Hoeveel procent hersens?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Mja vocht en bot enzo denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo eentje die zulke resultaten geeft?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.
[..]
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Je mag de mijne wel eens proberen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nicknamequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nickname
jij speelt valsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist het, maar dat is omdat ik de Tattoo op de arm van C_A gezien heb, en weet waar hij voor staat
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.
Jij kent C-A en ik niet enzulksquote:
Brofist.quote:
Ik ook niet hoor ohja wel heb optreden zaterdag, maar twi keertje stairs dan???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van je zusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Probeert je zus je niet al te koppelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Mwah, valt mee, ik had het al eerder bedacht, maar toen ik die tattoo zag wist ik het zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent C-A en ik niet enzulks
Dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Probeert je zus je niet al te koppelen?
Die van mij begint telkens met dingen als "Ik heb een leuke meid bij 't kinderdagverblijf gezien! Ons overbuurmeisje is ook wel leuk!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |