Dan zal haar kleding wel een beetje strak zitten, en tot je navel komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daarmee bijna 25 cm langer bedoelt, ja
Wij hebben dus op het werk overhemden voor de werkkleding en dan gaan we naar een partij met een stapel kleding en dan moeten we ergens bij iemand thuis of in een schuur ofzo omkleden. En ik krijg het voor elkaar om negen van de tien keer een vrouwenoverhemd aan te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, mijn ex merkte een keer heel verbaasd op dat ie een overhemd had waarvan de knopen aan de andere kant zaten.
Ik lachen en het uitgelegd, hij heeft em daarna nooit meer durven dragen
Ik heb het juist andersom geleerd, zodat moeders het overhemd van hun man dicht konden knopen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef Snuf. het volgende:
Bij vrouwen zitten de knopen aan de andere kant zodat ze makkelijker open te maken zijn door mannen.
Zo lang het niet te obvious is zou het mij echt niets boeien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben dus op het werk overhemden voor de werkkleding en dan gaan we naar een partij met een stapel kleding en dan moeten we ergens bij iemand thuis of in een schuur ofzo omkleden. En ik krijg het voor elkaar om negen van de tien keer een vrouwenoverhemd aan te doen
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo lang het niet te obvious is zou het mij echt niets boeien.
Hij droeg dat ding ook gewoon altijd, nooit iets over gehoord ofzo, en ineens niet meer aan durven te trekken
Ja, het kan opvallen, maar hoeft lang niet altijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...
heb je wat meer ruimte bij je borstkas nodig dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, vrouwenoverhemden hebben meestal een wat andere pasvorm. Met wat meer ruimte enzo...
Ik ga het proberen morgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zal haar kleding wel een beetje strak zitten, en tot je navel komen.
Maar kan alsnog
Sinds wanneer ben jij zo'n haterquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je wat meer ruimte bij je borstkas nodig dan?
Ik krijg wel pics dan he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe morgen gewoon mijn jurk weer aan hoor.
ik haat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n hater
En dan ook maar een klein beetje meerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook maar een klein beetje meer.
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesjequote:
Heb je er ook zo'n tiara bij?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesje
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou niet op je kunnen haten Tchokje
Ja en een toverstafje met lichtjes erinquote:
Kom je in eindhoven carnaval vieren?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik voel me dan net een prinsesje
Weet ik nog niet, ik ga maar 1 dag omdat ik geen geld hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom je in eindhoven carnaval vieren?
Dat vind ik wel aantrekkelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en een toverstafje met lichtjes erin
En als je op een knopje drukt komt er ook nog geluid uit ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |