Ik weet nog iets beters, fluiten als Raffa zingtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Peter het volgende:
Denk je dat e af te leiden bent met wapperende vlaggetjes of zullen we dat maar niet proberen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Pas je op voor Greys en haar bilspleetfotofetish?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Oh ja, ik zou een jurkje aan doen Joan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Oh??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Dank je Joan, ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal mysterieus vind overkomen dat jij zelf het totaal lied niet hebt gehoord van de anderen. Maar succes. De amper 15 seconden die ik gehoord heb van jouw lied, lijkt mij interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat als ik de nummers helemaal heb gehoord ik pas echt kan zeggen welk nummer ik het leukste vind.
Ik denk dat mijn kracht in het liedje zit, en het herkenbare verhaal in het nummer. Wat ik ga doen op het podium is ook anders dan de anderen, ik hoop dat mensen dat kunnen waarderen!
Gaan we ook zeker doen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie kunnen de boel natuurlijk wel een beetje manipuleren. ELke keer als Joans naam wordt genoemd heel hard joelen of zo
Of dat we met Joan een soort van geheime handdruk afspreken of zo. Maar dan van haar naar ons op het podium!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie kunnen de boel natuurlijk wel een beetje manipuleren. ELke keer als Joans naam wordt genoemd heel hard joelen of zo
Ik ga een beetje offtopic nu, maar ik las vandaag een interview van haar in de viva. Heeft m'n beeld er niet beter op gemaakt zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we ook zeker doen!Heel hard juichen en klappen voor haar.
En heel zachtjes doen bij Raffaela
Van Raffaela?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga een beetje offtopic nu, maar ik las vandaag een interview van haar in de viva. Heeft m'n beeld er niet beter op gemaakt zeg maar![]()
Mijn album is erg persoonljjk, ik vind het sowieso echt de ultieme droom dat ik het zelf mag schrijven!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Wat voor nummers kunnen we op je album verwachten? En wanneer zal het album ongeveer uitkomen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, Gb heel braaf in kleine lettertjes en dan knalt Greys er nog net niet in CAPS over heen![]()
klopt! Er zit een enorme scheur in, maar hij doet hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je gekregen tijdens je The Voice-avontuur?
Heeft Winston er iets te lomp mee getwitterd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
klopt! Er zit een enorme scheur in, maar hij doet het
Misschien kun je garantie claimen bij the voicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat voor kleur tandenborstel heb je Joan? En een normale of een elektische?
Wat een kwaliteit hebben de kado's van The Voice toch he?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Winston er iets te lomp mee getwitterd?
Ja, als ik jou was zou ik even stiekem in de bruna gaan lezenquote:
Helaas heb ik net zo veel gehoord als de rest van NLquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Heb je de andere nummers al gehoord? Of mag jij ze ook nog niet horen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe even gekI'm ill.. sorry!
Ik heb er maar een paar gezien maar heb nog geen een knaller gehoord maar die komen er vast!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je al een favoriet/grote concurrent gespot bij de acts die al gekozen zijn voor het Songfestival?
Die vraag had ikl ook al gesteld...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar wat ik wel wil weten van Joan: Wanneer komt je plaat uit. Ik ben eeerrrggggg benieuwd!!
Ben wel benieuwd naar dr albumquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Mijn album is erg persoonljjk, ik vind het sowieso echt de ultieme droom dat ik het zelf mag schrijven!
De nummers zijn een beetje folk/pop als ik er een label aan moet hangen,maar dat is wel erg lastig omdat alle nummers erg verschillend zijn.
Hij komt dit jaar en ik hoop half 2012, ik heb nog even de tijd nodig
Er zijn mensen met een leven hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Joan, zullen we je hier vaker terugzien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar wat ik wel wil weten van Joan: Wanneer komt je plaat uit. Ik ben eeerrrggggg benieuwd!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Mijn album is erg persoonljjk, ik vind het sowieso echt de ultieme droom dat ik het zelf mag schrijven!
De nummers zijn een beetje folk/pop als ik er een label aan moet hangen,maar dat is wel erg lastig omdat alle nummers erg verschillend zijn.
Hij komt dit jaar en ik hoop half 2012, ik heb nog even de tijd nodig
Pas maar op, Miranda/Greys maakt zo een foto van je scheurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef JoanFranka het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof dat je er bent joan! Ik ga zondag sowieso op je stemmen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas maar op, Miranda/Greys maakt zo een foto van je scheur
Jeeejquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet de gewoonte om te stemmen, maar ik maak een uitzondering voor Joan, supertof dat je hier wilde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |