Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohja Utreggg... ALS JE UIT UTREGG KOMT JONGE DAN BEN JE VOOR...
Wat ga je dan doen buiten?
Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.
Maar we gaan ook naar Breda met auto.
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje zit stiekem achter de PC te balen dat Guidetti al bezet is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.
Jojoortje is lesbisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje valt niet op mannen. Ik heb al mijn charmes in de strijd gegooid maar niks heeft gewerkt.
Aha, daarom postte je die neger piemel dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje zit stiekem achter de PC te balen dat Guidetti al bezet is.
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven Carnaval vieren.
Maar we gaan ook naar Breda met auto.
Wiki-man weet allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.
Jawel. Ik smelt als ik je zie posten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom ook op andere fora dan alleen fok héquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat jij weet dat hij bezet is.
Ik ga wel meedoen met Weekend Miljonairs. Dan zie je me Like a Boss Jeroen van den Boom in elkaar slaan jwz.quote:
Nee dat maakt het echt al een stuk begrijpelijker ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom ook op andere fora dan alleen fok hé
Oh... naja veel meer dan praatjes heb ik niet dus wat nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Ik smelt als ik je zie posten.
Ik lees op internet ook wel eens dingen hoor. Jij denkt zeker dat ik Guidetti 24/7 volg naar de pijpsteeg etc?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat maakt het echt al een stuk begrijpelijker ja.
Trollen in het Feyenoord topic en de uitslag zelfs niet kennenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland 2
'Rot maar op met die handel (polen)'.
Ik heb wel meer te doen dan voetbal, sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trollen in het Feyenoord topic en de uitslag zelfs niet kennen
Ja vooral zo'n Muto die zelfs met Guidetti meedeed om maar te trollen in het Ajax topic, maar dat het voetbal bestaat uit hypocrisie en gedreven wordt door emotie is niks nieuws.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef msnk het volgende:
Zelfs mij zien ze als een troll volgens mijAchterlijkheid ten top.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vooral zo'n Muto die zelfs met Guidetti meedeed om maar te trollen in het Ajax topic, maar dat het voetbal bestaat uit hypocrisie en gedreven wordt door emotie is niks nieuws.
Ik bedoel jij wil ook nog steeds niet toegeven dat je helemaal verkeerd zat met Gekas![]()
Jaja als je het zo stelt heb je inderdaad altijd gelijk, maar ik vergeef je hoor als mede Turk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
Nog één keer dan!!! Hij is een prima spits voor Samsunspor. Maar hij is geen Real of Bayern-materiaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |