Contradiction much?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een pauper TTIk moet echt eens in de leer bij Ajacied422.
Dus jij durfde niet te wedden op een team met een win streak omdat jijzelf een losing streak had?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Borussia M'gladbach had een odd van 2,20 maar durfde dit op het allerlaatste moment niet aan door een losing streak
Zoiets vooral omdat Borussia M'gladbach uit slecht presteert of iig een stuk minder en al helemaal tegen op papier mindere ploegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij durfde niet te wedden op een team met een win streak omdat jijzelf een losing streak had?
Goeie ninja want ik had je bijna gecorrigeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets vooral omdat Borussia M'gladbach uit slecht presteert of iig een stuk minder en al helemaal tegen op papier mindere ploegen.
En terecht Ado is het spoor bijster en zelfs hun dragende krachten in de zin van Immers/Toornsta zijn volkomen uit vorm waardoor ook de aanval weinig kan uithalen. Aan de andere kant is en blijft het "maar" Excelsior.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef msnk het volgende:
Heb ook nog een dikke multibet lopen, maar daar heb ik ook winst voor ADO staan en... Ik weet het niet maar... Ik heb er weinig vertrouwen in
Lekker danquote:Hij sprong samen met de conducteur van de bus. Het tweetal bleef ongedeerd, maar hun voertuig raakte te water.
Alleen beneden Eredivisie live en mijn vader kijkt Schaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Voor diegene die het leuk vinden;
Aanrader Everton tegen Blackpool voor de FA Cup.
Drenthe speelt zijn beste wedstrijd ooit, schitterende acties, al een goal na 36 seconde , heerlijke steekpassen, goeie verdedigende tackles, je zou bijna zeggen dat hij aan de coke zit maar een heerlijke wedstrijd om te kijken iig.
Djeez elke dag weer opzoek naar sexgetinte berichten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
FrontpageDat lees ik echt alleen maar om de artikelen van die Djeez
Oh en
[..]
Lekker dan
Is leuk joh houdt alles een beetje luchtig na die zware en vooral diepgaande analyses van Bruggink en Zenden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh god, wat is dat irritant zeg, die tweets in de rust bij Eredivisie Live...
Oninteressante teksten van dingen die iedereen al gezien heeft
Bazenlied niet haten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef msnk het volgende:
@TT
Ff serieus he, plaatsvervangende schaamte gewoon![]()
Komt goed. Maar de value lag aan de kant van Excelsior. Er is wel heel veel vertrouwen van de bookies in ADO met odds rond de 1.45quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef msnk het volgende:
Heb ook nog een dikke multibet lopen, maar daar heb ik ook winst voor ADO staan en... Ik weet het niet maar... Ik heb er weinig vertrouwen in
Altijd fijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij biedt wel inspiratie voor Tong voor de komende maanden.
Terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik viel bijna in slaap op de bank. Nou, was meteen wakker
DJ als 't goed isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef msnk het volgende:
Wie heeft die .gif nu eigenlijk gemaakt, of komt het van een netwerksite of zo?
Die Psvér die ook ooit al eens voor Ajax en Twente was. Deejay dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef msnk het volgende:
Wie heeft die .gif nu eigenlijk gemaakt, of komt het van een netwerksite of zo?
Ik blijf trouw aan mijn look a like.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef msnk het volgende:
Nou, zal moeilijk users uit elkaar houden worden denk ik.
Goeiste kapsel hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn look a like.
Wat doe jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef msnk het volgende:
Nou, zal moeilijk users uit elkaar houden worden denk ik.
Waarom ben je zo top bezig.quote:
Bedoelde top in het Turks.quote:
Het is vallaha of wollah. Niet wallah.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wallah wat jij zeggen allemaal?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is vallaha of wollah. Niet wallah.
Amina koydumquote:
Ik had dan ook verwacht dat er veel meer users zouden zijn met deze UIquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Amina koydum
[..]
Ik had dan ook verwacht dat er veel meer users zouden zijn met deze UI![]()
Ik was eerstquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil het als ava.
Welke topic is dat weer?
Naar buiten gaan vechten.quote:
Heeft jij broers?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
msnk denk dat hij gangster turrek is hoor. Dus hij is niet alleen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom een koeman UI? watskebeurt?
somt het wel op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom een koeman UI? watskebeurt?
Jij met of zonder ataturk/turske vlag en backstab mes?quote:
Dealquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij met of zonder ataturk/turske vlag en backstab mes?
Morgen na middag gebed?quote:
Machtig mooi he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, wat een sukkel is het tochGuidetti
![]()
Dacht dat Lodeiro dom was ...
Wel grappig trouwens dat wij 2 grotendeels het ''Ajacieden zijn arrogant'' in stand houden omdat een groot deel van de Feyenoorders een gevoel voor humor missen en daarom geen sarcasme kunnen opmerkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, wat een sukkel is het tochGuidetti
![]()
Dacht dat Lodeiro dom was ...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens dat wij 2 het Ajacieden zijn arrogant in stand houden omdat een groot deel van de Feyenoorders een gevoel voor humor missen en daarom geen sarcasme kunnen opmerken
quote:
quote:020 fans zouden gelijk afstand doen van zo'n speler die dit doet, wij Feyenoorders blijven onze speler eeuwig trouw ook nadat zo iets gebeurd.
Johnparrr2 20 minuten geleden
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Merkie het volgende:
Guidetti, pannnenkoek. Kampioenschap, weg. Die anderhalve ster, daar gaat het om.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.
Weet niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? Iek njet moshlim iek njet wett.
Zijn dokter was het zat. Dit keer stuurde hij hem terug naar Oostenrijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt in het ziekenhuis, naast Friso
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dokter was het zat. Dit keer stuurde hij hem terug naar Oostenrijk?
Utrecht stad en neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Chilluhhh met je homies in de portieken van de lichtstad?
Ik heb op mijn iphone een app en die geeft 5 minuten ervoor aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wel tot de dood he.
Nee heb andere pak.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet je Koemanhoedje niet.
Jojoortje zit stiekem achter de PC te balen dat Guidetti al bezet is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)rd-laten-zitten.html
Lief jongetje eigenlijk
quote:
Maar nu ga ik echt.quote:Inwoners 312.634
Ohja Utreggg... ALS JE UIT UTREGG KOMT JONGE DAN BEN JE VOOR...quote:
Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohja Utreggg... ALS JE UIT UTREGG KOMT JONGE DAN BEN JE VOOR...
Wat ga je dan doen buiten?
Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.
Maar we gaan ook naar Breda met auto.
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje zit stiekem achter de PC te balen dat Guidetti al bezet is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.
Jojoortje is lesbisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.
Aha, daarom postte je die neger piemel dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje zit stiekem achter de PC te balen dat Guidetti al bezet is.
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.
Maar we gaan ook naar Breda met auto.
Wiki-man weet allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.
Jawel. Ik smelt als ik je zie posten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom ook op andere fora dan alleen fok héquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.
Ik ga wel meedoen met Weekend Miljonairs. Dan zie je me Like a Boss Jeroen van den Boom in elkaar slaan jwz.quote:
Nee dat maakt het echt al een stuk begrijpelijker ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom ook op andere fora dan alleen fok hé
Oh... naja veel meer dan praatjes heb ik niet dus wat nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Ik smelt als ik je zie posten.
Ik lees op internet ook wel eens dingen hoor. Jij denkt zeker dat ik Guidetti 24/7 volg naar de pijpsteeg etc?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat maakt het echt al een stuk begrijpelijker ja.
Trollen in het Feyenoord topic en de uitslag zelfs niet kennenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland 2
'Rot maar op met die handel (polen)'.
Ik heb wel meer te doen dan voetbal, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trollen in het Feyenoord topic en de uitslag zelfs niet kennen
Ja vooral zo'n Muto die zelfs met Guidetti meedeed om maar te trollen in het Ajax topic, maar dat het voetbal bestaat uit hypocrisie en gedreven wordt door emotie is niks nieuws.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef msnk het volgende:
Zelfs mij zien ze als een troll volgens mijAchterlijkheid ten top.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vooral zo'n Muto die zelfs met Guidetti meedeed om maar te trollen in het Ajax topic, maar dat het voetbal bestaat uit hypocrisie en gedreven wordt door emotie is niks nieuws.
Ik bedoel jij wil ook nog steeds niet toegeven dat je helemaal verkeerd zat met Gekas![]()
Jaja als je het zo stelt heb je inderdaad altijd gelijk, maar ik vergeef je hoor als mede Turk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
Nog één keer dan!!! Hij is een prima spits voor Samsunspor. Maar hij is geen Real of Bayern-materiaal
Wat boeit het, wij worden toch kampioen. Makkie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Omkoping, hij mist psv uit dus feyenoord verliest daar nu.
Zucht ok dan bied ik jou ook de keuzequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:01 schreef msnk het volgende:
Friso ligt hersendood in het ziekenhuis en jij belooft je kinderen dat je gaat skiën met ze. En dan kom je je belofte ook nog 's na, want ja je hebt het beloofd...
Wat voor verwende opvoeding krijgen die kinderen in hemelsnaam
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand Swerts ff naar Lech brengen? Er wacht een lawine op hem.
Zo dik had ik je nou ook weer niet ingeschat, en ach laat ze lekker opschonen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:36 schreef msnk het volgende:
Die ene.
Iemand heeft al mijn posts lopen verwijderen in het FR-topicDamn. Oh valt wel mee
Enkel dat gezeik met Muto.
Hoe ontstaat een lawine eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef DonRaja het volgende:
Kan iemand Swerts ff naar Lech brengen? Er wacht een lawine op hem.
Ik zal Wicky de Viking voor je raadplegen. Deze Noorse Viking is uiteraard een sneeuwkenner.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe ontstaat een lawine eigenlijk?
quote:Ontstaan
Bij het ontstaan van sneeuwlawines spelen verschillende factoren een rol. Het samenspel van factoren is zo complex, dat het voorspellen van lawines alleen beperkt mogelijk is. Zelfs ervaren berggidsen kunnen door lawines verrast worden.
De sneeuwlaag in de bergen is zelden homogeen. De opbouw wordt beïnvloed door de hoeveelheden gevallen sneeuw en de kristalstructuur, die op zijn beurt voortdurend beïnvloed wordt door temperatuur, zon en wind. Daardoor kunnen in de sneeuwlaag zones met een lage hechting ontstaan. Ook kan de sneeuwlaag als geheel slecht met de ondergrond verbonden zijn, bijvoorbeeld als die bestaat uit lang, ongemaaid gras. In het algemeen is het lawinegevaar tijdens en kort na grote hoeveelheden verse sneeuwval het grootst, maar ook verstuivingen kunnen plaatselijk het lawinegevaar sterk verhogen. Uiteraard is de steilheid van de helling van invloed, maar ook bij een hellingsgraad van 25 graden kan een lawine ontstaan.Meestal is het bij 30 graden.
De directe oorzaak voor een lawine is het toenemen van de belasting op de sneeuwlaag, bijvoorbeeld door een wintersporter, of afname van de sneeuwvastheid, door regen of temperatuurverhoging. De eerste mooie dag na sneeuwval is doorgaans bijzonder risicovol.
Goeie ninja mênquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Justitie opzoek naar dader lawine..
Wat bedoelen ze hiermee?![]()
PSV krijgt een goal tegen, tegen een turkse club. dan moet Groningen wel een goal kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Denken jullie dat Grunn kan scoren tegen psv morgen? Als het tegen 2 matige clubs al niet wil lukken... Lijkt wel een neerwaartse trend te worden
Psv houdt al 9 wedstrijden (Inc. Beker, EL) de 0 niet, maar Groningen is ook niet heel stabiel en heeft vorige week ook niet tegen VVV weten te scoren. Dus of het waard is om in te zetten zou ik aan de odd laten afhangen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Denken jullie dat Grunn kan scoren tegen psv morgen? Als het tegen 2 matige clubs al niet wil lukken... Lijkt wel een neerwaartse trend te worden
Tja... vind ik het ook niet waard nee. Zo makkelijk scoort Ajax ook weer nietquote:
Ik twijfel... Het kan zomaar 4-0 worden (quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... vind ik het ook niet waard nee. Zo makkelijk scoort Ajax ook weer niet(En dan toch kampioen worden he
)
Drank de Boer he. Hoe kan je Lodeiro nou geen aanvoerder maken en je hele elftal om hem heen bouwen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik twijfel... Het kan zomaar 4-0 worden () maar ook 2-1, 2-2 of zo... Maar ja, NEC scoort uit juist heel moeilijk.
Waarom is Ajax zo onvoorspelbaar, zelfs THUIS
Neger die depressief isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man Bony is depressief.
Frank de Farmerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drank de Boer he. Hoe kan je Lodeiro nou geen aanvoerder maken en je hele elftal om hem heen bouwen.
De KFC is failliet in Arnhem, ja dus (geen grap)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neger die depressief is![]()
kan dat?
Aah, daarom is Theo 'geblesseerd'.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De KFC is failliet in Arnhem, ja dus (geen grap)
Dacht ik ook al aan, maar dan moet hij wel spelen uiteraard. Huntelaar staat ook op 2,10 tegen Wolfsburg morgenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
Bulykin to score@2 is misschien wel het verstandigst om te doen... Dmitri
Pantelic > Dmitriquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
Bulykin to score@2 is misschien wel het verstandigst om te doen... Dmitri
Voor die ene Rus die op Bulykin lijkt natuurlijk ..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doen Genee en Derksen het boxen op RTL7 niet? en voor wie moet ik zijn?
Wat lult die Koert in een minuut alweer een hoop onzin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor die ene Rus die op Bulykin lijkt natuurlijk ..
Ik kijk/luister niet..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lult die Koert in een minuut alweer een hoop onzin.
Marinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef msnk het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)ger-sv-werder-bremen
Die 0-1, ik zeg kopen!
Je kent Marin toch wel?. Mooi spelertje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef msnk het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)ger-sv-werder-bremen
Die 0-1, ik zeg kopen!
En Gekas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Oh wacht jij kende Taiwo ook al niet.
Zoek maar eens op Youtube lekkertje van me.quote:
Zouden er ook wedstrijden zijn tussen een 12 jarige en 25 jarige?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare sport dat boksen. 28 jarige neger die inbeukt op een 41 jarige balkan boy.
Ik support Bulykin. Hak Balotelli de grond in!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:55 schreef msnk het volgende:
Heb het ook opstaan maar pff... Wat is dit saai zeg.
Kijk ik nog liever naar Italiaans voetbal.
Naja gewonnen... hij was het beste geeft niet echt voldoening. Die neger had ik liever tussen 6 plankjes geslagen zien worden. Beetje rochelen op familie van je tegenstander. Nee net als Superbowl houd ik boksen ook op een eenmalig ietsquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja gewonnen... hij was het beste geeft niet echt voldoening. Die neger had ik liever tussen 6 plankjes geslagen zien worden. Beetje rochelen op familie van je tegenstander. Nee net als Superbowl houd ik boksen ook op een eenmalig iets
Dit was een grote Oekraïner van 41 tegen een neger van 28 breder van de gehele Ajax selectie tegen elkaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Laatst was er ook zoiets op RTL7 toch? Was Humberto Tan er met die mongool Deelder.
Dat was ook geen fuck aan.
Boksenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een grote Oekraïner van 41 tegen een neger van 28 breder van de gehele Ajax selectie tegen elkaar.
Ook heel goed nummer ja maar Never Too Late vind ik mooierquote:
Zou de regelgeving eens goed doorlezen als ik jou was. Ook over het posten van plaatjes ..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ff in de Fok! regelgeving kijken of ik je kan aangeven voor het reageren met enkel een smiley
Okequote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook heel goed nummer ja maar Never Too Late vind ik mooier
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou de regelgeving eens goed doorlezen als ik jou was. Ook over het posten van plaatjes ..
Ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je weet donders goed dat ik erin ben ingeluisd door de illuminate en NWO die kennelijk hier de touwtjes in handen hebben.
Ja ok, maar tochquote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je weet donders goed dat ik erin ben ingeluisd door de illuminate en NWO die kennelijk hier de touwtjes in handen hebben.
Breaking Benjaminquote:
Hoezo "quote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan me de tijden 2001-2004 nog herinneren, Linkin park![]()
Diary of janequote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef msnk het volgende:
By far beste nummer van Breaking Benjamin
[..]
Hoezo "", Linkin Park was toen tenminste ECHT echt goed
Weet nog toen dat nummer net uitkwam, dan hoor je "this is not a love song" en zie je Amerikanen posten "HEEYYY I DIDNT KNOW RAMMSTEIN LOVED US", fucking randdebielenquote:
Ze denken ook dat het liedje positief is.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet nog toen dat nummer net uitkwam, dan hoor je "this is not a love song" en zie je Amerikanen posten "HEEYYY I DIDNT KNOW RAMMSTEIN LOVED US", fucking randdebielen
+ Papercut, Faint, Figure 09, One Step Closerquote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Diary of jane
Ja, maar toen was het echt hot.
In the end, Breaking the habit en Numb waren erg goed
Faintquote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef msnk het volgende:
[..]
+ Papercut, Faint, Figure 09, One Step Closer
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Crawling.
Werd onder elk youtube liedje gezet
Lil Waynequote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis in die bands net dat beetje iets.Gelukkig kan ik met 4LF nog over onze gezamenlijke idool Lil Wayne praten.
Get the cool... Get the cool shoeshinequote:
Oké, wat vind je hiervan dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He daar begint al een beetje agressie in te komen.
ewa wat vind je hiervan swaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He daar begint al een beetje agressie in te komen.
Mooi man al kan hij niet tippen aan de rapper die tegenover hem zit uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ewa wat vind je hiervan swa
Nederlandse Lil Wayne.
wat vind jij de beste rap van Lil Wayne?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man al kan hij niet tippen aan de rapper die tegenover hem zit uiteraard
Tupac leeft nogquote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef msnk het volgende:
Hiphop stierf met Biggie en Tupac. Luister nou maar naar echte muziek.
Hij toont er nog aan gitaar te kunnen spelen ook. Wat een super veelzijdig talentquote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wat vind jij de beste rap van Lil Wayne?
De Mario Balotelli onder de rappersquote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij toont er nog aan gitaar te kunnen spelen ook. Wat een super veelzijdig talent
Not sure if seriousquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit dat nummer nu echt te luisteren en zit gewoon hardop te lachen zo slecht is het
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderenquote:
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderen
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?
ja hoor prima. Al denk ik wel dat ik daar vrijwel uniek in ben als Black metal liefhebben. Ook Oasis vind ik prima nummers hebbenquote:
Bij recommendedquote:
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.
Song 2quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-Squote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BMquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-S![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
Pffff, Static-X zijn ook zoooo fucking goed
oh wee als je NFS zegt!!!!!
Dit is toch geen muziek manquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BM
TJa... nog meer DSBM. echte BM ga ik hier geeneens posten. Geen zin om het uit te leggen dat heb ik al zo vaak moeten doenquote:
Link,quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Neuh vind de muziek gewoon goed. Doe er voor de rest niks mee. Sterker nog ik ben geneutraliseerd Turk.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Dat zei ik al die zanger is een te erge lijpo.quote:
Ik ken alleen maar lijpo's die dit soort muziek makenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh vind de muziek gewoon goed. Doe er voor de rest niks mee. Sterker nog ik ben geneutraliseerd Turk.
[..]
Dat zei ik al die zanger is een te erge lijpo.
Door deze band ben ik zover in de metal gekomen. 3 vrienden van mij spelen erin. Want tja grunten is wel iets wat je oren moeten leren om het maar zo te stellen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar lijpo's die dit soort muziek makenHeb nooit een man gezien netjes in pak.
Tsjah tsjah .. laatmaarquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door deze band ben ik zover in de metal gekomen. 3 vrienden van mij spelen erin. Want tja grunten is wel iets wat je oren moeten leren om het maar zo te stellen.
Maar dan toch weer wat Lil Wayne dan?
Death Metal ben ik na 1 nummertje zat. Met uitzonderingen daar, maar ik staar me ook niet blind op 1 genre hoor. Als band ben je niet goed bezig als je 20 jaar het zelfde speelt. Daar is Enslaved een voorbeeld van die hebben inmiddels van BM tot viking metal gespeeld.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
Maar da's dus precies mijn probleem met Black Metal. Het gegrunt wat daar voorkomt is zo... Ja... Anders dan Death Metal. En in Melodic Death Metal zingen ze ook vaak
Doet niemand. Zie er ook niet bepaald "metal" uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah tsjah .. laatmaar![]()
Had ik niet van jou verwacht.
You shitting me?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is Enslaved een voorbeeld van die hebben inmiddels van BM tot viking metal gespeeld.
Jojoortje luistert Beyonce en dergelijke. Kan je dat wel aan?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hej.
Zullen we het over muziek hebben? echt muziek?
Wat is volgens jou echt muziek?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hej.
Zullen we het over muziek hebben? echt muziek?
Zolang er maar wat emotie in zit. Die bands die hier gepost worden dat raakt mij gewoon niet of hoe je het ook moet zeggen, maar Mudvayne vind ik best een goede band hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef msnk het volgende:
Kijk knijn, heb veel liever dit soort gegrunt. Is toch veel mooier manOf ja, growl...
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shakira, Beyonce, Mariah Carey ..
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shakira, Beyonce, Mariah Carey ..
Geef 's een voorbeeld van Death Metal dat jou niets boeit? Het is dat ik voornamelijk Melodic Death Metal en Metalcore luister, gewone DM luister ik ook niet echt...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang er maar wat emotie in zit. Die bands die hier gepost worden dat raakt mij gewoon niet of hoe je het ook moet zeggen, maar Mudvayne vind ik best een goede band hoor.
Het gaat pas mis bij Amerikaanse Death Metal. Dat is net als hun sporten. Snel rammen 3 minuten volhouden wat schreeuwen wat grunten direct resultaat en klaar. Dat vind ik 1 nummer leuk (Tenzij bier op een festival) en dan denk ik. Nu weer wat meer afwisseling.
Hoezo? Ik moet morgen werken jwt. En do. gwn uitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf ook wel tof. Al is het wel iets minder dat ik op zaterdag nog om 1:19 op Fok zit.
Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesprokenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik moet morgen werken jwt. En do. gwn uit.
Ik steun littlerabbitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesproken
Ah dat is het. Ik gooi gister al ontiegelijk brak te zijn geweest door Ajax en erna als argument in.quote:
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Revive all my fears, revive wasted tears, revive void within, revive once again
Zeg knijn, hoe oud ben jij nou?
Teh fak...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaringquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dat hoor ook niet vaak mede door hoe ik mij "online" gedraag
Oh en Death Metal, Opeth en Amon Amorth tellen daarin toch mee? Dat vind ik dan wel goed. Het probleem is dat ik pas sinds een ruim jaar echt luister en voornamelijk de BM kant in in ben gestroomd en daarom niet heel veel bands bij naam ken.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaring
Daaromquote:
Neymar is dus homo...?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Dat wisten we al voordat hij dit deed toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Neymar is dus homo...?
Kan die leuk ballen met CR7...
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloedenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Nee. Maar dat is ook andersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloeden
Graag gedaan. Nu weer DM.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je Ronaldo filmpje overigens. Ik heb genoten.
Met zijn Tourette syndroom.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:33 schreef msnk het volgende:
Tim Howard, goalie van VS en Everton, is ook een metalhead trouwens
Ook Death Metal en Metalcore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |