Daar is een knop voor.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik ga niet meedoen
maar ga dit wel volgen
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Meningitis het volgende:
Best wel snel gevonden in 20 minuten, voor deze prins kwam alle hulp 5300 jaar te laat..
[ afbeelding ]
Doe er dan GVD iets aan. Bel Bea of de aivd/rvd.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic is echt een schande. Als het koningshuis dit topic ziet zal het waarschijnlijk direct offline worden gezet. Ik denk ook niet dat god hier blij mee zal zijn. Ik bedoel ,je gaat geen grappen maken over mensen die op sterven liggen. En dan al helemaal niet op zondag.![]()
Maargoed,uiteindelijk zal iedereen terechtkomen waar hij terecht moet komen. Of dat nu de hel of de hemel is. In dit geval lijkt het mij wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speciaal voor uw belastinggeld:
[ afbeelding ]geniaal!SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de tokkies onder ons, Avalanche betekent in het engels Sneeuwstorm of Lawine. En Avalanche is ook nog een van de auto's van Caddilac
Verkeerde pilletje gepakt droeftoeter ?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
Dit topic is echt een schande. Als het koningshuis dit topic ziet zal het waarschijnlijk direct offline worden gezet. Ik denk ook niet dat god hier blij mee zal zijn. Ik bedoel ,je gaat geen grappen maken over mensen die op sterven liggen. En dan al helemaal niet op zondag.![]()
Maargoed,uiteindelijk zal iedereen terechtkomen waar hij terecht moet komen. Of dat nu de hel of de hemel is. In dit geval lijkt het mij wel duidelijk.
Friso is geen lid meer van het Koningshuis sinds hij met Mabel is getrouwd en werkte dus gewoon voor zijn geld.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef ecktebaas123 het volgende:
Geniaal dit topic...
Dat verdienen die grootste uitkeringstrekkers van nederland, stelletje luie flikkers, o kijk mij ik ben zo zielig dat ik me bezeer tijdens een van mij vele wintersporten. van ons belastingsgeld!!
Govverruudommu jij bent een schande.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |