leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeftquote:
"Gordijntjes"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
leuke armen... een vrouw die niet van die flabber bovenarmen heeft
Charmed dat is leuk welk seizoen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Zo geïnstalleerd op de bank met kussen en deken en perenijsje en charmed
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Psst dat van charmed is gewoon een dekmantel op dit moment liggen ze vast te flikflooien op de bank.
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahhh, Captain Maximum had chips en cola voor mij gehaald.![]()
Tevens net een paar leuke uurtjes gehad met mijn beste vriendin. Moet eigenlijk wat meer tijd daarvoor vrijmaken in het vervolg.
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
iemand die speciaal voor mij cola en chips haalt is sowieso mijn beste vriend
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
seizoen 1quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Charmed dat is leuk welk seizoen?
Voornamelijk een hongerlijderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij bent een gemakkelijke vriend.
Gaafquote:
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.quote:
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!quote:
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.quote:
JIJ snapt mquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geenvetzak heeft beste grote handen dacht ik.
[..]
OMG! Ik zie nu pas dat Charmed en Angel beiden tv series zijn!
[..]
Bwehehehe. Daarom ben je dus geen vetzak.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Gewoon even 2 nicknames gefigured hier, in 5 seconden. Ik voel me wel erg dom nu dat ik het niet eerder zag.quote:
Hoi twi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat het allebei series waren, maar ik heb de link tot op drie seconden geleden nooit gelegd
Ik wil ook zo een.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
indrukwekkend, 20% ingewanden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Ow om even terug te komen op het weegschaal verhaal....ik heb ook zo'n ding en heb even getest...
22% vet, 58% spier, 176 cm, 80.4 kilo, 2350 kcal per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |