Link?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Nou gaat het vliegtuig weer richting Nuernberg.
Jawel, die titels zeggen alleen dat ze lid zijn van de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij zo genoemd wordt is niet altijd een teken dat het ook zo is, prins Johan Friso wordt terecht prins genoemd, dat zijn vrouw prinses genoemd wordt wil echter niet zeggen dat ze ook prinses is...
Dubbel naar dus..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat Rutte het dan zal mededelen
Ik zet in op St. Gallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Zou ook de eerste keer zijn dat die de grijns van zijn gezicht haalt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat Rutte het dan zal mededelen
Dat gebeurt alleen bij de Grote Leider van het Ware Land.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een dag van nationale rouw zodat zelfs de kraaien huilen!
Hij is geen lid meer van het Koninklijk Huis maar nog wel van de Koninklijke Familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is wel prins, maar geen troonopvolger meer.
Hij blijft natuurlijk een kind van de Koningin, ongeacht met wie hij getrouwd is en of daar toestemming voor verleend is.
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schuddenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Is niet gelukt, ik volg het nog steeds!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schudden!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoop wel dat ze het carnaval nu afgelasten. Dat kan nu echt niet doorgaan.
Waarom niet? Verjaardagsfeestjes e.d. ook maar afgelasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Dan vier je het lekker niet. Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Vliegverkeer gaat zelden in 1x in een rechte lijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schudden!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ja ik zie het nu. Innsbruck heeft geen vliegveld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef spoilert het volgende:
[..]
Kist daalt, te vroeg voor Innsbruck,
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |