haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Owh das ook nog een idee. Samen koken allemaal met de webcam aan hahaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!
En anders nemen ze zelf maar wat mee, ik ben toch geen eetcafequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... gasten drinken maar kraanwater =p
Kan alsnogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Ach valt wel mee hoor. Eigenlijk woont bijna iedereen die ik ken nogal uit de buurt, dus ik ga vaker die richting op.quote:
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?quote:
hehe waar woonde je ook alweer??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet....
Dan maar drankje ofzo
NU... als in NU direct....??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, nu ga iik schijten denk ik.
Ok ok ik ga al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
ja hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
Ik zit tegenwoordig te wordfeuten op de wc op mn werkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavondquote:
was koorn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar hebben we onze pakjes gescoord voor het foute feest
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntje
jouw woorden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Diskwalificatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Ja een meetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavond
Nou neem me voor om nog eens naar een meet te gaan.
Eeey TWI kun jij rijden? Je woont toch in de buurt
Ik heb geen smartphone en dat weet je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd lekker aan het patiencen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =p
oeh een eet-meet....!!quote:
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh een eet-meet....!!
n op zn nederlands uitgesproken rijm t dat nog ook =D
Meet met ons is gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
Meets zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
tozzo!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meet met ons is gezellig
En nu ga ik richting Snarfje
Eerst even chipjes halen en een mondkapje
Tot later
Spijkenissequote:
wie haalt me effe op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Maar we zitten wel in trainingsbroek, trui, dekentje en thee op de bank!
En we gaan Charmed kijken
Phoebe
ja phoebe is tof!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sloeber c_a in supermarkt, mensen kijken me vaag aan
Alle genoemde ingredienten heb ik ook, even los van Charmed en hoofdrospeelster (1 van) Phoebe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeftquote:
"Gordijntjes"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeft
Charmed dat is leuk welk seizoen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Zo geïnstalleerd op de bank met kussen en deken en perenijsje en charmed
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahhh, Captain Maximum had chips en cola voor mij gehaald.![]()
Tevens net een paar leuke uurtjes gehad met mijn beste vriendin. Moet eigenlijk wat meer tijd daarvoor vrijmaken in het vervolg.
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriend
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
seizoen 1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Voornamelijk een hongerlijderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
Gaafquote:
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.quote:
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!quote:
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.quote:
JIJ snapt mquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.
[..]
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!
[..]
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.quote:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegd
Ik wil ook zo een.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
indrukwekkend, 20% ingewanden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
Hoeveel procent hersens?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Mja vocht en bot enzo denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
indrukwekkend, 20% ingewanden!Overigens ben ik net gebanned op tc
even wachten tot m'n pa wegging
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo eentje die zulke resultaten geeft?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.
[..]
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Je mag de mijne wel eens proberen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ook niet erg zijn, inderdaad.
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nicknamequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had er nooit over nagedacht dat er iets achter zat jouw nickname
jij speelt valsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist het, maar dat is omdat ik de Tattoo op de arm van C_A gezien heb, en weet waar hij voor staat
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit niet voor niets in dit topic!
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof alle mensen hier niet iets leuks gaan doen in het weekend.
Jij kent C-A en ik niet enzulksquote:
Brofist.quote:
Ik ook niet hoor ohja wel heb optreden zaterdag, maar twi keertje stairs dan???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van je zusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Probeert je zus je niet al te koppelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef geenvetzak het volgende:
verjaardag van mn zus, hopen dat er nog wat vrouwen aanwezig zijn
Mwah, valt mee, ik had het al eerder bedacht, maar toen ik die tattoo zag wist ik het zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent C-A en ik niet enzulks
Dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Probeert je zus je niet al te koppelen?
Die van mij begint telkens met dingen als "Ik heb een leuke meid bij 't kinderdagverblijf gezien! Ons overbuurmeisje is ook wel leuk!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |