quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja gewonnen... hij was het beste geeft niet echt voldoening. Die neger had ik liever tussen 6 plankjes geslagen zien worden. Beetje rochelen op familie van je tegenstander. Nee net als Superbowl houd ik boksen ook op een eenmalig iets
Dit was een grote Oekraïner van 41 tegen een neger van 28 breder van de gehele Ajax selectie tegen elkaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Laatst was er ook zoiets op RTL7 toch? Was Humberto Tan er met die mongool Deelder.
Dat was ook geen fuck aan.
Boksenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was een grote Oekraïner van 41 tegen een neger van 28 breder van de gehele Ajax selectie tegen elkaar.
Ook heel goed nummer ja maar Never Too Late vind ik mooierquote:
Zou de regelgeving eens goed doorlezen als ik jou was. Ook over het posten van plaatjes ..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ff in de Fok! regelgeving kijken of ik je kan aangeven voor het reageren met enkel een smiley
Okequote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ook heel goed nummer ja maar Never Too Late vind ik mooier
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou de regelgeving eens goed doorlezen als ik jou was. Ook over het posten van plaatjes ..
Ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je weet donders goed dat ik erin ben ingeluisd door de illuminate en NWO die kennelijk hier de touwtjes in handen hebben.
Ja ok, maar tochquote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je weet donders goed dat ik erin ben ingeluisd door de illuminate en NWO die kennelijk hier de touwtjes in handen hebben.
Breaking Benjaminquote:
Hoezo "quote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan me de tijden 2001-2004 nog herinneren, Linkin park![]()
Diary of janequote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef msnk het volgende:
By far beste nummer van Breaking Benjamin
[..]
Hoezo "", Linkin Park was toen tenminste ECHT echt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |