De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Lalalalalala, ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk!![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:
Inclusief dansjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideeEn het is raar, want heb weer afwijzigingen gekregen van mijn sollicitaties.
Maar ben gewoon vrolijk
Heb zin in foute muziekjes
ik zing effe vrolijk meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideeEn het is raar, want heb weer afwijzigingen gekregen van mijn sollicitaties.
Maar ben gewoon vrolijk
Heb zin in foute muziekjes
Moet ik gaan oefenenquote:
En geweldig foutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie het, hij is makkelijk
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En omdat het carnaval is mag ie ook in het Limburgs
Dankjewel voor het openen van een nieuw topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef twi het volgende:
Oh ja hoor, nu gaan ze los met posten. Laat de man maar de verantwoordelijkheid hebben voor de TT...
Ik schrok wakker door geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef twi het volgende:
Oh ja hoor, nu gaan ze los met posten. Laat de man maar de verantwoordelijkheid hebben voor de TT...
Wat voor geweldig nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrok wakker door geweldig nieuws
Dus nu word ik actief
Oh ja dat las ik net.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe DLC Gears 3
RAVEN DOWN
Oh wacht, dat is die kutmap met dat kruis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nieuwe DLC Gears 3
RAVEN DOWN
WTFquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-onder-lawine.dhtml
nee niet kut.... maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is die kutmap met dat kruis.
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?quote:
" Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. Er zouden niet meer vermisten zijn."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijn
Ja ik lees het.... hmmm eigen schuld dan tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
" Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. Er zouden niet meer vermisten zijn."
idd. En ontzettend dom van hemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik lees het.... hmmm eigen schuld dan toch
I still dont give a shitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
Ik kan er niet zo tegen dat als Friso onder het sneeuw ligt iedereen in rep en roer is en dat als het een normale burger het werkelijk waar niemand een moer kan schelen.
Niet iedereen heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
Ik kan er niet zo tegen dat als Friso onder het sneeuw ligt iedereen in rep en roer is en dat als het een normale burger het werkelijk waar niemand een moer kan schelen.
Ik ook niet, hoop dat ie het overleeft en anders shit happens.quote:
En anders hele mediacircus op tv -_-quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoop dat ie het overleeft en anders shit happens.
Zo is 't nu eenmaal, deal with it. Best logisch dat 't land in rep en roer is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
Inderdaad, onzinnig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En anders hele mediacircus op tv -_-
(vooral op SBS)
Niet logisch, begrijpelijk maar niet logisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zo is 't nu eenmaal, deal with it. Best logisch dat 't land in rep en roer is.
Het is een prinsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
Die toevallig als prins geboren is maar verder geen fuck bijdraagt aan het land behalve dan zijn leuke toelage opmaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is een prins
Logisch dat het wel boeit
dat is waar... maar ik begrijp wel dat er aandacht aan wordt besteed... omdat hij een prins isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die toevallig als prins geboren is maar verder geen fuck bijdraagt aan het land behalve dan zijn leuke toelage opmaken.
Hij werkt gewoon, Friso heeft zijn geld en status als prins namelijk opgegeven vanwege Mabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die toevallig als prins geboren is maar verder geen fuck bijdraagt aan het land behalve dan zijn leuke toelage opmaken.
Oh ja dat was die knakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon, Friso heeft zijn geld en status als prins namelijk opgegeven vanwege Mabel.
Ja ik wilde net zeggen, Friso is 1 van de weinige die juist heel zijn leven (tot nu toe) hard gewerkt heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon, Friso heeft zijn geld en status als prins namelijk opgegeven vanwege Mabel.
Is het het waard om dat hele stuk te lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
OMFG
http://blowflygirl.blogsp(...)?zx=3d0de073871eee6f
Sorry loka, maar ik dacht gelijk aan jou.
Euhh.. lees een stukje..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het het waard om dat hele stuk te lezen?
WTF is dezequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
OMFG
WTF did i just readquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
OMFG
Nieuw fapmateriaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
OMFG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuw fapmateriaal.Grappige plaatjes en shit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtffffffquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
OMFG
Ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn die nieuwe???
ik heb ze nog nergens gezien
ik wil ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!Ik had een test-zakje aangevraagd. Maar wilde eigenlijk niet eten, want ik wil weer dieeten. Maar mijn moeder nam ze niet aan, dus toen moest ik het gewoon proberen. En na 1tje maar gewoon het hele zakje op.
![]()
Echt kei lekker, pure chocolade en pinda.Met als voordeel dat je van zo'n klein zakje echt voldoende hebt. Bij de andere soorten M&M's is zo'n klein zakje echt als lucht.
Me jelly. Maar ik ben aan het afvallen, dus ga het niet doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben zwak, ik heb weer patat zitten vreten.
Hoe probeer je te afvallen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me jelly. Maar ik ben aan het afvallen, dus ga het niet doen!
Oeh, me wantquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!Ik had een test-zakje aangevraagd. Maar wilde eigenlijk niet eten, want ik wil weer dieeten. Maar mijn moeder nam ze niet aan, dus toen moest ik het gewoon proberen. En na 1tje maar gewoon het hele zakje op.
![]()
Echt kei lekker, pure chocolade en pinda.Met als voordeel dat je van zo'n klein zakje echt voldoende hebt. Bij de andere soorten M&M's is zo'n klein zakje echt als lucht.
Ik zou eens beginnen met minder eten, de rest is bijzaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder ongezond eten, meer bewegen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met minder eten, de rest is bijzaak.
Ik eet al niet zo veel, maar wat ik eet is ongezond. Dus nu eet ik vaker een appel in plaats van wat koekjes. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met minder eten, de rest is bijzaak.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet al niet zo veel, maar wat ik eet is ongezond. Dus nu eet ik vaker een appel in plaats van wat koekjes. Dat soort dingen.
We hebben een buurman op me werk met een grote gele M.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Soms kan ik me wel voorstellen dat het lastig is. In sommige winkelstraten struikel je over de Febo, Burger King, McDonalds etc. Alhoewel je nog altijd zelf beslist of je er wat haalt natuurlijk.
Met dat soort dingen heb ik juist helemaal geen moeite, durf er toch niet in mn eentje te eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Soms kan ik me wel voorstellen dat het lastig is. In sommige winkelstraten struikel je over de Febo, Burger King, McDonalds etc. Alhoewel je nog altijd zelf beslist of je er wat haalt natuurlijk.
Whut?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik juist helemaal geen moeite, durf er toch niet in mn eentje te eten.
Kan ook dodelijk zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:47 schreef kree het volgende:
Ik volg Journaal 24
Dat topic erover is ook wel humor trouwens
Prins bedolven onder een "schuivertje"
Klein lawinetje van 40m breed hoe krijgt ie het voor elkaar.
ik heb het afgezet... steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:47 schreef kree het volgende:
Ik volg Journaal 24
Dat topic erover is ook wel humor trouwens
Prins bedolven onder een "schuivertje"
Klein lawinetje van 40m breed hoe krijgt ie het voor elkaar.
Uiteraard maarja beetje ironisch is het.quote:
Ik koop sowieso geen koekjes meer. Simpelweg omdat ik die dingen toch niet eet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet al niet zo veel, maar wat ik eet is ongezond. Dus nu eet ik vaker een appel in plaats van wat koekjes. Dat soort dingen.
Ik koop ze niet meer omdat ik ze anders juist wel ga vretenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen koekjes meer. Simpelweg omdat ik die dingen toch niet eet.
Ik zeg gewoon "nee dank je" als ik geen trek heb als me iets aangeboden wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef kree het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit trek in koekjes ofzo.
Baal er al weer van als je dan bij iemand komt, gelijk een schaal plakken cake of weet ik veel wat voor je neus.
Meestal heb ik net gegeten dan ook.
Nouja, eet het uit beleefdheid dan ook meestal.
Oja vooral als het dan komt met "zelf gemaakt"![]()
Flikker op met die zooi, heb geen honger denk ik dan.
Dat zeg ik natuurlijk niet
Ik ook meestal, maarja als het al gebracht wordt met zelf gemaakt enzo dan vindt ik het lullig om het af te slaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon "nee dank je" als ik geen trek heb als me iets aangeboden wordt
Ergens vind ik dit wel grappig om te lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
Soms heb ik wel trek in een koekje en dan koop ik ook koekjes bij de AH, maar vervolgens verdwijnt de rest in mijn keukenla en kom ik maanden later achter met het opruimen dat ik nog koekjes heb.
Hahahahaha, anorexia want je bent slank, hahahahahahaa kei grappig man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maarja als het al gebracht wordt met zelf gemaakt enzo dan vindt ik het lullig om het af te slaan.
Nouja de meesten weten wel dat ik niet zo'n snoepert ben dus maakt ook niet uit.
Hahaha volgens mij heb ik anorexia
Ben echt aan de lichte kant maar zit nog in het groen op de BMI
Shit hoe oud zijn die dan wel niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit wel grappig om te lezen
Ik kwam laatst nog wat potjes groente tegen met houdbaarheidsdatum "iets-2009".
Gelijk maar weggegooid
Je had wel chips.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik koop sowieso geen koekjes meer. Simpelweg omdat ik die dingen toch niet eet.
Slank en gespierdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahahahaha, anorexia want je bent slank, hahahahahahaa kei grappig man.
Ik denk dat die potjes iets van 1 tot 1 1/2 jaar houdbaar zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Shit hoe oud zijn die dan wel niet?
Die potjes zijn altijd al 3 jaar houdbaar ofzo
Nouja een troost denk niet dat je van thee van over de datum naar de klote gaatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat die potjes iets van 1 tot 1 1/2 jaar houdbaar zijn?
Kwam er laatst ook achter dat m'n thee ook al overdatum was. Ik drink dan ook meestal koffie
Nooit last van, die gaan snel op bij mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
Soms heb ik wel trek in een koekje en dan koop ik ook koekjes bij de AH, maar vervolgens verdwijnt de rest in mijn keukenla en kom ik maanden later achter met het opruimen dat ik nog koekjes heb.
Nee, zeker niet aangezien een deel nog in de verpakking zit. Moet maar met de lenteschoonmaak maar eens al m'n oude etenswaren gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja een troost denk niet dat je van thee van over de datum naar de klote gaat
Klopt, die had ik gekocht omdat jij kwam.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had wel chips.![]()
Maar ik vind dat soort eten veel te lekker.
Pics van je voorraad etenswaren zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet aangezien een deel nog in de verpakking zit. Moet maar met de lenteschoonmaak maar eens al m'n oude etenswaren gaan uitzoeken
Ben ik nu te lui voor, sorriequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Pics van je voorraad etenswaren zou wel leuk zijn
Nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja een troost denk niet dat je van thee van over de datum naar de klote gaat
Nou na ik het hoor over die potjes eten enzo zie ik al een heel gala aan stapels pakjes en dingen eten voor me hahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik nu te lui voor, sorrie
Tevens..vraag ik me af wat daar zo spannend aan is
Kan kloppen, al zal het de smaak niet echt ten goede komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met potjes, maar eten in blik (niet geopend) blijft oneindig lang houdbaar.
Ik moet ook aan alles ruiken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef Partingglass het volgende:
Ik trek gewoon iets open en als het nog goed ruikt dan begin ik gewoon meten.
Ik ruik ook aan ALLES voordat ik het eet of drink.. Ook al weet ik dat ik het lust of dat het zeker niet over datum isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ook aan alles ruiken.Als ik verkouden ben vind ik het ook echt eng om dingen te eten en laat ik andere mensen ruiken.
Zeker dingen als melk
Ik heb gehoord dat het na een tijdje (lees heel wat jaren) steeds zouter gaat smaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan kloppen, al zal het de smaak niet echt ten goede komen.
Ik heb wel eens 30 jaar oud roggebrood gegeten, was best nog te eten ook en kwam ook uit blik. Was van blikjes die als voorraad van het leger diende of zo
Merkte ik niks van. Het was alleen een beetje droogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het na een tijdje (lees heel wat jaren) steeds zouter gaat smaken.
melkproducten, vlees en dingen met meel in als brood etc daar kijk ik op de datum. De rest eet ik meestal gewoon op. Zeker van die pakjes met spul in poedervorm die kunnen makkelijk meer dan jaar over datum gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ook aan alles ruiken.Als ik verkouden ben vind ik het ook echt eng om dingen te eten en laat ik andere mensen ruiken.
Zeker dingen als melk
Het ging ook om een blik met een groente van bijna 100 jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Merkte ik niks van. Het was alleen een beetje droog
Er is ook een verschil tussen 'houdbaar tot' en' tenminste houdbaar tot'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
melkproducten, vlees en dingen met meel in als brood etc daar kijk ik op de datum. De rest eet ik meestal gewoon op. Zeker van die pakjes met spul in poedervorm die kunnen makkelijk meer dan jaar over datum gaan.
Weet je wat het ergste is? Als je kat ergens gepiest, gepoept of gekotst heeft. En je moet toch even voelen en ruiken wat het is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker dingen als melk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het ging ook om een blik met een groente van bijna 100 jaar.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is? Als je kat ergens gepiest, gepoept of gekotst heeft. En je moet toch even voelen en ruiken wat het is.
Oh, daar ging het niet over? Nouja, dan zit het nu in je hoofd.
Dat zeker. Ik kijk eigenlijk gewoon nooit naar de datum.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen 'houdbaar tot' en' tenminste houdbaar tot'
Ik altijd. Heb al vaak genoeg (bijna) in de schimmel gebetenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik kijk eigenlijk gewoon nooit naar de datum.
Nu?quote:
Ik kijk wel altijd even.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik altijd. Heb al vaak genoeg (bijna) in de schimmel gebeten
Ze eet wel, dat is goed. Maar loopt ze ook instabiel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu?
Kweetniet, ze is normaal echt een heel levendig spinnertje. Die hoeft je maar aan te horen komen lopen en ze is al aan et spinnen en miauwen enzo...Maar nu loopt ze heel langzaam en spint ze zelfs niet zo heel veel.
Ik ging haar een stukje tonijn geven, normaal gespoken rent ze dan als een gek naar dr bakje, nu kwam ze echt zo heel sloom aanlopen...En ze at het niet eens allemaal op
Is ze misschien krols??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu?
Kweetniet, ze is normaal echt een heel levendig spinnertje. Die hoeft je maar aan te horen komen lopen en ze is al aan et spinnen en miauwen enzo...Maar nu loopt ze heel langzaam en spint ze zelfs niet zo heel veel.
Ik ging haar een stukje tonijn geven, normaal gespoken rent ze dan als een gek naar dr bakje, nu kwam ze echt zo heel sloom aanlopen...En ze at het niet eens allemaal op
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink nu nooit meer direct uit een pak
Ze at heel weinig...ja ze loopt wel stabielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ze eet wel, dat is goed. Maar loopt ze ook instabiel?
Is dat krols gedragquote:
Misschien toch maar even dierenarts. Of afwachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat krols gedrag
En nee ze is al jaren geleden gesteraliseerd
Het is een beetje afhankelijk van het product. Ik heb wel eens cola gedronken die nogal vreemd smaakte en toen bleek dat die cola over datum was. Had er op school ook een melding van gemaakt, aangezien ik die middag nog dat flesje cola had gekocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik altijd. Heb al vaak genoeg (bijna) in de schimmel gebeten
Is het niet mogelijk om even langs de dierenarts te gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu?
Ik doe altijd aardappelpartjes in de ActiFry. Hoef ik niet op te lettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben op dit moment aardappelschijfjes aan het bakken, maar dat kan vrij lang duren.
ja dat is lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardappelpartjes in de ActiFry. Hoef ik niet op te letten
Halfuurtje ongeveer toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben op dit moment aardappelschijfjes aan het bakken, maar dat kan vrij lang duren.
Ik heb het geduld niet. Dan haal ik ze er uit voordat ze lekker bruin zijn geworden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bakken duurt toch niet zo lang?
Ik doe meestal zo'n 10 minuutjes of zo, voordat ze aanbranden
Herkenbaar, ik ben ook altijd ongeduldig als ik kook!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef twi het volgende:
Vanavond trouwens bolognese-soepsaus met fusilli en gevulde kipfilet gegeten. Maar
[..]
Ik heb het geduld niet. Dan haal ik ze er uit voordat ze lekker bruin zijn geworden.
Ik sta echt na 30 seconden al te schreeuwen "Waarom worden ze nou niet bruiiiiiiiinnnnnnnnn!!!!"
Heb je ze dan voorgekookt of niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bakken duurt toch niet zo lang?
Ik doe meestal zo'n 10 minuutjes of zo, voordat ze aanbranden
Ja, maar gewoonlijk van die kant en klare. Een 5 kilo zak aardappelen krijg ik nooit in m'n 1tje opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ze dan voorgekookt of niet?
Ah. Ik sprak over van direct rauw de pan in en dan bakken. Alhoewel als je hele dunne schijfjes hebt zal het wel korter kunnen, maar meestal zit je toch snel aan een half uurtje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar gewoonlijk van die kant en klare. Een 5 kilo zak aardappelen krijg ik nooit in m'n 1tje op
Lijkt me best een geniaal ding, alleen wel duur. Maar met een oven lukt het ook wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardappelpartjes in de ActiFry. Hoef ik niet op te letten
Op een goed moment wakker geworden, we hadden het over eten ;Dquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben gewoon in slaap geflikkerd achter mij PC.
Ik moet meer slapen doordeweeks.
En dan van die toetsafdrukken in je hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ja hoor.quote:
Mooiquote:
Is de ouderdom maar hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga over een paar dagen ook de lappenmand in denk ik. Ik voel me per dag achteruitgaan.
bij mij ging t heel snel, dus wellicht ook snel over...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga over een paar dagen ook de lappenmand in denk ik. Ik voel me per dag achteruitgaan.
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij ging t heel snel, dus wellicht ook snel over...
gister last van mn oren, neus en keel en belachelijk veel hoofdpijn
toen vannacht werd ik zwetend en rillend wakker
en vandaag vooral heel moe... dus lekker preces weekend, veel slapen en rustig aan mn huisje opknappen en dan hopelijk maandag weer aan de betere hand
dat helpt echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Over ouderdom, mijn opa is gisteren overleden.
Gecondoleerd.... sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je bent zo lekker bezig freek..!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.
aaahw, sterkte =(quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Beterschapquote:
Ai, altijd jammer. Was je close met hem?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
klopt, shotje voor t slapen gaan is helemaal goed heb ik begrepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even serieus
Ja dat is ehct waar
Bedankt allemaal. Ik was zag hem de laatste tijd niet echt vaak, omdat hij aan de andere kant van Nederland woont, maar het was wel te verwachten, aangezien die man al behoorlijk ziek was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, altijd jammer. Was je close met hem?
Gek waarom je niet eerder wat zei?
Ze wil er onderuit komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
Hoe heette het vak?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Oh en ik heb een 8 voor mijn laatste examen.
en wat ook werkt voor je keel: IJS!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even serieus
Ja dat is ehct waar
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.
Ver volgens reed ik en gaf hij gas, bleek dat zn koplamp t niet deed en dit wel een goedkope oplossing voor hem was, want uiteraard... geen getuigen en hij had feitelijk voorrang..
tja... maar je doet er niets aan... gelukkig ging hij akkoord met 50 euro contant...dus mn premie ging niet omhoogquote:
Wat een debielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.
Ver volgens reed ik en gaf hij gas, bleek dat zn koplamp t niet deed en dit wel een goedkope oplossing voor hem was, want uiteraard... geen getuigen en hij had feitelijk voorrang..
Ik ben gewaarschuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... maar je doet er niets aan... gelukkig ging hij akkoord met 50 euro contant...dus mn premie ging niet omhoog
aaaahw dat klinkt zielig =(quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ook nooit iets in huis voor de gasten....
Scheelt dat ik bijna nooit gasten heb
Ik haal alleen dingen voor mezelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ook nooit iets in huis voor de gasten....
Scheelt dat ik bijna nooit gasten heb
ja idd... gasten drinken maar kraanwater =pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal alleen dingen voor mezelf.
Ik ook.quote:
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topicquote:
haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Owh das ook nog een idee. Samen koken allemaal met de webcam aan hahaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!
En anders nemen ze zelf maar wat mee, ik ben toch geen eetcafequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... gasten drinken maar kraanwater =p
Kan alsnogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Ach valt wel mee hoor. Eigenlijk woont bijna iedereen die ik ken nogal uit de buurt, dus ik ga vaker die richting op.quote:
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?quote:
hehe waar woonde je ook alweer??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet....
Dan maar drankje ofzo
NU... als in NU direct....??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, nu ga iik schijten denk ik.
Ok ok ik ga al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
ja hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
Ik zit tegenwoordig te wordfeuten op de wc op mn werkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavondquote:
was koorn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar hebben we onze pakjes gescoord voor het foute feest
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntje
jouw woorden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Diskwalificatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Ja een meetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavond
Nou neem me voor om nog eens naar een meet te gaan.
Eeey TWI kun jij rijden? Je woont toch in de buurt
Ik heb geen smartphone en dat weet je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd lekker aan het patiencen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =p
oeh een eet-meet....!!quote:
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh een eet-meet....!!
n op zn nederlands uitgesproken rijm t dat nog ook =D
Meet met ons is gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
Meets zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
tozzo!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meet met ons is gezellig
En nu ga ik richting Snarfje
Eerst even chipjes halen en een mondkapje
Tot later
Spijkenissequote:
wie haalt me effe op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Maar we zitten wel in trainingsbroek, trui, dekentje en thee op de bank!
En we gaan Charmed kijken
Phoebe
ja phoebe is tof!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sloeber c_a in supermarkt, mensen kijken me vaag aan
Alle genoemde ingredienten heb ik ook, even los van Charmed en hoofdrospeelster (1 van) Phoebe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeftquote:
"Gordijntjes"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeft
Charmed dat is leuk welk seizoen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Zo geïnstalleerd op de bank met kussen en deken en perenijsje en charmed
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahhh, Captain Maximum had chips en cola voor mij gehaald.![]()
Tevens net een paar leuke uurtjes gehad met mijn beste vriendin. Moet eigenlijk wat meer tijd daarvoor vrijmaken in het vervolg.
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriend
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
seizoen 1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Voornamelijk een hongerlijderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
Gaafquote:
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.quote:
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!quote:
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.quote:
JIJ snapt mquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.
[..]
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!
[..]
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.quote:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegd
Ik wil ook zo een.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
indrukwekkend, 20% ingewanden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
Hoeveel procent hersens?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Mja vocht en bot enzo denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo eentje die zulke resultaten geeft?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.
[..]
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Je mag de mijne wel eens proberen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nicknamequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nickname
jij speelt valsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist het, maar dat is omdat ik de Tattoo op de arm van C_A gezien heb, en weet waar hij voor staat
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.
Jij kent C-A en ik niet enzulksquote:
Brofist.quote:
Ik ook niet hoor ohja wel heb optreden zaterdag, maar twi keertje stairs dan???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van je zusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Probeert je zus je niet al te koppelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Mwah, valt mee, ik had het al eerder bedacht, maar toen ik die tattoo zag wist ik het zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent C-A en ik niet enzulks
Dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Probeert je zus je niet al te koppelen?
Die van mij begint telkens met dingen als "Ik heb een leuke meid bij 't kinderdagverblijf gezien! Ons overbuurmeisje is ook wel leuk!"
Niet het Katwijkse nachtleven onveilig maken=quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |