Edwin Evers weer?quote:
Daar zit eyeliner omheen :quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met de ogen van die man? Van de time bandits bedoel ik...
Eyeliner. Omdat appelquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met de ogen van die man? Van de time bandits bedoel ik...
Jawel toch? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd niets meer gehoord vsan Joe Cocker.. Leeft ie nog?
Geen idee, maar dood is ie nog niet geloof ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd niets meer gehoord vsan Joe Cocker.. Leeft ie nog?
Ah oke, dus toch. Ik wilde zeggen dat ik het zo'n stom gezicht vind, maar ik zat even te twijfelen of 'ie misschien staar had en dan is het weer botquote:
Jep, goed gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Stond er net serieus ' surviver'?
Ali doet het goed, hoor. Had het erger verwacht.
ja leuk! Morgen weekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen ook Eyeliner opdoen
Dat.quote:
Groen. Oh wacht, dit is geen Lingo.quote:
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Wat een engerd, die Alides.
Ook al zong ie beter, dat zou nog wel eens in zijn nadeel kunnen werken, die rare outfit, die make-up en dat rare gedoe.
Ik mag niets meer zeggen van Greys.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.
Ik ben normaal ook dol op raar, maar van deze krijg ik de kriebelsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.
Dat stemmen ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef D. het volgende:
Dat advies vragen kunnen ze ook wel achterwege laten voortaan
Uhu. Tijdrekken...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef D. het volgende:
Dat advies vragen kunnen ze ook wel achterwege laten voortaan
Vertel nog eens wie Eddy Wally is, voor de jongeren onder onsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef tong80 het volgende:
En dan moet Jeroen van de Bomen jury zijn.
Die mag de veters van Eddy Wally niet eens vast maken.
Over drie weken een iPad 3quote:
Helaas, ik zag je al bingo doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee gaat dit weekend niet worden, mn laatste on-call weekend ....
Yup. Dan gaan ze strijden om 5000 euroquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Day het volgende:
Vanaf volgende week gaan de winnaars tot nu toe dus de 2e ronde in?
Ja en dan om 5000 euro.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Day het volgende:
Vanaf volgende week gaan de winnaars tot nu toe dus de 2e ronde in?
Ok, dan viel het aantal deelnemers wel mee, dus. Of denk ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Dan gaan ze strijden om 5000 euro
8 deelnemers in 8 categoriënquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan viel het aantal deelnemers wel mee, dus. Of denk ik nu verkeerd?
Ok. Nou, dan geef ik het volgende week nog een kans. Samen met jullie sla ik me er wel doorheen.quote:
De Nederlandse broer van Boy Georgequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Wat een engerd, die Alides.
Ook al zong ie beter, dat zou nog wel eens in zijn nadeel kunnen werken, die rare outfit, die make-up en dat rare gedoe.
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef MissJ het volgende:
en toen had ik het hele programma gemist![]()
Wilde net toen het programma begon vaatwasser aanzetten en die deed ineens niks meer... dus nou ja, gelijk eea uitzoeken etc etc
morgenavond bij de Voice ben ik er op zekers wel bij!
Wat is er morgen?quote:
dalende lijn? Ik weet de kijkcijfers van vorige keren niet. Alleen de eerste zat over de miljoen, maar goed, dat is aftasten voor veel mensen.quote:
Oh, nog nooit gezien. Wilde vorige week kijken, maar er was Borat. Daar kan ik harder om lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Kids! ...en ehm,vandaag dus
Zo uit mijn hoofd een daling van ruim 200.000 kijkers(vorige week was er een kleine stijging). Maar het stond nu natuurlijk recht tegenover grote voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dalende lijn? Ik weet de kijkcijfers van vorige keren niet. Alleen de eerste zat over de miljoen, maar goed, dat is aftasten voor veel mensen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gezien. Wilde vorige week kijken, maar er was Borat. Daar kan ik harder om lachen
Echt?quote:
Er was voetballen. Elke week is er weer iets anders op een van de andere nettenquote:
Ik ben dequote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Ik meen me te herinneren dat vlak voor het van start ging John de Mol zei dat ie toch minimaal een miljoen kijkers per keer verwachtte en nodig had.
Mwoa, ik denk dat dit programma op vrijdag na GTST makkelijk de 1 1/2 miljoen zou aantikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wel goed dat ome John ff weer een keer op zijn bek gaat. Dat prikkelt hem hopelijk om andere, wel leuke, formats te ontwiikkelen.
Alsof dat niet te verwachten was op sbs6 en Jeroen vd Boom als presentatortquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wel goed dat ome John ff weer een keer op zijn bek gaat. Dat prikkelt hem hopelijk om andere, wel leuke, formats te ontwiikkelen.
Ik denk dat je eenmaal weggezapte kijkers niet meer terugkrijgt met een grotere zak geld voor de kandidaten. De identificatie met de kandidaten is toch al weg, dus wat boeit het?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:59 schreef Karina het volgende:
Er was voetballen. Elke week is er weer iets anders op een van de andere nettenVolgende week gaat het om meer geld, misschien pikt het dan weer op, tenzij er weer voetbal is, weet ik even niet uit mijn hoofd, denk het niet eigenlijk.
Misschien wel, al denk ik dat als het om de echt hoge bedragen gaat, een ton, dat er misschien wel weer mensen gaan kijken. Maar dat is van mijn kant ook weer een gokquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je eenmaal weggezapte kijkers niet meer terugkrijgt met een grotere zak geld voor de kandidaten. De identificatie met de kandidaten is toch al weg, dus wat boeit het?
Gevalletje gegokt en verloren.
Je eerste argument is ook de beste..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
Wat ik gisteren nog hoorde van iemand is dat hij nog steeds niet begreep hoe het precies werkte met het dealen. Het is te gecompliceerd.
- Jeroen vd Boom - eens, Jeroen is verschrikkelijk
- Beau - ikzelf niet mee eens, maar hij ligt niet zo goed bij de meeste mensen
- wéér een talentenjacht, dat kennen we nu wel - eens, al heb ik er zelf geen probleem mee, hoe meer hoe beter bij wijze van spreken
- het duurt allemaal te lang - is al iets verbeterd sinds de eerste aflevering, maar de praatjes met familie mogen er wat mij betreft helemaal uit
- teveel gedoe met die deals - eens, zie mij eerste opmerkingAl vind ik het wel iets toevoegen, maar de deelnemers moeten zelf dealen en de familie moet zich erbuiten houden, die zeggen toch altijd "ja je was geweldig, niet dealen".
[..]
Misschien wel, al denk ik dat als het om de echt hoge bedragen gaat, een ton, dat er misschien wel weer mensen gaan kijken. Maar dat is van mijn kant ook weer een gok
quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
- Jeroen vd Boom - eens, Jeroen is verschrikkelijk
- Beau - ikzelf niet mee eens, maar hij ligt niet zo goed bij de meeste mensen
- wéér een talentenjacht, dat kennen we nu wel - eens, al heb ik er zelf geen probleem mee, hoe meer hoe beter bij wijze van spreken
- het duurt allemaal te lang - is al iets verbeterd sinds de eerste aflevering, maar de praatjes met familie mogen er wat mij betreft helemaal uit
- teveel gedoe met die deals - eens, zie mij eerste opmerkingAl vind ik het wel iets toevoegen, maar de deelnemers moeten zelf dealen en de familie moet zich erbuiten houden, die zeggen toch altijd "ja je was geweldig, niet dealen".
Meer smaken hadden ze niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:19 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze Jeroen vd Boom ooit als vaste presentator kunnen aantrekken bij SBS6 dan?
Ze moeten hem op een onbewoond eiland zetten, kan ie ook niemand vervelen met z`n domme programma`s.....quote:
quote:AMSTERDAM - The Winner Is heeft donderdagavond een dieptepunt bereikt. Slechts 520 duizend mensen stemden af op de talentenjacht van SBS.
Het programma wist daardoor geen plek te bemachtigen bij de 25 best bekeken programma's, zo blijkt uit de cijfers van Stichting Kijkonderzoek.
Voor de eerste aflevering van de talentenjacht, bedacht door John de Mol, bleven nog 1,1 miljoen mensen thuis. Die cijfers waren voor De Mol al teleurstellend, hij zette in op minimaal 1,2 miljoen kijkers.
Wie Is de Mol?, dat recht tegenover The Winner Is wordt uitgezonden, trok ruim drie keer zoveel kijkers.
Met bijna 1,6 miljoen kijkers legt de spelshow het net af tegen Goede Tijden, Slechte Tijden, dat donderdag ruim 1,6 miljoen kijkers trok. De soap is daarmee het best bekeken programma.
Ongeveer 830.000 mensen zagen donderdag Frits Sissing debuteren als presentator van het programma Blik op de weg. Het programma veroverde daarmee de negentiende plaats van de best bekeken programma's die dag.
Goede Tijden Slechte Tijden werd het best bekeken (1,6 miljoen), gevolgd door Wie is de mol (bijna 1,6 miljoen) en Ajax - Manchester United (1,5 miljoen).
Het was de eerste keer dat Sissing het verkeersprogramma presenteerde. Hij nam na 20 jaar het presentatiestokje over van Leo de Haas. Doorgaans kon het programma rekenen op minimaal 1 miljoen kijkers.
Eerder was Sissing nog het gezicht van amusementsprogramma’s als Op zoek naar Evita. Momenteel presenteert hij ook Opsporing Verzocht.
Als het een ton is op een gegeven moment gaat dat wel iets meer meespelen denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
Ik mis ook eigenlijk de hele 'feeling' met het geld. Er wordt wel over gesproken enzo, maar als er wordt gezegd dat er wordt gestreden om 2500, 5000 of meer euro's dan boeit het me eigenlijk vrij weinig.
Afgelopen week was de laaste.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:36 schreef livelink het volgende:
Hoeveel 'eerste' rondes zijn er eigenlijk? Je ziet dat er niet wordt gestreden voor 2500 euro.
Donderdag zal wel de laatste aflevering zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Deze donderdag is er weer voetballen, dus ik heb er een hard hoofd in dat de kijkcijfers nog beter gaan worden.
Sinds hij weg is bij RTL Boulevard niet meer, neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Donderdag zal wel de laatste aflevering zijn.
Heeft die Beau wel eens succes gehad met überhaupt een programma?
Deal or no deal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds hij weg is bij RTL Boulevard niet meer, nee
Jeroen van der Boom zal wel de storende factor in het geheel zijn..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Best vreemd dan dat TWI geen succes is, zelfde concept zowat
Zit wel hetzelfde idee achter iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
"Aufmachen!"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje om in het publiek te zitten bij de Duitse versie
Zal vast beter zijn dan ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje om in het publiek te zitten bij de Duitse versie
Tja, kennelijk is het bedrag van 2500 euro niet prikkelend genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk te "apart" ook. En die andere zong zelfs zijn eigen nummer, niet helemaal eerlijk vond ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat zo'n schijnheilig nep Nederlandstalig nummer wint en Alides niet door gaat.
Kijk nu naar de herhaling. Echt absurd.
Dat Nederlandse geslijm is iedereen tegenwoordig gewend
Ja dat is het trieste. Het moet je buurman kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk te "apart" ook.
Vraag het John.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom is die zakkenwasser van Jeroen van de Boom eigenlijk de rechter ?
Is zelf niet om aan te horen en een misbaksel van een onsympathieke vent.
Hij is maar 1 van de 101 juryleden dus dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom is die zakkenwasser van Jeroen van de Boom eigenlijk de rechter ?
Ohw ja, dat is ook vanavond. Nja, ik kijk wel wat er op staat. Ben sowieso van plan om gewoon te gaan kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er tot 9 uur, daarna ga ik Ajax kijkenIk zap wel tussendoor.
Ik denk dat ie John ooit betrapt heeft op het één of ander en hem daarmee chanteert.quote:
Eerlijk gezegd zat ik wel in die richting te denken, maar dan meer dat Jeroen nog een contract heeft en John hem wel iets te doen MOEST geven omdat hij anders een proces aan zijn broek zou krijgen? Ik fantaseer maar wat. Want wat je zegt, kwaliteiten heeft hij niet en hij is ook niet sympathiek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie John ooit betrapt heeft op het één of ander en hem daarmee chanteert.
Ik heb Jeroen nl. nog nooit op enige kwaliteiten kunnen betrappen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kijkt er vanavond nog?
Ik ben als het goed is op tijd, tot zo schatjes
Ohja!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ohw kut, ik zie dat er ook een Facebookdocu komt die ik wel wil zien.... Dan ook maar een keer terugkijken
Er komt te veel leuks tegelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
Nu dat ziekenhuisding van RTL 4 vanavond uitgezonden wordt kan TWI helemaal inpakken denk ik
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Lutte het volgende:
Nu dat ziekenhuisding van RTL 4 vanavond uitgezonden wordt kan TWI helemaal inpakken denk ik
Omdat er al een dag flinke commotie om is. Ze hebben het niet voort niets ineens twee weken naar voren gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?
Omdat commotie en mensen van nature nieuwsgierig zijn enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een ziekenhuisding gaan kijken?
Jaaaaaaaaaa ik ga kijken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kijkt er vanavond nog?
Ik ben als het goed is op tijd, tot zo schatjes
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat er al een dag flinke commotie om is. Ze hebben het niet voort niets ineens twee weken naar voren gehaald.
Maar daar moet je niet aan toegevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat commotie en mensen van nature nieuwsgierig zijn enzo
http://www.nu.nl/media/27(...)erdag-vervroegd.html
Ik doe het lekker toch...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Maar daar moet je niet aan toegeven
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1
Soms moet je gewoon ff lekker mee met de commercie
Soms?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1
Soms moet je gewoon ff lekker mee met de commercie
Jij niet danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Soms?
Geef maar toe, dat doe je regelmatig
Geen andere tv in huis?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor net dat het toch WIDM wordt hier...
quote:
Ejjjjjjjjjjquote:
Jawel, maar ik mezelf daar niet naar verplaatsenquote:
Nee, m'n bril heeft een poetsbeurt nodigquote:
Zeg dat wel. Ik weet niet eens waarom ik toch weer kijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
We verdienen wel een lintje, als trouwe kijkers
Ik voel me bijna schuldig dat ik het niet af ga kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
We verdienen wel een lintje, als trouwe kijkers
Ik wel, ik vind het toch leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik weet niet eens waarom ik toch weer kijk.
Naar die kinderen kijk ik niet, dat lijkt me dus echt erg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het toch leuk
Leuker dan die overdreven kinderen morgen.
die eerste, van Idols of zoietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is 1 van deze 2 Nadesh en waar is Nadesh van?
*duwt richting 6*quote:
Advies een deal dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat Nadeche niet gaat winnen helaas.
klopt.. dit kwam gelijk na GTST en toen bleef ik hangen, vind het wel interessant namelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte en zag een bebloed hoofd
okeee jaa ik kom zoquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat heerlijk dit is een nieuwe ronde, ik ben helemaal in m'n sas, ik wist het niet
Er is een topic over:quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
klopt.. dit kwam gelijk na GTST en toen bleef ik hangen, vind het wel interessant namelijk
Ja interessantquote:
98-3!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kak mis ik de cijfers als ik kijk hier
Ik kan ze prima handelen, alles is beter dan morgen 2 uur niks andersquote:
dit. Bij Voice kids had niemand hiervoor gedraaid denk ikquote:
Een Vespa zeker ja. Die kost wel 2500 euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef chufi het volgende:
Ah weet ik gelijk wat een scooter kost
Mee eens. Ik vond hem ook wel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
Neil is wel een onwijs schattig jongetje hoor
Ik hoop hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dewi kansloos is tegen Des'ray
Ja minstens en dan met alle opties er op en er aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Vespa zeker ja. Die kost wel 2500 euro.
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef ranja het volgende:
Wat een belachelijke uitslag bij die eerste... Jill zong echt niet geweldig. Dat ze een uithaal doet betekent niet dat het mooi klinkt...
Aandachtshoertje vs gewonere meid, dan gaat het al snel zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnen
Ja, belachelijke uitslag dus. Dat komt het programma ook niet ten goede.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Je hoeft niet het beste te zingen, je moet de jury voor je winnen
Maar is dat niet in alle talentenjachten zo? Hoe vaak ik niet heb gedacht, die andere zong echt veel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, belachelijke uitslag dus. Dat komt het programma ook niet ten goede.
Ach die kijken ook gewoon naar wie de mooiste jurk heeft en wie de langste uithaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Ja die stond oooooooook tegenover die Jill troelaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ranja het volgende:
Ja, als er gesms't wordt gaat het er om wie de grootste fanbase heeft. Maar nu zit er een onafhankelijke jury. Dan mag ik toch hopen dat die een beetje luisteren wie het beste zingt.
Dat vond ik ook al bij Kim Stolker. Nou ben ik daar sowieso fan van sinds Popstarsmaar die vond ik ook veel beter dan haar tegenstander en verloor wel met 99-2.
Nee daarvoorquote:
Het lijkt idd wat minder vlot te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
In een half uur zijn er nog maar 2 battles geweest?
dus dit. Ik kijk wel, maar vind het eigenlijk niet echt boeiendquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het programma met de week saaier wordenHet niveau wordt ook niet echt bepaald hoger ofzo
In de pocketquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
ok, deze dames zijn echt veel beter en leuker dan die jonkies van net!
Stukken, ze zingen ook meer met gevoel. jaja. dada.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
ok, deze dames zijn echt veel beter en leuker dan die jonkies van net!
He, niet zo negatief hequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog wel leuk, ik denk dat ik de enige ben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |