Ja tuurlijk, maar wat een mongoolquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
Al die haters hier zouden Guidetti maar wat graag voor hun eigen club zien spelen
Klopt, daarom haat iedereen op Mertensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
Al die haters hier zouden Guidetti maar wat graag voor hun eigen club zien spelen
Dost > Guidetti.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, daarom haat iedereen op Mertens
Ja, wat is je punt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
En Strootman.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, daarom haat iedereen op Mertens
Zou zomaar kunnen dat hij straks voor een andere club kiest, hij is kennelijk het Feyenoord-shirt nu al zatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
Lekker relevant.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat hij straks voor een andere club kiest, hij is kennelijk het Feyenoord-shirt nu al zat
ja omdat iedereen die haat op cristiano ronaldo hem niet voor hun club zou willen zien spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:38:16Dom? Makkelijk commentaar, hoe waar ook. Maar met hetzelfde vuur zorgt deze spits ook voor een topmentaliteit. #voordeelhebnadeel #guidetti reageer retweet
Ik wil het als ava.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die reactie van Koeman... kan iemand daar een gifje van maken?
En die kop ook maar gelijk..
Alles met Koeman , dat zijn momenten die ik nog nooit bij hem heb gezien haha!
staat in general chat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil het als ava.
Welke topic is dat weer?
Kan Davy vast ook wel regelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil het als ava.
Welke topic is dat weer?
Ik walg echt van die man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:38:16Dom? Makkelijk commentaar, hoe waar ook. Maar met hetzelfde vuur zorgt deze spits ook voor een topmentaliteit. #voordeelhebnadeel #guidetti reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |