Hij neemt idd vrij bewust een risico, denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, iemand die elke jaar wintersport gaat wel eens off-piste, bewust van de gevaren. Het is een uitdaging, een beetje spanning.
Klopt, maar dat ie klaar staat geeft wel aan dat er slecht nieuws verwacht wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS heeft hem zelfs al uitgezonden overdag zo leek hetIk denk dat alle media de necrologie al hebben geupdate vandaag en paraat hebben staan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zie auto's en een marshaller, spannend...
Sowieso van Twitter word je gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
Van die Twitter roddels word je ook helemaal gek.
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zie auto's en een marshaller, spannend...
doctoraal =/= doctoraat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 doctoraten ofzo toch? Dat vind ik wel knap, moet ik zeggen.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
Zal nog een aardige rit zijn naar Innsbruck. Of gaan ze met een chopper?
Chopper gok ik, wegen zijn nogal slecht en gevaarlijk. Vliegen is ook sneller.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.
Vind je? Als je geen druk hebt een zak geld hebt, dan kan iedereen studeren...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 doctoraten ofzo toch? Dat vind ik wel knap, moet ik zeggen.
Dan moeten ze wel even zwaaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuig recht voor de camera stopt.
Niet alleen de NOS, maar ook RTLquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS heeft hem zelfs al uitgezonden overdag zo leek hetIk denk dat alle media de necrologie al hebben geupdate vandaag en paraat hebben staan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij neemt idd vrij bewust een risico, denk ik.
Ja, man, met deze:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Mercer het volgende:
De leeftijd vergeten we voor het gemak even.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoewel het erg is (vooral voor de nabestaanden) mocht hij echt dood gaan/zijn, het is een betere manier om te gaan dan een Claus of Bernhard na jaren wegkwijnen.
Inderdaad, veuls te jong.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De leeftijd vergeten we voor het gemak even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |