Beetje jammer hoor, en ook jammer dat moderator's dit goedkeuren..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank. Die discussie en hele betogen kunnen gewoon ergens anders
.
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef smegmanus het volgende:
Ik hoorde dat hij net bijkwam...
Zijn eerste woorden waren "k-k-k-k-k-k-k-k-"
Waarop Beatrix antwoorde "koud?"
En Friso antwoorde "n--n-n-n-n-nee, k-k-k-k-k-kornetto, met nootjes"
Zelf bedacht.
Wie wil me aanraken?
Nee leg uit..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
snapt iemand überhaupt mijn Frisio?
Nee. Wat heeft een ski-ongeval met leningen te maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
fris i oquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef marcel-o het volgende:
quote:
Waarom lieten ze een Duitse heli komenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Exclusief voor fok.nl heb ik de hand weten te leggen op door de Oostenrijkse autoriteiten vrijgegeven beeldmateriaal. Hierop word uitgebreid uit de doeken gedaan hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. Wat vooral opvalt is de snelle reactietijd van de Oostenrijkse hulpdiensten dus het moge duidelijk zijn dat Oostenrijk geen enkele blaam treft.
[ afbeelding ]
Dat is op dit moment nog niet helemaal duidelijk. Wellicht dat hier op een later moment helderheid over word verschaft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom lieten ze een Duitse heli komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of een paint van FrisoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:45 schreef SeLang het volgende:
De lawine had kunnen worden voorkomen!
Ze hadden anti-vries-o moeten gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |