Speciaal voor uw belastinggeld:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speciaal voor uw belastinggeld:
[ afbeelding ]SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It Never Hurts To Help!
Ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dit
Al dat opgeblazen gejank als het iemand is die we kennen, Wtf dit soort ongelukken gebeuren wekelijks
jij snapt hem!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom worden er eigenlijk grapjes gemaakt over mensen die bijna dood/dood zijn?
Hebben jullie zelf geen inspiratie om iemand uit te kiezen?
ik moet daarvoor nog in therapiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.
quote:
Is onze manier om dit tragische nieuws te verwerken. Humor helpt daar tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo.gif maar, ernstig gewonden/doden zijn niet om grapjes over te maken.
Als ik de berichten zo lees is het ook wel een beetje zijn eigen schuld, skiën buiten de piste terwijl er lawinegevaar is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zit in het ONZ-gedeelte, weet je toch..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.
Nooit leuk om grappen te maken over de slechte gezondheidssituatie van mensen die niemand kwaad hebben gedaan (voor zover we tot nu toe weten).
Tekst @ plaatje in openingspost is opzich best grappig en plaatje is leuk bedacht, maar te respectloos tov het slachtoffer. Snap niet dat dit topic nog open is.
Wel als ze koninklijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huiliequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.
Nooit leuk om grappen te maken over de slechte gezondheidssituatie van mensen die niemand kwaad hebben gedaan (voor zover we tot nu toe weten).
Tekst @ plaatje in openingspost is opzich best grappig en plaatje is leuk bedacht, maar te respectloos tov het slachtoffer. Snap niet dat dit topic nog open is.
Inderdaad, net als die ene wielrenner, al die mensen die dat in hun 'status' gingen zetten, kneuzen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Agiath het volgende:
Wat een gezeur hierEr sterven elke dag duizenden mensen aan honger en aids, en daar mogen wel harde grappen over gemaakt worden. Maar zodra het iemand is die zonder enkele reder rijk en beroemd is is het opeens zielig
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Agiath het volgende:
Wat een gezeur hierEr sterven elke dag duizenden mensen aan honger en aids, en daar mogen wel harde grappen over gemaakt worden. Maar zodra het iemand is die zonder enkele reder rijk en beroemd is is het opeens zielig
Dus als iemand sterft die jij niet kent, dan boeit dat jou wat? Geloof me, maar dan zou jij echt in een hel levenquote:
Wist ik niet / niet op gelet aangezien ik er via een andere link kwam. Maar desalniettemin staat onzin in mijn ogen niet gelijk aan respectloos leedvermaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zit in het ONZ-gedeelte, weet je toch..
Die misschien mag wegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wist ik niet / niet op gelet aangezien ik er via een andere link kwam. Maar desalniettemin staat onzin in mijn ogen niet gelijk aan respectloos leedvermaak.
Maar goed, misschien ben ik wel een zeikerd, geen idee...
Ja, dat het zijn eigen schuld is boeit me niet. Dat er grapjes hierover gemaakt worden wel. Wat als het in jouw directe omgeving zou gebeuren? Sowieso walgelijke grapjes over ernstig zieken/doden etc. kunnen echt niet. Maar goed, gelukkig zijn we allemaal anders en kunnen jullie wel de humor hiervan inzien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus als iemand sterft die jij niet kent, dan boeit dat jou wat? Geloof me, maar dan zou jij echt in een hel leven
Dat die prins Friso in het ziekenhuis ligt, daar zou je geen fuck om moeten geven, hij ging van de piste af, eigen schuld dikke bult, daarbij, als hij sterft, dan heeft hij een leuk leven gehad.
Dat er elke dag duizenden mensen sterven in derdewereldlanden, dat trek ik me wel aan, dat vind ik wel vervelend, maar dat ene prins bedolven werd onder een lawine, grow up!!!
Sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Rezania het volgende:
Sowieso mensen die het erger vinden als één of andere 'beroemdheid' haar nagel breekt tijdens het winkelen dan dat er 15.000 kinderen per dag sterven in Afrika.Dat moet je echt nog eens goed naar je prioriteiten kijken.
Ok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef smegmanus het volgende:
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
En zo is 't.
quote:
Als een Mod het zegt, dan is het ook zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef smegmanus het volgende:
En zo is 't.
Ik denk dat velen het helemaal niet erger vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Rezania het volgende:
Sowieso mensen die het erger vinden als één of andere 'beroemdheid' haar nagel breekt tijdens het winkelen dan dat er 15.000 kinderen per dag sterven in Afrika.Dat moet je echt nog eens goed naar je prioriteiten kijken.
Dankquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef smegmanus het volgende:
En zo is 't.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank. Die discussie en hele betogen kunnen gewoon ergens anders
.
[ afbeelding ]
Jammer van de kanker, daar houd ik niet zo van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ik wist geen andere woordgrap voor de Brabanders onder onsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer van de kanker, daar houd ik niet zo van.
quote:Zojuist bezig geweest om Harry Vermeegen en Henk Spaan te editten a la Frizo.
Incl. "KOUD HÉ!" mutsen. Maar ik kan gewoon niet goed painten
Ik verwijder 'm netquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wist geen andere woordgrap voor de Brabanders onder ons.
[..]Gewoon doen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat velen het helemaal niet erger vinden.
Bij de mensen die het wel erger vinden komt dit gevoel waarschijnlijk doordat beroemdheid en bekende kop er, zoals meestal, toe hebben geleid dat deze mensen dachten de beroemdheid 'te kennen'.... Het was een soort kennis of bekende van ze geworden. Nogal logisch dat deze mensen het dan erger vinden; er is immers een kennis/bekende van ze overleden.
De extreme triestheid zit 'm in dit geval ook niet in het feit dat de mensen het erger vinden dat 'hun kennis' is overleden. De extreme triestheid zit 'm in het feit dat mensen bewust of onbewust denken een vreemde te kennen omdat hij/zij met zijn/haar kop op tv komt.
Los daarvan vind ik het sowieso niet oke om grappen te maken over mensen in dit soort situaties. Tenzij echt is vastgesteld dat het ongelofelijke klootzakken waren. Verdere status of beroemdheid heeft daar in mijn ogen niks mee te maken.
Goed he, zo'n lange post in onzin!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic kan echt niet. We hebben veel te danken aan het koningshuis, dan moeten we hier geen grappen maken over iemand die vecht voor zijn leven.
Ik denk ook niet dat god het zo zal bedoelen,maar ik verwacht dat hij ieder uiteindelijk zal straffen.
Smakeloos
En wat als god nu hem heeft gestraft, of zin had in een sneeuwballengevecht, maar even zijn krachten onderschatte?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic kan echt niet. We hebben veel te danken aan het koningshuis, dan moeten we hier geen grappen maken over iemand die vecht voor zijn leven.
Ik denk ook niet dat god het zo zal bedoelen,maar ik verwacht dat hij ieder uiteindelijk zal straffen.
Smakeloos
dit koningshuis gaat om met tuig (Mabel , pappie van Maxima)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:05 schreef Anno2012 het volgende:
Smakeloos
Ik vind dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Rezania het volgende:
Er staat erger dan, het is een vergelijking. Als je dat niet erg vindt vul dan iets anders random in, bijvoorbeeld geen internet in de trein of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg.
Mensen gaan nou eenmaal dood, hoef je niet erg te vinden. Enkel te accepteren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer van de kanker, daar houd ik niet zo van.
ach ja als het dichtbij komt is het ineens niet leuk meer. Flauw. Hoe harder de grappen hoe beter. Niet met twee maten meten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef smegmanus het volgende:
En zo is 't.
En dat voor een schaafwondjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, net als die ene wielrenner, al die mensen die dat in hun 'status' gingen zetten, kneuzen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ik hoorde dat hij net bijkwam...
Zijn eerste woorden waren "k-k-k-k-k-k-k-k-"
Waarop Beatrix antwoorde "koud?"
En Friso antwoorde "n--n-n-n-n-nee, k-k-k-k-k-kornetto, met nootjes"
Zelf bedacht.
Wie wil me aanraken?
Beetje jammer hoor, en ook jammer dat moderator's dit goedkeuren..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ik hoorde dat hij net bijkwam...
Zijn eerste woorden waren "k-k-k-k-k-k-k-k-"
Waarop Beatrix antwoorde "koud?"
En Friso antwoorde "n--n-n-n-n-nee, k-k-k-k-k-kornetto, met nootjes"
Zelf bedacht.
Wie wil me aanraken?
Nee leg uit..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
snapt iemand überhaupt mijn Frisio?
Nee. Wat heeft een ski-ongeval met leningen te maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
fris i oquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
quote:
Waarom lieten ze een Duitse heli komenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Exclusief voor fok.nl heb ik de hand weten te leggen op door de Oostenrijkse autoriteiten vrijgegeven beeldmateriaal. Hierop word uitgebreid uit de doeken gedaan hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. Wat vooral opvalt is de snelle reactietijd van de Oostenrijkse hulpdiensten dus het moge duidelijk zijn dat Oostenrijk geen enkele blaam treft.
[ afbeelding ]
Dat is op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Wellicht dat hier op een later moment helderheid over word verschaft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom lieten ze een Duitse heli komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een paint van FrisoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:45 schreef SeLang het volgende:
De lawine had kunnen worden voorkomen!
Ze hadden anti-vries-o moeten gebruiken
Je zegt het zelf al het is ONZIN.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Kletskip het volgende:
...wat een ongepaste k*t ONZIN hier zeg
!
quote:
Dit soort reacties zijn nog leuker dan de paints.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Kletskip het volgende:
!
Newbie Fok!ker, weet niet wat ONZ inhoudtquote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Kletskip het volgende:
!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Newbie Fok!ker, weet niet wat ONZ inhoudt
Wimlex heeft een lelijker hoofd en een knappere vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die gast had best een lekker wijf gescoord ondanks zijn rotkop trouwens
Prins Schiavo koning der plantenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef wise het volgende:
niemand durft een terry schiavo paint aan¿
en meer doekoes..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wimlex heeft een lelijker hoofd en een knappere vrouw.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:13 schreef Im.Kant. het volgende:
Is 'Prins Bevrieso' al gepost? Nee? Gelukkig maar, wat een kutgrap.
OMGquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Prins Friso is in een Vegetatieve staat beland.
[ afbeelding ]
quote:
Het Frisofeest is een holebi-feest dat ooit is bedacht ten tijde dat Friso vrijgezel was en de geruchten gingen dat hij homo zou zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 03:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dit, 'friso dating snow'?
Daar is een knop voor.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik ga niet meedoen
maar ga dit wel volgen
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Meningitis het volgende:
Best wel snel gevonden in 20 minuten, voor deze prins kwam alle hulp 5300 jaar te laat..
[ afbeelding ]
Doe er dan GVD iets aan. Bel Bea of de aivd/rvd.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic is echt een schande. Als het koningshuis dit topic ziet zal het waarschijnlijk direct offline worden gezet. Ik denk ook niet dat god hier blij mee zal zijn. Ik bedoel ,je gaat geen grappen maken over mensen die op sterven liggen. En dan al helemaal niet op zondag.![]()
Maargoed,uiteindelijk zal iedereen terechtkomen waar hij terecht moet komen. Of dat nu de hel of de hemel is. In dit geval lijkt het mij wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speciaal voor uw belastinggeld:
[ afbeelding ]geniaal!SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de tokkies onder ons, Avalanche betekent in het engels Sneeuwstorm of Lawine. En Avalanche is ook nog een van de auto's van Caddilac
Verkeerde pilletje gepakt droeftoeter ?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic is echt een schande. Als het koningshuis dit topic ziet zal het waarschijnlijk direct offline worden gezet. Ik denk ook niet dat god hier blij mee zal zijn. Ik bedoel ,je gaat geen grappen maken over mensen die op sterven liggen. En dan al helemaal niet op zondag.![]()
Maargoed,uiteindelijk zal iedereen terechtkomen waar hij terecht moet komen. Of dat nu de hel of de hemel is. In dit geval lijkt het mij wel duidelijk.
Friso is geen lid meer van het Koningshuis sinds hij met Mabel is getrouwd en werkte dus gewoon voor zijn geld.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef ecktebaas123 het volgende:
Geniaal dit topic...
Dat verdienen die grootste uitkeringstrekkers van nederland, stelletje luie flikkers, o kijk mij ik ben zo zielig dat ik me bezeer tijdens een van mij vele wintersporten. van ons belastingsgeld!!
Govverruudommu jij bent een schande.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |