Lijkt me ook een doodenge ervaring. Als ie er bovenop komt, kan hij geen sneeuwvlokje meer zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Maron het volgende:
Heftig als zoiets je overkomt..of je nou prins bent of niet..
Hopelijk voor hem en de rest van de fam loopt het goed met hem af..
We doen allemaal wel een domme dingen..en hij heeft de genen van zijn opa..
Merk hetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Die webcamserver begint al te kraken...
NOS zou een moord doen voor zulke livebeeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
toch prachtig dat je vanuit je luie stoel live kunt zien dat ze ergens in oostenrijk uit een vliegtuig stappen...
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
NOS zou een moord doen voor zulke livebeelden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Elvi het volgende:
Nu ook iemand op twitter: "Familie is allemaal in het zwart gekleed" .
Ja ook omdat pastel winterkleding wel heel erg 1984 is
Ik den de Zwitserse/Oosterijkse variant van de DKDBquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vraag me af wie al die mensen zijn? Marechausse/Oostenrijkse geheime dienst?
lekker geheim dan, zo voor een publieke webcam poserenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon Politie & ambtenaren denk ik, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
of ze gaan naar een heliplatform, ik neem aan dat de koninklijke familie geen 100 km in een VW transporter gaan zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
Heb je het kenteken genoteerd dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
Ze zijn ook lekker herkenbaar op die beelden. En die stoet gaat sowieso opvallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon Politie & ambtenaren denk ik, niks bijzonders.
Die nam ook wel vaker grote risico's..(auto's om bomen gevouwen ed)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |