Not sure if seriousquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit dat nummer nu echt te luisteren en zit gewoon hardop te lachen zo slecht is het
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderenquote:
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch beetje twijfel, maar dit heb ik in werkelijkheid op. Heerlijk relax zo in de nacht al betwijfel ik of jullie het waarderen
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat raar... Klinkt niet als Black Metal?
ja hoor prima. Al denk ik wel dat ik daar vrijwel uniek in ben als Black metal liefhebben. Ook Oasis vind ik prima nummers hebbenquote:
Bij recommendedquote:
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Black metal is breed. Je hebt nog meer afsplitsingen dan de Metal scene erbuiten volgens mij.
Song 2quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij recommended
[..]
Maar het klinkt echt totaaaaal anders, maar ik kom even niet op de naam...
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-Squote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DSBM is de afkorting voor het genre. ColdWorld, Alcest, Shining etc. zijn andere grote artiesten erbinnen. Kan er heerlijk op wegdromen en echt van genieten.
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BMquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Depressive... Suicidal... Black... G-E-N-I-U-S![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
Pffff, Static-X zijn ook zoooo fucking goed
oh wee als je NFS zegt!!!!!
Dit is toch geen muziek manquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shining Halmstad blijft een geniaal album. Die zanger is alleen wel extreem fucked up. Hoe in het midden oom een sample uit Prozac nation erin komt en daarna zowaar een Cowbell wordt bespeeld in BM
TJa... nog meer DSBM. echte BM ga ik hier geeneens posten. Geen zin om het uit te leggen dat heb ik al zo vaak moeten doenquote:
Link,quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Neuh vind de muziek gewoon goed. Doe er voor de rest niks mee. Sterker nog ik ben geneutraliseerd Turk.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de foto's die op google staan man. Gadverdamme..
kleed jij je ook zo?
Dat zei ik al die zanger is een te erge lijpo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |