SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Middag
carnavalspak gehaald
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Heb ik niet nodig. Ik steek m'n eikel in mijn neus en ga als benzinepomp.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik steek m'n eikel in mijn neus en ga als benzinepomp.![]()
![]()
Ze hadden ook een potloodventer pak hangenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik steek m'n eikel in mijn neus en ga als benzinepomp.
Een full body penguinpakquote:
Wacht wat, zit bij mannen ook de broeksknoop aan de andere kant als bij vrouwen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Echt? Ik draag nooit vrouwenbroeken, dus nooit opgevallen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef SiIk het volgende:
Wacht wat, zit bij mannen ook de broeksknoop aan de andere kant als bij vrouwen?![]()
Ik wist wel dat het bij overhemden enzo andersom was. Bij broeken nooit bij stilgestaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Ik draag nooit vrouwenbroeken, dus nooit opgevallen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Foto
ja kloptquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:54 schreef SiIk het volgende:
Wacht wat, zit bij mannen ook de broeksknoop aan de andere kant als bij vrouwen?![]()
![]()
straks op facebook denk ikquote:
Er gaat hier een wereld voor mij openquote:![]()
Ik ook, maar ik heb geregeld vrouwenoverhemden aanquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het bij overhemden enzo andersom was. Bij broeken nooit bij stilgestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb geregeld vrouwenoverhemden aan
Jaja stiekem doe je gewoon crack der kleren aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt niet vernomen van mijn en crack's afmetingen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaja stiekem doe je gewoon crack der kleren aan![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb geregeld vrouwenoverhemden aan
Haha, mijn ex merkte een keer heel verbaasd op dat ie een overhemd had waarvan de knopen aan de andere kant zaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lachen en het uitgelegd, hij heeft em daarna nooit meer durven dragen
Even grote borsten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt niet vernomen van mijn en crack's afmetingen?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt niet vernomen van mijn en crack's afmetingen??quote:
ben je een kop kleiner?quote:
Hihi.quote:
Bij vrouwen zitten de knopen aan de andere kant zodat ze makkelijker open te maken zijn door mannen.![]()
Dan zal haar kleding wel een beetje strak zitten, en tot je navel komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daarmee bijna 25 cm langer bedoelt, ja
Maar kan alsnog
Wij hebben dus op het werk overhemden voor de werkkleding en dan gaan we naar een partij met een stapel kleding en dan moeten we ergens bij iemand thuis of in een schuur ofzo omkleden. En ik krijg het voor elkaar om negen van de tien keer een vrouwenoverhemd aan te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, mijn ex merkte een keer heel verbaasd op dat ie een overhemd had waarvan de knopen aan de andere kant zaten.
Ik lachen en het uitgelegd, hij heeft em daarna nooit meer durven dragen![]()
![]()
Ik heb het juist andersom geleerd, zodat moeders het overhemd van hun man dicht konden knopen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef Snuf. het volgende:
Bij vrouwen zitten de knopen aan de andere kant zodat ze makkelijker open te maken zijn door mannen.![]()
![]()
Zo lang het niet te obvious is zou het mij echt niets boeien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben dus op het werk overhemden voor de werkkleding en dan gaan we naar een partij met een stapel kleding en dan moeten we ergens bij iemand thuis of in een schuur ofzo omkleden. En ik krijg het voor elkaar om negen van de tien keer een vrouwenoverhemd aan te doen
Hij droeg dat ding ook gewoon altijd, nooit iets over gehoord ofzo, en ineens niet meer aan durven te trekken
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo lang het niet te obvious is zou het mij echt niets boeien.
Hij droeg dat ding ook gewoon altijd, nooit iets over gehoord ofzo, en ineens niet meer aan durven te trekken![]()
![]()
Ja, het kan opvallen, maar hoeft lang niet altijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...
heb je wat meer ruimte bij je borstkas nodig dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...
Ik ga het proberen morgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zal haar kleding wel een beetje strak zitten, en tot je navel komen.
Maar kan alsnog![]()
![]()
Ik doe morgen gewoon mijn jurk weer aan hoor.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Sinds wanneer ben jij zo'n haterquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je wat meer ruimte bij je borstkas nodig dan?![]()
![]()
Ik krijg wel pics dan he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe morgen gewoon mijn jurk weer aan hoor.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ik haat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n haterIk vind het komisch
En dan ook maar een klein beetje meerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo....
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou niet op je kunnen haten Tchokje
Preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook maar een klein beetje meer.
![]()
![]()
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesjequote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Heb je er ook zo'n tiara bij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesjeWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou niet op je kunnen haten Tchokjesnif
![]()
![]()
Ja en een toverstafje met lichtjes erinquote:
Kom je in eindhoven carnaval vieren?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesjeIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Weet ik nog niet, ik ga maar 1 dag omdat ik geen geld hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom je in eindhoven carnaval vieren?
Dat vind ik wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en een toverstafje met lichtjes erin
En als je op een knopje drukt komt er ook nog geluid uit ookquote:
Ik ga ook maar 2 dagen wss, beetje de kosten drukkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik ga maar 1 dag omdat ik geen geld heb
zaterdag tilburg, en zondagnacht stratum maar dat weet ik nog niet zekerIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
je gaat het tof vinden, waar in brabant?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
Ik ga dit weekend mijn eerste brabantse carnaval vieren
Ik ga maar eens naar schoolWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Valkenswaard. Of zoals Crack het zegt: vaksaard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je gaat het tof vinden, waar in brabant?![]()
![]()
Zondag kunnen we wel ergens heengaan als je wilquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga ook maar 2 dagen wss, beetje de kosten drukken
zaterdag tilburg, en zondagnacht stratum maar dat weet ik nog niet zeker
Beetje jammer dit, carnaval vieren in een dorpquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valkenswaard. Of zoals Crack het zegt: vaksaard.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je maandag in Druiventros moet zijn.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Moet ff kijken, ben wss pas sowieso zondag pas om 12 uur thuis ofsoquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zondag kunnen we wel ergens heengaan als je wil
en moet er maandag om 9 uur ook weer uit
als ik dan nog leef dan gaan we sowiesoIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Of zoals een brabo het zegt: Vallekeswèrtquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valkenswaard. Of zoals Crack het zegt: vaksaard.
Wij noemen het Valkeswèrtquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of zoals een brabo het zegt: Vallekeswèrt
Valkenswaard nog welquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valkenswaard. Of zoals Crack het zegt: vaksaard..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als crack het zegt ontbreken er nog meer medeklinkers![]()
neem het op en post het
En ik kom uit wolluk
Ik kom gewoon uit veldhoven
Maar waarom dan niet naar 't Lampegat? Gezellig bij de Bolhoedjes
Dat ga ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:19 schreef robdriessen het volgende:
Maar waarom dan niet naar 't Lampegat? Gezellig bij de Bolhoedjes
Enschede heeft een achterlijke carnavalsnaam. Oldenzaal trouwens ook.
Ons dorp heet rommelgat met carnaval
Ik vind Tilburg de mooiste. Stelletje Kruikezeikers daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
Enschede heeft een achterlijke carnavalsnaam. Oldenzaal trouwens ook.
Ik blijf Oeteldonk tof vindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind Tilburg de mooiste. Stelletje Kruikezeikers daar.
Schoenlapperslaand
Verrek, zelfs Schiedam! (Brandersgat)
Hmmmm... Ik weet niet welke schoenen ik onder m'n pakje aan doe... Ik had altijd zwarte hakken, maar die heb ik weggegooid. Gymschoenen dan maar, denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of m'n zwart/wit/koper kleurige hakken. Nee, dat staat voor geen meter.
Pic van mijn pak staat op facebook
Haha die heb ik ook nog 1quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
Pic van mijn pak staat op facebook
Ik zie niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
Pic van mijn pak staat op facebook![]()
![]()
Moet je even een friend request sturenquote:
Noquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je even een friend request sturen![]()
![]()
Schijf - Torensjouwerslaand (de kerktoren van Schijf is zo klein, dat hij 's nachts binnen wordt gezet)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Zoveel FOK!ers op facebook iemand zal jou wel hebben of crackquote:
of heb je geen Fb?
Haha jawelquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoveel FOK!ers op facebook iemand zal jou wel hebben of crack
of heb je geen Fb?![]()
![]()
geen FOK!ers erop behalve crack?quote:
Precies. Maar ik bedenk me net iets wat ik jou niet ga vertellenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen FOK!ers erop behalve crack?![]()
![]()
Ik weet je voornaam, Tchock. Maar ik ben discreet en heb 'm aan niemand doorverteld.
Tenzij je me hebt voorgelogen, dat is ook mogelijk.
Dan zoek ik crack welquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Maar ik bedenk me net iets wat ik jou niet ga vertellen
Nee hoor dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Ik weet je voornaam, Tchock. Maar ik ben discreet en heb 'm aan niemand doorverteld.
Tenzij je me hebt voorgelogen, dat is ook mogelijk.
![]()
![]()
Niemand,quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet de voornaam van Tc ook. Wie wilt me aanraken?![]()
Altijd fijn, met klasgenoten berekenen wat voor cijfers je nog kan halen om toch te slagen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik weet jouw voornaam ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet de voornaam van Tc ook. Wie wilt me aanraken?![]()
Niemand weet mijn voornaam hier.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik denk met een Qquote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Mensen die mijn voornaam hier niet weten horen niet op deze planeet.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Herman?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die mijn voornaam hier niet weten horen niet op deze planeet."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Je hebt het wel verteld vrijdag. Maar vergetenquote:
Alsof dat nieuws isquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hoort niet op deze planeet![]()
![]()
Betalen jullie de reis, dan vlieg ik wel op
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dan vertel ik het nog wel een keer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt het wel verteld vrijdag. Maar vergetenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet niet of 1 keer genoeg isquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan vertel ik het nog wel een keer.
Oja jij bent vergeetachtig hèquote:
Zal ik de mensen in de trein verblijden met Pink Floyd? Maar niet doen, he
.
jawelquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
quote:waar heb ik dit aan te danken?
Mensen die niet het geheugen van een goudvis hebben
ligt eraan hoeveel ik heb gedronkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja jij bent vergeetachtig hè
Wat vervelend nouquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
Ik zet ook maar PF aan dan, groepsdruk.
Het is op meets altijd zo'n rampquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Specifiek nu aan extreme vergeetachtigheid van namendoe ik ook
Maakt niet uit, ik heb ook gewoon een moeilijke naam.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel ik heb gedronkenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ken hetquote:Vorige week nieuwe semester begonnen, allemaal nieuwe mensen
En ik weet nog één naam. Saskia
![]()
![]()
Hoe herkenbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Morgen vrij
Ik nietquote:
Moet eigenlijk richting het werk nu, hoop dat het rustig is dan kan ik nog wat van melting horen vanavond
Tijd om naar huis te gaan dan maar. Weekend
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Ik ga nu toch echt maar, tot vanavond
Snap.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat pa en ma weg zijn dit weekend.![]()
Ik ben dit weekend toch wegquote:
Terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
Volgens toto gaat iedere Nederlandse ploeg winnen vanavond. Op Ajax na, die staan 4:1It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Voetbal. Ik ga vanavond the Prestige kijken
.
Voetbal is de belangerijkste sport van de wereld :pquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
Voetbal. Ik ga vanavond the Prestige kijken
.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Voetbal is de belangerijkste sport van de wereld :p![]()
Voetbal is zo belangrijk dat mensen het blijkbaar nodig achten om iedere keer als het gesprek er over gaat te verkondigen dat ze voetbal haten. Ja, mooi, krijg de tyfus. Ik snap echt niet wat daar het praktisch nut van is.![]()
Er is een speciaal subforum om voetbalgerelateerde discussies te voeren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
Voetbal is zo belangrijk dat mensen het blijkbaar nodig achten om iedere keer als het gesprek er over gaat te verkondigen dat ze voetbal haten. Ja, mooi, krijg de tyfus. Ik snap echt niet wat daar het praktisch nut van is.![]()
Er is er ook eentje voor dieren, en gevoelens, en elektronica, en auto's, en nieuws. Moet deze SC dan maar dicht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is een speciaal subforum om voetbalgerelateerde discussies te voeren.![]()
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is er ook eentje voor dieren, en gevoelens, en elektronica, en auto's, en nieuws. Moet deze SC dan maar dicht?![]()
![]()
.... er zijn er ook veel die een hekel hebben aan dieren aan planten aan mensen......quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...![]()
Nee, dat valt reuze mee. Alleen kunnen de mensen die een hekel hebben aan voetbal dat om een of andere magische reden niet voor zich houden. Het zou hier bijzonder ongezellig worden als iedereen op elk onderwerp dat hij/zij haatte dat expliciet aan ging geven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...![]()
Waar maak jij je dan druk omquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
Voetbal is zo belangrijk dat mensen het blijkbaar nodig achten om iedere keer als het gesprek er over gaat te verkondigen dat ze voetbal haten. Ja, mooi, krijg de tyfus. Ik snap echt niet wat daar het praktisch nut van is..
Het is irritant wanneer het over voetbal gaat.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2012 17:19:25 ]![]()
Er is zo veel irritant, onnodig en trolllendquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het irritant is, onnodig, vaak ook nog trollend ook (en ik trap er in, dat weet ik)..
In 35 min van school naar huis, da's toch wel een nieuw record
En als het zich dan herhaalt zeg ik er meestal wel wat van, jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is zo veel irritant, onnodig en trolllend.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef SiIk het volgende:
In 35 min van school naar huis, da's toch wel een nieuw recordDat snap ik, en nu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef samuel94 het volgende:
jij vin het irritant en andere vinden het weer leuk...![]()
Dat moet je zelf weten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als het zich dan herhaalt zeg ik er meestal wel wat van, ja“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Morge weer nieuw recor 34 minuten en 50 seconden xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef SiIk het volgende:
In 35 min van school naar huis, da's toch wel een nieuw record![]()
Ik zal vanaf nu bij ieder onderwerp van je aangeven hoe ik er over denk. Als iedereen dat nou doet weten we precies waar we staan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is irritant wanneer het over voetbal gaat.
Het feit dat de meeste mensen in het topic voetbal een warm hart toedragen maakt natuurlijk niet uit boven jouw superieure smaak en interesses.![]()
PI-gebruik, huiliequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu bij ieder onderwerp van je aangeven hoe ik er over denk. Als iedereen dat nou doet weten we precies waar we staan.
Het feit dat de meeste mensen in het topic voetbal een warm hart toedragen maakt natuurlijk niet uit boven jouw superieure smaak en interesses.![]()
![]()
Eigenlijk was het een record langzaam zijn. Normaal 2 minuten nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Morge weer nieuw recor 34 minuten en 50 seconden xDWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Whahaha xD wat heb je 33 minuten staan doen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een record langzaam zijn. Normaal 2 minuten nodig.![]()
Kletsen bij iemand z'n autoquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:24 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Whahaha xD wat heb je 33 minuten staan doen dan?
Ik ben niet lesbisch.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xD geen idee waarom zijn mooie meisjes lesbisch?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Incorrect.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xD geen idee waarom zijn mooie meisjes lesbisch?![]()
Niets PI-gebruik zeikerdquote:Je zegt consequent iets als 'voetbal
' als het er een paar posts over gaat
![]()
![]()
Nee. Op een gozer bij mij in de trein. Wat een plaatjequote:. Duidelijk homo
.
Is niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xD geen idee waarom zijn mooie meisjes lesbisch?.
Klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets PI-gebruik zeikerdJe zegt consequent iets als 'voetbal
![]()
quote:Sommige meisjes zijn voor jongens en meisjes xD Maar die zijn praaaaaachtig xD lesbische praaaaaaachtig :pquote:
@Silk Had ik het over jou dan ? xD![]()
Oja, da's waar ook.quote:
Geen knappe ook trouwens
Wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef samuel94 het volgende:
[..]
[..]
Sommige meisjes zijn voor jongens en meisjes xD Maar die zijn praaaaaachtig xD lesbische praaaaaaachtig :p
@Silk Had ik het over jou dan ? xD![]()
Daarom.... niet klagen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Geen knappe ook trouwens
En nu ben ik een visje eten! Tot zo!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ohja goeie, ik wilde mijn PI nog standaard zetten op de duim omlaagquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets PI-gebruik zeikerdJe zegt consequent iets als 'voetbal
Jaaa, dansen! dansen!![]()
xD geweldig xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Geen knappe ook trouwens![]()
... Okéquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ohja goeie, ik wilde mijn PI nog standaard zetten op de duim omlaag![]()
Niet, mhuhahahaha, daarom moet je ook gewoon naar de context kijken en niet naar een achterlijk iets als een PIquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
Hoe weten we nou wanneer je iets duimomlaagt?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hihi haha iksdeejquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Samuel, houd je aan de viernegetiquette alstublieft en neem correcte spelling ter handen, zorg voor goedlopende zinnen en de belangrijkste: maak gebruik van de FOK! smileys en niet van een of andere 'xD'. Dank u.![]()
PI's zijn wel achterlijk maar ook erg nuttig om het wegvallen van intonatie op te vangen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet, mhuhahahaha, daarom moet je ook gewoon naar de context kijken en niet naar een achterlijk iets als een PI![]()
Okéquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
PI's zijn wel achterlijk maar ook erg nuttig om het wegvallen van intonatie op te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
xd is gewoontequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Samuel, houd je aan de viernegetiquette alstublieft en neem correcte spelling ter handen, zorg voor goedlopende zinnen en de belangrijkste: maak gebruik van de FOK! smileys en niet van een of andere 'xD'. Dank u.![]()
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
PIs zijn inderdaad achterlijk. Waarom gebruikt iedereen ze in vredesnaam?![]()
Goede grapquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Pertinent onjuist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap die PI niet, dus je post ook niet in deze.![]()
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:32 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten? :")
![]()
Vermadelijke smiley en niet des FOK!s![]()
![]()
De wat voor etiquette?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Samuel, houd je aan de viernegetiquette alstublieft en neem correcte spelling ter handen, zorg voor goedlopende zinnen en de belangrijkste: maak gebruik van de FOK! smileys en niet van een of andere 'xD'. Dank u.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:quote:Geen resultaten gevonden voor viernegetiquetteWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Deze keer is mijn PI juist...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
Vermadelijke smiley en niet des FOK!s
Ga huilen om iets nuttig ipv smiley-gebruik... 't zijn maar stomme icoontjes (^.^)Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ja, ik ook in eerste instantiequote:
Maar zou ook niet weten wat die inhoudt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.quote:![]()
Autistquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
Vermadelijke smiley en niet des FOK!s
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2012 17:35:34 ]![]()
Je weet nooit of er 3de wereloorlog aankomt voor de smileys denk wel dat die er zal komen xOquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:34 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Deze keer is mijn PI juist...
Ga huilen om iets nuttig ipv smiley-gebruik... 't zijn maar stomme icoontjes (^.^)![]()
Doen alsof iedereen even autist is als jezelfquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:De etiquette van Radio 49...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik ook in eerste instantie
Maar zou ook niet weten wat die inhoudt.![]()
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.google.co.in/search?btnG=Google+Search&q=viernege
"Nul Seweses agag viernege sesseweses"Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opheldering
"Nul Seweses agag viernege sesseweses"![]()
![]()
Ja Papaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.![]()
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
De etiquette van Radio 49...
Moet het dan niet tenminste viernegenetiquette zijn?
Nee, hij heeft expres voor dat portmonteau gekozen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh
Moet het dan niet tenminste viernegenetiquette zijn?![]()
waar gaat het toch weer over
Wat? Portmonteau?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, hij heeft expres voor dat portmonteau gekozen natuurlijk.![]()
hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mag nergens over gaan want voor taal en voetbal en planten en het weer zijn al fora![]()
Mijn FOK!innerlijk huilt nu bij iedere post van jou waar een smiley van buiten FOK! in staat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef meowingtons het volgende:
Speciaal voor naat zal ik geen Fok!-smileys gebruiken <3![]()
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Het is FOK!.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef meowingtons het volgende:
Speciaal voor naat zal ik geen Fok!-smileys gebruiken <3![]()
Wie tegen wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.![]()
1-7quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
:")quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn FOK!innerlijk huilt nu bij iedere post van jou waar een smiley van buiten FOK! in staat.Jaaa, dansen! dansen!![]()
En AZ speelt gelijkWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ajax gaat knetterhard falen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax - Manu
AZ - Anderlecht
MOE-landers - Twente
MOE-landers - PSV![]()
AZ-Anderlecht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.
Lazio - Atlético Madrid
Ajax - Manchester United
alle3 geweldige wedstrijdenzal weer 10 ogen moeten hebben om alle wedstrijden te volgen
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Toch wel? Mijn gaydar gaat nu wel af -_-"![]()
![]()
Klopt, iedere keer als er een doelpunt komt voor Man Utd komt mijn zuurstokje omhoog van vreugde.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Ja gaat heel hard zijn voor ajax vanavond![]()
whahaha xDxDxD geweldigquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, iedere keer als er een doelpunt komt voor Man Utd komt mijn zuurstokje omhoog van vreugde.![]()
ik en tchock houden de kwaliteit hier hoog.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dit betwijfel ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
ik en tchock houden de kwaliteit hier hoog.![]()
morge nog isquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
ik en tchock houden de kwaliteit hier hoog.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
ik en tchock houden de kwaliteit hier hoog._!
![]()
Wordt Ajax - Manu eigenlijk nog op mijn tvtje uitgezonden, of moet ik het weer met falende streams doen?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
rtl7quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
Wordt Ajax - Manu eigenlijk nog op mijn tvtje uitgezonden, of moet ik het weer met falende streams doen?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
geen idee zijn veel goede wedstrijden vanavondquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
Wordt Ajax - Manu eigenlijk nog op mijn tvtje uitgezonden, of moet ik het weer met falende streams doen?![]()
rtl7 zend ajax en psv inniedergeval uitIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Stream dusquote:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: