Weet nog toen dat nummer net uitkwam, dan hoor je "this is not a love song" en zie je Amerikanen posten "HEEYYY I DIDNT KNOW RAMMSTEIN LOVED US", fucking randdebielenquote:
Ze denken ook dat het liedje positief is.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet nog toen dat nummer net uitkwam, dan hoor je "this is not a love song" en zie je Amerikanen posten "HEEYYY I DIDNT KNOW RAMMSTEIN LOVED US", fucking randdebielen
+ Papercut, Faint, Figure 09, One Step Closerquote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Diary of jane
Ja, maar toen was het echt hot.
In the end, Breaking the habit en Numb waren erg goed
Faintquote:Op zondag 19 februari 2012 00:45 schreef msnk het volgende:
[..]
+ Papercut, Faint, Figure 09, One Step Closer
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Crawling.
Werd onder elk youtube liedje gezet
Lil Waynequote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis in die bands net dat beetje iets.Gelukkig kan ik met 4LF nog over onze gezamenlijke idool Lil Wayne praten.
Get the cool... Get the cool shoeshinequote:
Oké, wat vind je hiervan dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He daar begint al een beetje agressie in te komen.
ewa wat vind je hiervan swaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He daar begint al een beetje agressie in te komen.
Mooi man al kan hij niet tippen aan de rapper die tegenover hem zit uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ewa wat vind je hiervan swa
Nederlandse Lil Wayne.
wat vind jij de beste rap van Lil Wayne?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man al kan hij niet tippen aan de rapper die tegenover hem zit uiteraard
Tupac leeft nogquote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef msnk het volgende:
Hiphop stierf met Biggie en Tupac. Luister nou maar naar echte muziek.
Hij toont er nog aan gitaar te kunnen spelen ook. Wat een super veelzijdig talentquote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wat vind jij de beste rap van Lil Wayne?
De Mario Balotelli onder de rappersquote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij toont er nog aan gitaar te kunnen spelen ook. Wat een super veelzijdig talent
Not sure if seriousquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit dat nummer nu echt te luisteren en zit gewoon hardop te lachen zo slecht is het
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderenquote:
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderen
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?
ja hoor prima. Al denk ik wel dat ik daar vrijwel uniek in ben als Black metal liefhebben. Ook Oasis vind ik prima nummers hebbenquote:
Bij recommendedquote:
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.
Song 2quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-Squote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BMquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-S![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
Pffff, Static-X zijn ook zoooo fucking goed
oh wee als je NFS zegt!!!!!
Dit is toch geen muziek manquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BM
TJa... nog meer DSBM. echte BM ga ik hier geeneens posten. Geen zin om het uit te leggen dat heb ik al zo vaak moeten doenquote:
Link,quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Neuh vind de muziek gewoon goed. Doe er voor de rest niks mee. Sterker nog ik ben geneutraliseerd Turk.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Dat zei ik al die zanger is een te erge lijpo.quote:
Ik ken alleen maar lijpo's die dit soort muziek makenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh vind de muziek gewoon goed. Doe er voor de rest niks mee. Sterker nog ik ben geneutraliseerd Turk.
[..]
Dat zei ik al die zanger is een te erge lijpo.
Door deze band ben ik zover in de metal gekomen. 3 vrienden van mij spelen erin. Want tja grunten is wel iets wat je oren moeten leren om het maar zo te stellen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar lijpo's die dit soort muziek makenHeb nooit een man gezien netjes in pak.
Tsjah tsjah .. laatmaarquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door deze band ben ik zover in de metal gekomen. 3 vrienden van mij spelen erin. Want tja grunten is wel iets wat je oren moeten leren om het maar zo te stellen.
Maar dan toch weer wat Lil Wayne dan?
Death Metal ben ik na 1 nummertje zat. Met uitzonderingen daar, maar ik staar me ook niet blind op 1 genre hoor. Als band ben je niet goed bezig als je 20 jaar het zelfde speelt. Daar is Enslaved een voorbeeld van die hebben inmiddels van BM tot viking metal gespeeld.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
Maar da's dus precies mijn probleem met Black Metal. Het gegrunt wat daar voorkomt is zo... Ja... Anders dan Death Metal. En in Melodic Death Metal zingen ze ook vaak
Doet niemand. Zie er ook niet bepaald "metal" uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah tsjah .. laatmaar![]()
Had ik niet van jou verwacht.
You shitting me?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is Enslaved een voorbeeld van die hebben inmiddels van BM tot viking metal gespeeld.
Jojoortje luistert Beyonce en dergelijke. Kan je dat wel aan?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hej.
Zullen we het over muziek hebben? echt muziek?
Wat is volgens jou echt muziek?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hej.
Zullen we het over muziek hebben? echt muziek?
Zolang er maar wat emotie in zit. Die bands die hier gepost worden dat raakt mij gewoon niet of hoe je het ook moet zeggen, maar Mudvayne vind ik best een goede band hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:15 schreef msnk het volgende:
Kijk knijn, heb veel liever dit soort gegrunt. Is toch veel mooier manOf ja, growl...
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shakira, Beyonce, Mariah Carey ..
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Shakira, Beyonce, Mariah Carey ..
Geef 's een voorbeeld van Death Metal dat jou niets boeit? Het is dat ik voornamelijk Melodic Death Metal en Metalcore luister, gewone DM luister ik ook niet echt...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang er maar wat emotie in zit. Die bands die hier gepost worden dat raakt mij gewoon niet of hoe je het ook moet zeggen, maar Mudvayne vind ik best een goede band hoor.
Het gaat pas mis bij Amerikaanse Death Metal. Dat is net als hun sporten. Snel rammen 3 minuten volhouden wat schreeuwen wat grunten direct resultaat en klaar. Dat vind ik 1 nummer leuk (Tenzij bier op een festival) en dan denk ik. Nu weer wat meer afwisseling.
Hoezo? Ik moet morgen werken jwt. En do. gwn uitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijzelf ook wel tof. Al is het wel iets minder dat ik op zaterdag nog om 1:19 op Fok zit.
Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesprokenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik moet morgen werken jwt. En do. gwn uit.
Ik steun littlerabbitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesproken
Ah dat is het. Ik gooi gister al ontiegelijk brak te zijn geweest door Ajax en erna als argument in.quote:
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Revive all my fears, revive wasted tears, revive void within, revive once again
Zeg knijn, hoe oud ben jij nou?
Teh fak...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaringquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dat hoor ook niet vaak mede door hoe ik mij "online" gedraag
Oh en Death Metal, Opeth en Amon Amorth tellen daarin toch mee? Dat vind ik dan wel goed. Het probleem is dat ik pas sinds een ruim jaar echt luister en voornamelijk de BM kant in in ben gestroomd en daarom niet heel veel bands bij naam ken.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaring
Daaromquote:
Neymar is dus homo...?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Dat wisten we al voordat hij dit deed toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Neymar is dus homo...?
Kan die leuk ballen met CR7...
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloedenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Nee. Maar dat is ook andersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloeden
Graag gedaan. Nu weer DM.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je Ronaldo filmpje overigens. Ik heb genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |