Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Snap.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat pa en ma weg zijn dit weekend.
Ik ben dit weekend toch wegquote:
Terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
Volgens toto gaat iedere Nederlandse ploeg winnen vanavond. Op Ajax na, die staan 4:1
Voetbal is de belangerijkste sport van de wereld :pquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
Voetbal. Ik ga vanavond the Prestige kijken
.
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Voetbal is de belangerijkste sport van de wereld :p
Er is een speciaal subforum om voetbalgerelateerde discussies te voeren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
Voetbal is zo belangrijk dat mensen het blijkbaar nodig achten om iedere keer als het gesprek er over gaat te verkondigen dat ze voetbal haten. Ja, mooi, krijg de tyfus. Ik snap echt niet wat daar het praktisch nut van is.
Er is er ook eentje voor dieren, en gevoelens, en elektronica, en auto's, en nieuws. Moet deze SC dan maar dicht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is een speciaal subforum om voetbalgerelateerde discussies te voeren.
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is er ook eentje voor dieren, en gevoelens, en elektronica, en auto's, en nieuws. Moet deze SC dan maar dicht?
.... er zijn er ook veel die een hekel hebben aan dieren aan planten aan mensen......quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...
Nee, dat valt reuze mee. Alleen kunnen de mensen die een hekel hebben aan voetbal dat om een of andere magische reden niet voor zich houden. Het zou hier bijzonder ongezellig worden als iedereen op elk onderwerp dat hij/zij haatte dat expliciet aan ging geven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er zoveel mensen zijn die er een hekel aan hebben...
Waar maak jij je dan druk omquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
Voetbal is zo belangrijk dat mensen het blijkbaar nodig achten om iedere keer als het gesprek er over gaat te verkondigen dat ze voetbal haten. Ja, mooi, krijg de tyfus. Ik snap echt niet wat daar het praktisch nut van is.
Het is irritant wanneer het over voetbal gaat.quote:
Er is zo veel irritant, onnodig en trolllendquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het irritant is, onnodig, vaak ook nog trollend ook (en ik trap er in, dat weet ik).
En als het zich dan herhaalt zeg ik er meestal wel wat van, jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is zo veel irritant, onnodig en trolllend.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef SiIk het volgende:
In 35 min van school naar huis, da's toch wel een nieuw record
Dat snap ik, en nu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef samuel94 het volgende:
jij vin het irritant en andere vinden het weer leuk...
Dat moet je zelf weten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als het zich dan herhaalt zeg ik er meestal wel wat van, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |