Ai, altijd jammer. Was je close met hem?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Over ouderdom, mijn opa is gisteren overleden.
klopt, shotje voor t slapen gaan is helemaal goed heb ik begrepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even serieus
Ja dat is ehct waar
Bedankt allemaal. Ik was zag hem de laatste tijd niet echt vaak, omdat hij aan de andere kant van Nederland woont, maar het was wel te verwachten, aangezien die man al behoorlijk ziek was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, altijd jammer. Was je close met hem?
Gek waarom je niet eerder wat zei?
Ze wil er onderuit komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
Hoe heette het vak?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Oh en ik heb een 8 voor mijn laatste examen.
en wat ook werkt voor je keel: IJS!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even serieus
Ja dat is ehct waar
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.
Ver volgens reed ik en gaf hij gas, bleek dat zn koplamp t niet deed en dit wel een goedkope oplossing voor hem was, want uiteraard... geen getuigen en hij had feitelijk voorrang..
tja... maar je doet er niets aan... gelukkig ging hij akkoord met 50 euro contant...dus mn premie ging niet omhoogquote:
Wat een debielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou had een keer ook zoiets, auto van rechts had voorrang, maar omdat er een andere auto raar stond geparkeerd was de bocht lastig te maken, dus de "voorrang-auto" seinde dat ik eerst mocht.
Ver volgens reed ik en gaf hij gas, bleek dat zn koplamp t niet deed en dit wel een goedkope oplossing voor hem was, want uiteraard... geen getuigen en hij had feitelijk voorrang..
Ik ben gewaarschuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... maar je doet er niets aan... gelukkig ging hij akkoord met 50 euro contant...dus mn premie ging niet omhoog
aaaahw dat klinkt zielig =(quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ook nooit iets in huis voor de gasten....
Scheelt dat ik bijna nooit gasten heb
Ik haal alleen dingen voor mezelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ook nooit iets in huis voor de gasten....
Scheelt dat ik bijna nooit gasten heb
ja idd... gasten drinken maar kraanwater =pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal alleen dingen voor mezelf.
Ik ook.quote:
Jammer dat het al etenstijd is geweest, haha zouden we samen kunnen eten hier met het hele clubje uit dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |