Autistquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, waarom? xxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
Vermadelijke smiley en niet des FOK!s
Je weet nooit of er 3de wereloorlog aankomt voor de smileys denk wel dat die er zal komen xOquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:34 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Deze keer is mijn PI juist...
Ga huilen om iets nuttig ipv smiley-gebruik... 't zijn maar stomme icoontjes (^.^)
Doen alsof iedereen even autist is als jezelfquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.
quote:
De etiquette van Radio 49...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik ook in eerste instantie
Maar zou ook niet weten wat die inhoudt.
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.google.co.in/search?btnG=Google+Search&q=viernege
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opheldering
"Nul Seweses agag viernege sesseweses"
Ja Papaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, op FOK! is iedereen autist. Daarom begin ik nu alvast met hameren op het niet gebruiken van de 'xD', 'XD' of een andere variant die er op lijkt.
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
De etiquette van Radio 49...
Nee, hij heeft expres voor dat portmonteau gekozen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh
Moet het dan niet tenminste viernegenetiquette zijn?
Wat? Portmonteau?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, hij heeft expres voor dat portmonteau gekozen natuurlijk.
hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mag nergens over gaan want voor taal en voetbal en planten en het weer zijn al fora
Mijn FOK!innerlijk huilt nu bij iedere post van jou waar een smiley van buiten FOK! in staat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef meowingtons het volgende:
Speciaal voor naat zal ik geen Fok!-smileys gebruiken <3
Het is FOK!.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef meowingtons het volgende:
Speciaal voor naat zal ik geen Fok!-smileys gebruiken <3
Wie tegen wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.
1-7quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
Laten we het over het voetbal van vanavond hebben.
:")quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn FOK!innerlijk huilt nu bij iedere post van jou waar een smiley van buiten FOK! in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |