Edwin Evers weer?quote:
Daar zit eyeliner omheen :quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met de ogen van die man? Van de time bandits bedoel ik...
Eyeliner. Omdat appelquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met de ogen van die man? Van de time bandits bedoel ik...
Jawel toch? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd niets meer gehoord vsan Joe Cocker.. Leeft ie nog?
Geen idee, maar dood is ie nog niet geloof ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd niets meer gehoord vsan Joe Cocker.. Leeft ie nog?
Ah oke, dus toch. Ik wilde zeggen dat ik het zo'n stom gezicht vind, maar ik zat even te twijfelen of 'ie misschien staar had en dan is het weer botquote:
Jep, goed gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Day het volgende:
Stond er net serieus ' surviver'?
Ali doet het goed, hoor. Had het erger verwacht.
ja leuk! Morgen weekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga morgen ook Eyeliner opdoen
Dat.quote:
Groen. Oh wacht, dit is geen Lingo.quote:
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Wat een engerd, die Alides.
Ook al zong ie beter, dat zou nog wel eens in zijn nadeel kunnen werken, die rare outfit, die make-up en dat rare gedoe.
Ik mag niets meer zeggen van Greys.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.
Ik ben normaal ook dol op raar, maar van deze krijg ik de kriebelsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel iets hebben, dat rare en die leren kleding.
Dat stemmen ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef D. het volgende:
Dat advies vragen kunnen ze ook wel achterwege laten voortaan
Uhu. Tijdrekken...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef D. het volgende:
Dat advies vragen kunnen ze ook wel achterwege laten voortaan
Vertel nog eens wie Eddy Wally is, voor de jongeren onder onsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef tong80 het volgende:
En dan moet Jeroen van de Bomen jury zijn.
Die mag de veters van Eddy Wally niet eens vast maken.
Over drie weken een iPad 3quote:
Helaas, ik zag je al bingo doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee gaat dit weekend niet worden, mn laatste on-call weekend ....
Yup. Dan gaan ze strijden om 5000 euroquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Day het volgende:
Vanaf volgende week gaan de winnaars tot nu toe dus de 2e ronde in?
Ja en dan om 5000 euro.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Day het volgende:
Vanaf volgende week gaan de winnaars tot nu toe dus de 2e ronde in?
Ok, dan viel het aantal deelnemers wel mee, dus. Of denk ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Dan gaan ze strijden om 5000 euro
8 deelnemers in 8 categoriënquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan viel het aantal deelnemers wel mee, dus. Of denk ik nu verkeerd?
Ok. Nou, dan geef ik het volgende week nog een kans. Samen met jullie sla ik me er wel doorheen.quote:
De Nederlandse broer van Boy Georgequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Wat een engerd, die Alides.
Ook al zong ie beter, dat zou nog wel eens in zijn nadeel kunnen werken, die rare outfit, die make-up en dat rare gedoe.
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef MissJ het volgende:
en toen had ik het hele programma gemist![]()
Wilde net toen het programma begon vaatwasser aanzetten en die deed ineens niks meer... dus nou ja, gelijk eea uitzoeken etc etc
morgenavond bij de Voice ben ik er op zekers wel bij!
Wat is er morgen?quote:
dalende lijn? Ik weet de kijkcijfers van vorige keren niet. Alleen de eerste zat over de miljoen, maar goed, dat is aftasten voor veel mensen.quote:
Oh, nog nooit gezien. Wilde vorige week kijken, maar er was Borat. Daar kan ik harder om lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Kids! ...en ehm,vandaag dus
Zo uit mijn hoofd een daling van ruim 200.000 kijkers(vorige week was er een kleine stijging). Maar het stond nu natuurlijk recht tegenover grote voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dalende lijn? Ik weet de kijkcijfers van vorige keren niet. Alleen de eerste zat over de miljoen, maar goed, dat is aftasten voor veel mensen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gezien. Wilde vorige week kijken, maar er was Borat. Daar kan ik harder om lachen
Echt?quote:
Er was voetballen. Elke week is er weer iets anders op een van de andere nettenquote:
Ik ben dequote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Ik meen me te herinneren dat vlak voor het van start ging John de Mol zei dat ie toch minimaal een miljoen kijkers per keer verwachtte en nodig had.
Mwoa, ik denk dat dit programma op vrijdag na GTST makkelijk de 1 1/2 miljoen zou aantikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wel goed dat ome John ff weer een keer op zijn bek gaat. Dat prikkelt hem hopelijk om andere, wel leuke, formats te ontwiikkelen.
Alsof dat niet te verwachten was op sbs6 en Jeroen vd Boom als presentatortquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wel goed dat ome John ff weer een keer op zijn bek gaat. Dat prikkelt hem hopelijk om andere, wel leuke, formats te ontwiikkelen.
Ik denk dat je eenmaal weggezapte kijkers niet meer terugkrijgt met een grotere zak geld voor de kandidaten. De identificatie met de kandidaten is toch al weg, dus wat boeit het?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:59 schreef Karina het volgende:
Er was voetballen. Elke week is er weer iets anders op een van de andere nettenVolgende week gaat het om meer geld, misschien pikt het dan weer op, tenzij er weer voetbal is, weet ik even niet uit mijn hoofd, denk het niet eigenlijk.
Misschien wel, al denk ik dat als het om de echt hoge bedragen gaat, een ton, dat er misschien wel weer mensen gaan kijken. Maar dat is van mijn kant ook weer een gokquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je eenmaal weggezapte kijkers niet meer terugkrijgt met een grotere zak geld voor de kandidaten. De identificatie met de kandidaten is toch al weg, dus wat boeit het?
Gevalletje gegokt en verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |