Hij neemt idd vrij bewust een risico, denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, iemand die elke jaar wintersport gaat wel eens off-piste, bewust van de gevaren. Het is een uitdaging, een beetje spanning.
Klopt, maar dat ie klaar staat geeft wel aan dat er slecht nieuws verwacht wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS heeft hem zelfs al uitgezonden overdag zo leek hetIk denk dat alle media de necrologie al hebben geupdate vandaag en paraat hebben staan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zie auto's en een marshaller, spannend...
Sowieso van Twitter word je gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Van die Twitter roddels word je ook helemaal gek.
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zie auto's en een marshaller, spannend...
doctoraal =/= doctoraat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 doctoraten ofzo toch? Dat vind ik wel knap, moet ik zeggen.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
Zal nog een aardige rit zijn naar Innsbruck. Of gaan ze met een chopper?
Chopper gok ik, wegen zijn nogal slecht en gevaarlijk. Vliegen is ook sneller.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.
Vind je? Als je geen druk hebt een zak geld hebt, dan kan iedereen studeren...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 doctoraten ofzo toch? Dat vind ik wel knap, moet ik zeggen.
Dan moeten ze wel even zwaaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.
Niet alleen de NOS, maar ook RTLquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS heeft hem zelfs al uitgezonden overdag zo leek hetIk denk dat alle media de necrologie al hebben geupdate vandaag en paraat hebben staan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij neemt idd vrij bewust een risico, denk ik.
Ja, man, met deze:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
De leeftijd vergeten we voor het gemak even.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoewel het erg is (vooral voor de nabestaanden) mocht hij echt dood gaan/zijn, het is een betere manier om te gaan dan een Claus of Bernhard na jaren wegkwijnen.
Inderdaad, veuls te jong.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De leeftijd vergeten we voor het gemak even.
En dat de man in goede gezondheid verkeerde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De leeftijd vergeten we voor het gemak even.
Zie hier bovenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit , heeft iemand een screenshot?
Nee gewoon elke minuut een snapshot.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef n00b13 het volgende:
Wat een rare cam? Genereren ze nou een image op basis van de laatste beelden?
Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Zie ik de prinsesjes daar lopen? Net achter het busje?
[ afbeelding ]
Entourage.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
Tjeu wie zouden die mensen allemaal zijn zeg.
rellen in limburg en n brabantquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoop wel dat ze het carnaval nu afgelasten. Dat kan nu echt niet doorgaan.
Jawel beide stellen met kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.
Solliciteer bij de telegraaf dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
BREAKING: ze zijn in het zwart gekleed
Gos ja, want de begravenis is NU....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
BREAKING: ze zijn in het zwart gekleed
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jawel beide stellen met kinderen
Oh ok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.
Maar.. Ze waren er toch al? Ze waren toch met de hele familie weg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.
Haha, lekker happenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Gos ja, want de begravenis is NU....
doh, het is donker, dan is alles nogal snel zwart..
Die kinderen moesten vandaag gewoon nog naar school he....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar.. Ze waren er toch al? Ze waren toch met de hele familie weg?
Ik snap het niet meer :S
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Maron het volgende:
Heftig als zoiets je overkomt..of je nou prins bent of niet..
Hopelijk voor hem en de rest van de fam loopt het goed met hem af..
We doen allemaal wel een domme dingen..en hij heeft de genen van zijn opa..
Het trieste is dat deze mensen er niet eens voor kiezen, het wordt ze gewoon opgelegd. Behoorlijk triest. Letterlijk 0 privacy.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Travel. het volgende:
Eigenlijk is het leven als ''gewone'' burger toch maar prima. Zulke dingen zoals dat heel je hotel/ziekenhuis is afgehuurd, dat je zo vervoert moet worden, iedereen je continu volt......je moet het maar willen.
Lijkt me ook een doodenge ervaring. Als ie er bovenop komt, kan hij geen sneeuwvlokje meer zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Maron het volgende:
Heftig als zoiets je overkomt..of je nou prins bent of niet..
Hopelijk voor hem en de rest van de fam loopt het goed met hem af..
We doen allemaal wel een domme dingen..en hij heeft de genen van zijn opa..
Merk hetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Die webcamserver begint al te kraken...
NOS zou een moord doen voor zulke livebeeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
toch prachtig dat je vanuit je luie stoel live kunt zien dat ze ergens in oostenrijk uit een vliegtuig stappen...
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
NOS zou een moord doen voor zulke livebeelden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Elvi het volgende:
Nu ook iemand op twitter: "Familie is allemaal in het zwart gekleed" .
Ja ook omdat pastel winterkleding wel heel erg 1984 is
Ik den de Zwitserse/Oosterijkse variant van de DKDBquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vraag me af wie al die mensen zijn? Marechausse/Oostenrijkse geheime dienst?
lekker geheim dan, zo voor een publieke webcam poserenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon Politie & ambtenaren denk ik, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
of ze gaan naar een heliplatform, ik neem aan dat de koninklijke familie geen 100 km in een VW transporter gaan zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
Heb je het kenteken genoteerd dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
Ze zijn ook lekker herkenbaar op die beelden. En die stoet gaat sowieso opvallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon Politie & ambtenaren denk ik, niks bijzonders.
Die nam ook wel vaker grote risico's..(auto's om bomen gevouwen ed)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |