Wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind haar op fabienne na de beste tot nu toe
Onmogelijk. Niet te halen in die tijd.quote:
De Dewi? Of haar kind?quote:
Dan krijgen we ook niet zo'n hekel aan ze, bedoel je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Ze moeten die kinderen helemaal niet laten zien en ookniet laten horen praten.
Is toch niks voor kinderen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Sweet Goodbyes... had verwacht die meer te horen
WTF dude?quote:
Ik vond die andere net slechter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar dit is niet geniaal of zo, dus draai maar niet.
te moeilijk lied, ze ging op meerdere punten fout.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef StephanL het volgende:
Niet de beste, maar ook niet heel slecht.
Dat schaap? Inderdaad, dat was echt crap Suzettequote:
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.
Prachtig.quote:
Ik mariah carey, maar dan moet ik de warme kraan dichtdraaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Studiotje het volgende:
Ik zing ook elke dag, onder de douche, de hits van Britney
die Vinchenzo (ofzo) he? Ja dat idee had ik ook gelijk, dit wordt een ontzettende player over een paar jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos, een bad boy in de dop, dat loopje alleen al
Hier kan je gerust op klikken, geloof mequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat tenenkrommende nummer. Ik klik niet. Ik verwacht altijd de tune van de A-Teamserie. En dan valt alles tegen.
Murdock rulez everyone.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier kan je gerust op klikken, geloof me
Nou ja dat pinda'tje, man manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
die Vinchenzo (ofzo) he? Ja dat idee had ik ook gelijk, dit wordt een ontzettende player over een paar jaar
En dan blijft hij steken bij 1.70mquote:
helemaal de bom!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, want dan voelt ie zich lekker in the picture.
Behalve zijn vrouw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Die Martijn vindt echt alles geweldig....
dat zei ik de vorige keren ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Die Martijn vindt echt alles geweldig....
Omdat het allemaal verwende zeikkinderen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Waarom zingen die kinderen allemaal van die zeiknummers?
Marco ís gewoon stom.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Marco eigenlijk een stomme armbandjes om.
QFTquote:
Zoooo hip!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Marco eigenlijk een stomme armbandjes om.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan Pippi Langkous te denken.
Bieraquote:
leuk toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, ik mag hopen dat dat kind haar eigen styling heeft gedaan
Gabbi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]weer geen idee. Maar of ze gaan draaien is ook nog maar de vraag geloof ik.
Ik vind 't leuk!quote:
Ze heeft zo'n mal stemmetje, ik zit me steeds af te vragen hoe erg ze het op zet... ook als ze praat, lijkt wel een wandelende reclame.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ze articuleert beetje gek. Heel Amerikaans probeert ze te doen?
Ja, behalve als ik iemand goed vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, die namen gaan bij mij het ene oor in het andere uit.
Marcnoooooooquote:
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
Altijd op het laatst pas drukkenBegint ook wat te vervelen
Ze dementeert alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Marccccc? 't Is ook een moeilijke naam Ansj
Ik mis de euforie tijdens het zingen op het moment dat een coach draaitquote:
De naam past bij haar, ze is een echte hippiedochterquote:
Wie de neuk is dat nou weer?quote:
Fabienne? Categorie puber, zien er op twitter/facebook foto's anders (ouder) uit dan in het echtquote:
Oh.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fabienne. Deelneemster van TVK, uit de eerste aflevering
Weer getintequote:
N&S krijgen meestal de jongere meisjesquote:
Ze heeft meer tieten dan ik nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo zag ik er niet uit met 14 hoor.Nog niet!
Kleding en make-up doen een hoop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ziet iedereen er oud uit tegenwoordig zeg
En straks maar janken dat ze verkracht is in het park.quote:
Meisjes van 14 zijn bijna allemaal flieft op Nick of Simonquote:
Ik dacht exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
He kijk, een Adele... wat zal ze zingen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
Tineke, die kan geen tien op haar vingers natellen
Nee, gewoon herhaling van hetzelfde. Behalve dat zijn familie er nu is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ah, is dit de update. Ik denk hij is dood of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |