Wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind haar op fabienne na de beste tot nu toe
Onmogelijk. Niet te halen in die tijd.quote:
De Dewi? Of haar kind?quote:
Dan krijgen we ook niet zo'n hekel aan ze, bedoel je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Ze moeten die kinderen helemaal niet laten zien en ookniet laten horen praten.
Is toch niks voor kinderen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Sweet Goodbyes... had verwacht die meer te horen
WTF dude?quote:
Ik vond die andere net slechter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar dit is niet geniaal of zo, dus draai maar niet.
te moeilijk lied, ze ging op meerdere punten fout.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef StephanL het volgende:
Niet de beste, maar ook niet heel slecht.
Dat schaap? Inderdaad, dat was echt crap Suzettequote:
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.
Prachtig.quote:
Ik mariah carey, maar dan moet ik de warme kraan dichtdraaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Studiotje het volgende:
Ik zing ook elke dag, onder de douche, de hits van Britney
die Vinchenzo (ofzo) he? Ja dat idee had ik ook gelijk, dit wordt een ontzettende player over een paar jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos, een bad boy in de dop, dat loopje alleen al
Hier kan je gerust op klikken, geloof mequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.
Murdock rulez everyone.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier kan je gerust op klikken, geloof me
Nou ja dat pinda'tje, man manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
die Vinchenzo (ofzo) he? Ja dat idee had ik ook gelijk, dit wordt een ontzettende player over een paar jaar
En dan blijft hij steken bij 1.70mquote:
helemaal de bom!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, want dan voelt ie zich lekker in the picture.
Behalve zijn vrouw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Die Martijn vindt echt alles geweldig....
dat zei ik de vorige keren ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Die Martijn vindt echt alles geweldig....
Omdat het allemaal verwende zeikkinderen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Waarom zingen die kinderen allemaal van die zeiknummers?
Marco ís gewoon stom.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Marco eigenlijk een stomme armbandjes om.
QFTquote:
Zoooo hip!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Marco eigenlijk een stomme armbandjes om.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan Pippi Langkous te denken.
Bieraquote:
leuk toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, ik mag hopen dat dat kind haar eigen styling heeft gedaan
Gabbi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]weer geen idee. Maar of ze gaan draaien is ook nog maar de vraag geloof ik.
Ik vind 't leuk!quote:
Ze heeft zo'n mal stemmetje, ik zit me steeds af te vragen hoe erg ze het op zet... ook als ze praat, lijkt wel een wandelende reclame.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ze articuleert beetje gek. Heel Amerikaans probeert ze te doen?
Ja, behalve als ik iemand goed vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die namen gaan bij mij het ene oor in het andere uit.
Marcnoooooooquote:
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
Altijd op het laatst pas drukkenBegint ook wat te vervelen
Ze dementeert alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Marccccc? 't Is ook een moeilijke naam Ansj
Ik mis de euforie tijdens het zingen op het moment dat een coach draaitquote:
De naam past bij haar, ze is een echte hippiedochterquote:
Wie de neuk is dat nou weer?quote:
Fabienne? Categorie puber, zien er op twitter/facebook foto's anders (ouder) uit dan in het echtquote:
Oh.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fabienne. Deelneemster van TVK, uit de eerste aflevering
Weer getintequote:
N&S krijgen meestal de jongere meisjesquote:
Ze heeft meer tieten dan ik nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo zag ik er niet uit met 14 hoor.Nog niet!
Kleding en make-up doen een hoop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ziet iedereen er oud uit tegenwoordig zeg
En straks maar janken dat ze verkracht is in het park.quote:
Meisjes van 14 zijn bijna allemaal flieft op Nick of Simonquote:
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
He kijk, een Adele... wat zal ze zingen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
Tineke, die kan geen tien op haar vingers natellen
Nee, gewoon herhaling van hetzelfde. Behalve dat zijn familie er nu is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, is dit de update. Ik denk hij is dood of zo?
Precies...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Uh ik wil niet vervelend doen, maar dit is toch geen nieuws meer?
was ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Dat is correct geformuleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Uh ik wil niet vervelend doen, maar dit is toch geen nieuws meer?
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Om te melden dat er geen nieuws is...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Geen nieuwe updates, geen commentaar. Waarom is dit bulletin er dan RTL?
Waarschijnlijk wordt ie nooit meer helemaal de ouwequote:
Hij heeft wel de titel prins.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
JOHAN FRISO IS GEEN PRINS
MEEBEL IS GEEN PRINSES
Wel de titelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
MEEBEL IS GEEN PRINSES
The guy formaly known as Prins.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
MEEBEL IS GEEN PRINSES
Als hij het al overleefd..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie nooit meer helemaal de ouwe
Die kans is niet erg groot nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie nooit meer helemaal de ouwe
ik mag niet lachen, maar dit is idd het niveau van Nederlandse berichtgeving, de hele dag dezelfde herhalingen en samenvattingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Om te melden dat er geen nieuws is...
Niet persé Nederlands, hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik mag niet lachen, maar dit is idd het niveau van Nederlandse berichtgeving, de hele dag dezelfde herhalingen en samenvattingen
Nah koningshuis hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik mag niet lachen, maar dit is idd het niveau van Nederlandse berichtgeving, de hele dag dezelfde herhalingen en samenvattingen
Van AYNIS met een lawine. Goede timingquote:
Blinde vlek!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
Een ervaren skiër. Maar dan wel buiten de piste ondanks waarschuwingen. Oke.
Idd heel dom maarja wel erg voor de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef Stickertje het volgende:
geen uitrusting voor als er iets miss zou gaan meenemen... gaan skiën bij een gevaar van 4 / 5...ik heb geen medelijden.. eigen schuld
Zeker. Mens maakt zo vaak fouten en dat gaat gewoon goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd heel dom maarja wel erg voor de familie.
Nah, ik snap die onderschatting niet. Ik zie het als divemaster vaker hoor, gasten die zich ook 'ervaren' duiker noemen, maar regels aan hun vin lappen. Die regels zijn er voor niets, de natuur heeft geen melij met ervaren mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blinde vlek!
Het werd wit voor zijn ogen.
De enige keer dat ik droevig was om een koninklijk overlijden was met prins Claus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef ZaZoe het volgende:
Een echte horrorwinter voor het koningshuis dus.
Ik ook, maar de media die zo roept dat hij ervaren was, daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef DjinN het volgende:
En toch hoop ik wel dat ie het overleeft hoorVind het zo zielig, voor Mabel, en zijn 2 kindjes..
En hij is gewoon nog zo jong!
Het zal je man maar zijn, zit je met kinderen doodsangst uit te staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd heel dom maarja wel erg voor de familie.
Eensch...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar de media die zo roept dat hij ervaren was, daar kan ik slecht tegen.
Media
twee tot drie keer per week staat er een agent met "slecht nieuws" op de stoep bij een gezin, dan wordt ook niet de gehele programmering aangepast, of komt Rutte het medeleven "namens HEEEL NEDERLAND" uitspreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar de media die zo roept dat hij ervaren was, daar kan ik slecht tegen.
Media
En zeker omdat hij ervaren was moet hij dit weten over lawines. Maarja hij dacht wss, wat kan dat nou kwaad? Ik ben een ervaren skieer. Maarja nou laat hij wel een vrouw en 2 kinderen achter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. Mens maakt zo vaak fouten en dat gaat gewoon goed.
Omdat men zo ervaren is, schat men ook vaak in 'dat hij het heus wel kan' en het hen vast niet overkomt. Misschien doordat je ervaren bent, ga je stomme dingen doen ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik snap die onderschatting niet. Ik zie het als divemaster vaker hoor, gasten die zich ook 'ervaren' duiker noemen, maar regels aan hun vin lappen. Die regels zijn er voor niets, de natuur heeft geen melij met ervaren mensen.
Dit!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
We doen allemaal weleens domme dingen, prins of niet. Maar als je vrouw en kinderen hebt moet je, vind ik dan, een beetje voorzichtiger doen.
Totdat het program weer begint.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
de discussie gaat inmiddels over JF, ipv The Voice Kids
twitter:caricevhouten twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 21:08:14We got a winner #tvk #vajen reageer retweet
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
We doen allemaal weleens domme dingen, prins of niet. Maar als je vrouw en kinderen hebt moet je, vind ik dan, een beetje voorzichtiger doen.
leuke opstekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 21:08:14We got a winner #tvk #vajen reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef DjinN het volgende:
YES! Hotter than my daughter komt weer terug![]()
![]()
Gezellig indd. Dat doet Gordon zo leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef DjinN het volgende:
YES! Hotter than my daughter komt weer terug![]()
![]()
quote:
Nope.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Beetje zeikerig... of ligt dat aan mij?
Ze krjijgen toch 1.5 minuut? Of bedoel je de preauditie, die niet op TV komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Zingen die kinderen tijdens hun auditie nou ook het hele nummer?
Nah, bij The Winner Is werd het volledige nummer gezongen en werd er uiteindelijk flink in geknipt. Vroeg me af of dat hier ook gebeurde, maar het antwoord lijkt me vrij logisch... joahquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze krjijgen toch 1.5 minuut? Of bedoel je de preauditie, die niet op TV komt
Heb ik kansquote:
Waarom weet ik ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Zij is vernoemd naar een Linux distro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |