Ik heb het geduld niet. Dan haal ik ze er uit voordat ze lekker bruin zijn geworden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bakken duurt toch niet zo lang?
Ik doe meestal zo'n 10 minuutjes of zo, voordat ze aanbranden
Herkenbaar, ik ben ook altijd ongeduldig als ik kook!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef twi het volgende:
Vanavond trouwens bolognese-soepsaus met fusilli en gevulde kipfilet gegeten. Maar
[..]
Ik heb het geduld niet. Dan haal ik ze er uit voordat ze lekker bruin zijn geworden.
Ik sta echt na 30 seconden al te schreeuwen "Waarom worden ze nou niet bruiiiiiiiinnnnnnnnn!!!!"
Heb je ze dan voorgekookt of niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bakken duurt toch niet zo lang?
Ik doe meestal zo'n 10 minuutjes of zo, voordat ze aanbranden
Ja, maar gewoonlijk van die kant en klare. Een 5 kilo zak aardappelen krijg ik nooit in m'n 1tje opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ze dan voorgekookt of niet?
Ah. Ik sprak over van direct rauw de pan in en dan bakken. Alhoewel als je hele dunne schijfjes hebt zal het wel korter kunnen, maar meestal zit je toch snel aan een half uurtje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar gewoonlijk van die kant en klare. Een 5 kilo zak aardappelen krijg ik nooit in m'n 1tje op
Lijkt me best een geniaal ding, alleen wel duur. Maar met een oven lukt het ook wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardappelpartjes in de ActiFry. Hoef ik niet op te letten
Op een goed moment wakker geworden, we hadden het over eten ;Dquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben gewoon in slaap geflikkerd achter mij PC.
Ik moet meer slapen doordeweeks.
En dan van die toetsafdrukken in je hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ja hoor.quote:
Mooiquote:
Is de ouderdom maar hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga over een paar dagen ook de lappenmand in denk ik. Ik voel me per dag achteruitgaan.
bij mij ging t heel snel, dus wellicht ook snel over...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga over een paar dagen ook de lappenmand in denk ik. Ik voel me per dag achteruitgaan.
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij mij ging t heel snel, dus wellicht ook snel over...
gister last van mn oren, neus en keel en belachelijk veel hoofdpijn
toen vannacht werd ik zwetend en rillend wakker
en vandaag vooral heel moe... dus lekker preces weekend, veel slapen en rustig aan mn huisje opknappen en dan hopelijk maandag weer aan de betere hand
dat helpt echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Over ouderdom, mijn opa is gisteren overleden.
Gecondoleerd.... sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je bent zo lekker bezig freek..!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij is het nu voornamelijk mijn keel. Maar het gaat uitbreiden voel ik. Ik probeer al veel alcohol te drinken om mijn keel te desinfecteren.
aaahw, sterkte =(quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Beterschapquote:
Ai, altijd jammer. Was je close met hem?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
klopt, shotje voor t slapen gaan is helemaal goed heb ik begrepenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even serieus
Ja dat is ehct waar
Bedankt allemaal. Ik was zag hem de laatste tijd niet echt vaak, omdat hij aan de andere kant van Nederland woont, maar het was wel te verwachten, aangezien die man al behoorlijk ziek was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, altijd jammer. Was je close met hem?
Gek waarom je niet eerder wat zei?
Ze wil er onderuit komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit topic
Tegen iemand aangereden
Vrouwen achter het stuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |