ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar hebben we onze pakjes gescoord voor het foute feest
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja!!! ja leuk assortiment... maar boevenpakje was niet in mijn maat... minpuntje
jouw woorden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Diskwalificatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hebben vast een kinderhoekje waar ik wat kan vinden
Ja een meetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Kut dat gaat hem niet meer worden voor vanavond
Nou neem me voor om nog eens naar een meet te gaan.
Eeey TWI kun jij rijden? Je woont toch in de buurt
Ik heb geen smartphone en dat weet je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zit hij met z'n smartphone op de plee....
Ik ben wel altijd lekker aan het patiencen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha, nou uit onderzoek is gebleken dat je minder kans op aambeien hebt als je iets ontspannends doet tijdens t poepen =p
oeh een eet-meet....!!quote:
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh een eet-meet....!!
n op zn nederlands uitgesproken rijm t dat nog ook =D
Meet met ons is gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
Meets zijn leuk hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het voelt zo ongemakkelijk eigenlijk als je het er van te voren zo over hebt.
Wordt er gewoon angstig van hoewel ik denk dat het gewoon gezellig zal zijn.
Hmmm stukkie onzekerheid van mij
tozzo!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meet met ons is gezellig
En nu ga ik richting Snarfje
Eerst even chipjes halen en een mondkapje
Tot later
Spijkenissequote:
wie haalt me effe op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Maar we zitten wel in trainingsbroek, trui, dekentje en thee op de bank!
En we gaan Charmed kijken
Phoebe
ja phoebe is tof!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sloeber c_a in supermarkt, mensen kijken me vaag aan
Alle genoemde ingredienten heb ik ook, even los van Charmed en hoofdrospeelster (1 van) Phoebe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse
Phoebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |