Dafaq, hoe spreek je dat uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Peter het volgende:
- Hoe zeg je 'dank je wel' in Azerbedjan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Muis006 het volgende:
Geef haar even de kans om te antwoorden.
Misschien kunnen we een virtueel bakje thee of koffie voor haar zettenquote:
Ik ga wel sewing patterns bestellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
Joan belde, haar computer flipt, ze gaat even herstarten en dan moet ze even tien minuten wachten omdat ie af moet koelenHet is een oude computer. Of jullie alsjeblieft even geduld willen hebben
Ze komt zo terug!
(En vroeg zich af of jullie uberhaupt haar welkomsbericht hadden gekregen, nou dat was gelukt, dus ze komt zo weer!)
Niet in de tussentijd het topic vol gooien alsjeblieft, ga even rustig wat te drinken pakken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende vraag:
Heb je microsoft windows op je computer?
Oh nice indeedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Ik zie op FB dat je van Muse houdt.
Groot pluspunt![]()
Als we toch even wachten, off topic vraagje, hoe krijg je dat quote icoontje in een postquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Peter het volgende:
Oja, quoten gaat door het drukken op deze knop [ afbeelding ], rechtsboven een post. Doe vooral rustig aan!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als we toch even wachten, off topic vraagje, hoe krijg je dat quote icoontje in een post
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Jij maakt gewoon een kopie uit die andere post
Oh ik dacht dat er misschien een shortcut voor wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Op het knoppie staan, rechtsklik en afbeeldingslocatie kopiëren en IMG tags erom zetten. Zo doe ik het, er zal vast een makkelijkere manier zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er misschien een shortcut voor waszoals : ) zeg maar
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebben
Joanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik ben nog niet nerveus, dat ben ik eigenlijk zelden. Maar vlak voordat ik op ga zal ik wel gezonde spanning hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |