haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Owh das ook nog een idee. Samen koken allemaal met de webcam aan hahaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha ja allemaal voor de cam met t zelfde gerecht!
En anders nemen ze zelf maar wat mee, ik ben toch geen eetcafequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... gasten drinken maar kraanwater =p
Kan alsnogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topic
Ach valt wel mee hoor. Eigenlijk woont bijna iedereen die ik ken nogal uit de buurt, dus ik ga vaker die richting op.quote:
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?quote:
hehe waar woonde je ook alweer??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet....
Dan maar drankje ofzo
NU... als in NU direct....??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, nu ga iik schijten denk ik.
Ok ok ik ga al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
NU... als in NU direct....??
zou t prefereren als je eerst naar t toilet loopt =p
ja hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
Ik zit tegenwoordig te wordfeuten op de wc op mn werkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavondquote:
was koorn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, 't assortiment bij Koorn, was dat een beetje okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |