor! Ze heeft het vandaag nog bevestigdquote:
Welkom! Leuk dat je er bent!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef JoanFranka het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Miranda heeft mij benaderd om hier op fok wat vragen te beantwoorden en dat vind ik super leuk!
Ik hoorde dat jullie met 29 man sterk naar het Nationaal SF komen zondag![]()
Ik ben aanwezig dus vraag maar raak!!!
<3
Hoi!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef JoanFranka het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Miranda heeft mij benaderd om hier op fok wat vragen te beantwoorden en dat vind ik super leuk!
Ik hoorde dat jullie met 29 man sterk naar het Nationaal SF komen zondag![]()
Ik ben aanwezig dus vraag maar raak!!!
<3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
You are on a rollquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Peter het volgende:
- Welk Songfestivalnummer zing jij altijd mee als je het hoort?
Dafaq, hoe spreek je dat uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Peter het volgende:
- Hoe zeg je 'dank je wel' in Azerbedjan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Muis006 het volgende:
Geef haar even de kans om te antwoorden.
Misschien kunnen we een virtueel bakje thee of koffie voor haar zettenquote:
Ik ga wel sewing patterns bestellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
Joan belde, haar computer flipt, ze gaat even herstarten en dan moet ze even tien minuten wachten omdat ie af moet koelenHet is een oude computer. Of jullie alsjeblieft even geduld willen hebben
Ze komt zo terug!
(En vroeg zich af of jullie uberhaupt haar welkomsbericht hadden gekregen, nou dat was gelukt, dus ze komt zo weer!)
Niet in de tussentijd het topic vol gooien alsjeblieft, ga even rustig wat te drinken pakken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende vraag:
Heb je microsoft windows op je computer?
Oh nice indeedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Ik zie op FB dat je van Muse houdt.
Groot pluspunt![]()
Als we toch even wachten, off topic vraagje, hoe krijg je dat quote icoontje in een postquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Peter het volgende:
Oja, quoten gaat door het drukken op deze knop [ afbeelding ], rechtsboven een post. Doe vooral rustig aan!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als we toch even wachten, off topic vraagje, hoe krijg je dat quote icoontje in een post
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Jij maakt gewoon een kopie uit die andere post
Oh ik dacht dat er misschien een shortcut voor wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Op het knoppie staan, rechtsklik en afbeeldingslocatie kopiëren en IMG tags erom zetten. Zo doe ik het, er zal vast een makkelijkere manier zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er misschien een shortcut voor waszoals : ) zeg maar
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebben
Joanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebben
Ik ben heel erg benieuwd wat voor soort act NL naar het ESF wilt sturen. Het ligt denk ik echt aan het moment! Maar ik hoop wel ik natuurlijk! Hahaquote:
Wat ben jij topquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Meestal 41 soms ook 40 en dan ben ik altijd helemaal blij want 41 is altijd snel op.
Haha XD ik vind mezelf nog wel wat jong om te trouwen eerst genieten. Maar wie weet over een paar jaar :pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Joan wil je met me trouwen ? :$
Ik voel een band!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Meestal 41 soms ook 40 en dan ben ik altijd helemaal blij want 41 is altijd snel op.
Ik hoop dat ze vrolijk worden van mijn nummer en in mijn verhaal hun eigen verhaal kunnen vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Peter het volgende:
- Hoe hoop je dat het publiek in de zaal gaat reageren op jouw liedje?
Is het volgens jou een nummer dat in 1 keer mensen raakt, of moet het na een aantal keer luisteren 'bezinken'?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vrolijk worden van mijn nummer en in mijn verhaal hun eigen verhaal kunnen vinden
Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hallo Joan!
Allereerst gefeliciteerd met je finaleplek bij het NSF (ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het las)
Je was mijn topfavoriet bij The Voice en vind je nog steeds een van de grootste wonders ooit ontdekt in dit landje.
Ik ken het forum wel, mijn zus keek hier vaak in de tijd dat de Gouden kooi populair was. En nu nog steeds voor het songfestival en tijdens de voice ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoi!
Kende je het FOK! forum?
Werd er tijdens The Voice ook wel door de kandidaten over gesproken? Er wordt namelijk veel aandacht aan Twitter e.d. gegeven, maar we zitten op het FOK! forum ook altijd gezellig te posten
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Welkom JF
Leuk dat je ff mee komt posten
Geen vragen van mijn kant, maar ik ga wel heel hard voor je wapperen in de studio zondag![]()
Ding a dong vind ik fantastisch en Diva van Dana international zing ik graag meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Peter het volgende:
- Welk Songfestivalnummer zing jij altijd mee als je het hoort?
hahaha leuk had ik niet van je gedacht, ik vind jouw kracht trouwens dat je zeker over komt. Dat deed je bij The voice en viel mij afgelopen zondag op bij Carlo en Irene.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ding a dong vind ik fantastisch en Diva van Dana international zing ik graag mee
Jaaaaaaaa!! Dat had ik echt helemaal fantastisch gevonden. helaas tijden veranderen, maar er staan is zowiezo erg leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik zet mijn vraag ook maar meteen neer:
Joan, zou je het niet leuker vinden met een orkest en dirigent op te treden, zoals vroeger?
Ja dat klopt! Dat zijn een van mijn favoriete bands ooit. Maar waar ik het meeste naar luister is Neil Diamond Melanie Safka en John Lennonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Ik zie op FB dat je van Muse houdt.
Groot pluspunt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |