Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Zie ik de prinsesjes daar lopen? Net achter het busje?
[ afbeelding ]
Entourage.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
Tjeu wie zouden die mensen allemaal zijn zeg.
rellen in limburg en n brabantquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hoop wel dat ze het carnaval nu afgelasten. Dat kan nu echt niet doorgaan.
Jawel beide stellen met kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet. Die waren geloof ik niet mee.
Solliciteer bij de telegraaf dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
BREAKING: ze zijn in het zwart gekleed
Gos ja, want de begravenis is NU....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
BREAKING: ze zijn in het zwart gekleed
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jawel beide stellen met kinderen
Oh ok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.
Maar.. Ze waren er toch al? Ze waren toch met de hele familie weg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zeiden op tv dat alle kinderen meegingen.
Haha, lekker happenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Gos ja, want de begravenis is NU....
doh, het is donker, dan is alles nogal snel zwart..
Die kinderen moesten vandaag gewoon nog naar school he....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar.. Ze waren er toch al? Ze waren toch met de hele familie weg?
Ik snap het niet meer :S
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Maron het volgende:
Heftig als zoiets je overkomt..of je nou prins bent of niet..
Hopelijk voor hem en de rest van de fam loopt het goed met hem af..
We doen allemaal wel een domme dingen..en hij heeft de genen van zijn opa..
Het trieste is dat deze mensen er niet eens voor kiezen, het wordt ze gewoon opgelegd. Behoorlijk triest. Letterlijk 0 privacy.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Travel. het volgende:
Eigenlijk is het leven als ''gewone'' burger toch maar prima. Zulke dingen zoals dat heel je hotel/ziekenhuis is afgehuurd, dat je zo vervoert moet worden, iedereen je continu volt......je moet het maar willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |