Hij vliegt goed hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef Mercer het volgende:
Het vliegtuig vliegt de verkeerde kaant op? Ze moeten toch naar Innsbruck?
lijkt me sterk..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Zal Bea op tv komen als Friso de pijp uitgaat?
Hij is wel prins, anders zou het niet 'Prins Johan Friso' zijn hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit begint nu wel echt uit de hand te lopen om iemand die geeneens prins is
Ergens linksaf.quote:
en meteen aftreden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Niet direct, dat zal Rutte wel doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Hij is wel prins, maar geen troonopvolger meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit begint nu wel echt uit de hand te lopen om iemand die geeneens prins is
Vroeg of laat toch wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik gok dat dat de eerste keer wordt dat WA het volk toe zal spreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Is dat niet van de UvA?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat de Universiteit van Leiden een nieuwe techniek heeft ontwikkeld waarmee je direct een Henk of Ingrid kunt identificeren.
Het is heel makkelijk:
1. Je zegt iets over het koningshuis
2. Je wacht tot iemand iets ongefundeerds zegt over de kosten van die 'uitkeringstrekkers'.
Et voila.
Ik gok dat Rutte het dan zal mededelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Hoe bedoel je? Alsde begrafenis wordt uitgezonden zal ze te zien zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Scorpie het volgende:
een dag van nationale rouw zodat zelfs de kraaien huilen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alsde begrafenis wordt uitgezonden zal ze te zien zijn.
Per SMS aan Jantje Smit als eerste!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat Rutte het dan zal mededelen
Dat hij zo genoemd wordt is niet altijd een teken dat het ook zo is, prins Johan Friso wordt terecht prins genoemd, dat zijn vrouw prinses genoemd wordt wil echter niet zeggen dat ze ook prinses is...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij is wel prins, anders zou het niet 'Prins Johan Friso' zijn hè.
Doe effe normaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een dag van nationale rouw zodat zelfs de kraaien huilen!
Link?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Nou gaat het vliegtuig weer richting Nuernberg.
Jawel, die titels zeggen alleen dat ze lid zijn van de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij zo genoemd wordt is niet altijd een teken dat het ook zo is, prins Johan Friso wordt terecht prins genoemd, dat zijn vrouw prinses genoemd wordt wil echter niet zeggen dat ze ook prinses is...
Dubbel naar dus..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet in op St. Gallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Zou ook de eerste keer zijn dat die de grijns van zijn gezicht haalt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij de Grote Leider van het Ware Land.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een dag van nationale rouw zodat zelfs de kraaien huilen!
Hij is geen lid meer van het Koninklijk Huis maar nog wel van de Koninklijke Familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is wel prins, maar geen troonopvolger meer.
Hij blijft natuurlijk een kind van de Koningin, ongeacht met wie hij getrouwd is en of daar toestemming voor verleend is.
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schuddenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef Strani het volgende:
Is niet gelukt, ik volg het nog steeds!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schudden!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoop wel dat ze het carnaval nu afgelasten. Dat kan nu echt niet doorgaan.
Waarom niet? Verjaardagsfeestjes e.d. ook maar afgelasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Dan vier je het lekker niet. Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Vliegverkeer gaat zelden in 1x in een rechte lijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre om al die volgers van dit soort non-nieuws af te schudden!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ja ik zie het nu. Innsbruck heeft geen vliegveld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef spoilert het volgende:
[..]
Kist daalt, te vroeg voor Innsbruck,
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Wel vreemd van DWDD.quote:20:00 uur Terwijl de nieuwsrubrieken vanavond als vanzelfsprekend veel aandacht besteden aan het ongeluk van prins Friso, wordt er in De Wereld Draait Door met geen woord over gerept. Slechts een paar minuten aan het begin van de uitzending wordt er over het incident gesproken. Jeroen Pauw en Paul Witteman besteden vanavond wel hun hele uitzending aan het ongeluk van de prins.
Jawel maar daar gaan ze, om een of andere reden niet naar toe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu. Innsbruck heeft geen vliegveld?
Inderdaad nog maar 2300 meter hoogte.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hoe zie je dat hij daalt eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm ironisch zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 2300 meter hoogte.
(Ze storten toch niet neer)
Lijkt erop dat ze zo dicht mogelijk bij Lech landen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef spoilert het volgende:
[..]
Jawel maar daar gaan ze, om een of andere reden niet naar toe.
Lijntje wordt groenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe zie je dat hij daalt eigenlijk?
je kunt geen 8 minuten vol lullen over Frisoquote:
Natuurlijk, maar als er een misschien een elfstedentocht is wordt er wel gerust 4 volledige afleveringen aan besteedt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
want?
Op andere zenders werd er op dat moment al genoeg aandacht aan besteed.
Als dat maar niet letterlijk dichtbij isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze zo dicht mogelijk bij Lech landen...
daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als er een misschien een elfstedentocht is wordt er wel gerust 4 volledige afleveringen aan besteedt.
Ik kende de site ook niet, maar ik vind het wel leuk! Ook leuk om vakantievluchten van bekenden in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Bizar eigenlijk dat we de bewegingen van een vliegtuig aan het volgen zijn op internet
Nah, helemaal niet. Zouden ze dan ook geen GTST, The Voice, film op SBS6, ed. moeten uitzenden?quote:
Onzin. DWDD is een actualiteitenprogramma en ze moeten dit gewoon meenemen. Je hebt de redactie om hier een nieuwe draai aan te geven. Ik denk dat ze geen interessante gast meer konden boeken in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
want?
Op andere zenders werd er op dat moment al genoeg aandacht aan besteed.
Wat? Dat zei ik helemaal niet. Je kan toch gewoon 1 van de 4 8 minuten durende stukjes wegdoen en tijd besteden aan iets belangrijks?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, helemaal niet. Zouden ze dan ook geen GTST, The Voice, film op SBS6, ed. moeten uitzenden?
Die weten dat allang hoorquote:
Mag dat? verdwijnt die dan niet ook van de radar of vliegt die nu in het luchtruim van Oostenrijk en is die daar wel te zien?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
Zal wel express uitgeschakeld zijn om het vervolg niet te kunnen weten.
Hoewel hij dacht dat code Oranje betekent dat je als Nederlandse Prins wel mag skiën.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef Travel. het volgende:
Wel zonde als hij het loodje legt. Zeer slimme en talentvolle man.
Nou, ik hap, wat heeft hij allemaal voor het land betekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef Travel. het volgende:
Wel zonde als hij het loodje legt. Zeer slimme en talentvolle man.
Maar dan moeten ze nog heel ver rijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee te laag voor de ontvangers. Ga er dus van uit dat ze op St. Gallen landen.
Ik bedoel... Er is genoeg aandacht aan besteed/wordt genoeg aandacht aan besteed op de andere zenders...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat? Dat zei ik helemaal niet. Je kan toch gewoon 1 van de 4 8 minuten durende stukjes wegdoen en tijd besteden aan iets belangrijks?
Er is genoeg om over te praten, bijvoorbeeld dat vandaag iedereen hem ineens Prins noemt, terwijl dat voor het ongeluk uit den boze was.
Ja, nu issie ook weg van de luchtverkeersleidingsschermpjes, want er is maar één mogelijk scherm.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mag dat? verdwijnt die dan niet ook van de radar of vliegt die nu in het luchtruim van Oostenrijk en is die daar wel te zien?
Maarja, DWDD is wel de 'marktleider'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel... Er is genoeg aandacht aan besteed/wordt genoeg aandacht aan besteed op de andere zenders...
En gewoon een nieuwsprogramma, dus ze moeten wel. Raar dat ze het niet doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja, DWDD is wel de 'marktleider'.
Hij heeft 2 doctoraten ofzo toch? Dat vind ik wel knap, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nou, ik hap, wat heeft hij allemaal voor het land betekend?
De NOS heeft hem zelfs al uitgezonden overdag zo leek hetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wij hebben al een necrologie gemaakt
DWDD is gewoon een raar programma dat steeds verder aan het afzakken is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja, DWDD is wel de 'marktleider'.
Mwah, iemand die elke jaar wintersport gaat wel eens off-piste, bewust van de gevaren. Het is een uitdaging, een beetje spanning.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Hoewel hij dacht dat code Oranje betekent dat je als Nederlandse Prins wel mag skiën.
Ik zie auto's en een marshaller, spannend...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Miniem het volgende:
cam van het vliegveld http://www.stgallen-airport.ch/webcam/current.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |